با قوانین اجاره خانه های مبله آشنا شوید

با قوانین اجاره خانه های مبله آشنا شوید

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اگر زیاد اهل سفر باشید حتما نام آپارتمان مبله به گوشتان خورده است.این روزها بیشتر مردم اقامت در خانه های مبله را به اقامت در هتل ها و مسافر خانه ها ترجیح میدهند.هر کدام از آنها دلایل خودشان را دارند.خانه های مبله امکانات متنوعی دارند که نیاز همه ی افراد در هر قشری را پاسخ میدهند.

برخی برای اینکه فرصت چند روز زندگی در یک خانه ی لوکس را داشته باشند به سراغ اجاره آپارتمان مبله در تهران می آیند و دلیل برخی دیگر نیز داشتن سفر اقتصادی تر است. به هر حال تنوع این خانه های مبله هر نوع نیاز و سلیقه ای را پوشش میدهد.

در این مطلب میخواهیم بدانیم؛

خانه ی مبله و قوانین اجاره آن چیست؟

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


 خانه ی مبله چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

آپارتمان مبله یک واحد مسکونی است که از تمامی امکانات زندگی شهری برخوردار است،نام دیگر این واحدها فول فرنیش است که معادل آپارتمان مبله یا خانه مبله است.

یک واحد مبله شامل یک آشپزخانه مجهز نیز هست که در آن آشپزخانه وسایلی چون یخپال،فریزر،اجاق گاز،ظروف و قاشق و چنگال در آن وجود دارد.ممکن است شما با اجاره سوئیت مبله در تهران صاحب یک آشپزخانه با امکانات بیشتری نظیر مایکرویو،ماشین ظرفشویی و لباسشویی نیز شوید.با مراجعه به سایت تهران مبله میتوانید مشخصات و ویژگی های دقیق هرکدام از واحدهای مبله درون تهران را مشاهده کنید.

داشتن اتاق خواب یکی دیگر از ویژگی های آپارتمان های مبله است.در واقع شما با اجاره خانه مبله در تهران برخلاف هتل فقط یک اتاق کوچک نسیبتان نمیشود بلکه یک خانه ی کامل شامل حال و پذیرایی و تعدادی اتاق خواب متناسب با متراژی که دارد است.

در هرکدام از این اتاق ها تخت های یک نفره یا دونفره وجود دارد و در برخی از واحدهای مبله نیز امکانات بیشتری نظیر بالشت و ملحفه اضافه وجود دارد.

همانطور که گفته شد در بین آپارتمان های مبله اختلاف وجود دارد،برخی از آنها جز وسایل ضروری زندگی چیزی ندارند اما برخی دیگر شامل پرده،کاناپه،لامپ و تابلو های های تزئینی نیزهستند.در طی مسافرتتان به این نوع آپارتمان های مبله نیاز نیست چیزی جز وسایل شخصیتان به همراه بیاورید.

با اجاره روزانه خانه در تهران از طریق سایت تهران مبله میتوانید به طور دقیق بدانید چه چیزهایی در آپارتمان مبله ای که قرار است اجاره کنید وجود دارد تا از آوردن هرگونه وسیله ی اضافی معاف شوید و وسایلی که نیاز دارید را تهیه کنید.

یکی از موارد دیگری که تیم تهران مبله در کنار آپارتمانهای مبله اش به شما ارائه میدهد پارکینگ است،اگر چند صباحی را در تهران مانده باشید به خوبی میدانید پیدا کردن یک جای پارک مناسب چه معضل بزرگی خواهد بود،با داشتن یک پارکینگ دیگر دغدغه ی جای پارک ماشینتان در این کلان شهر شلوغ را نخواهید داشت.

همچنین تمامی واحد هایی که تیم تهران  مبله در اختیار شما قرار میدهد دارای یک نگهبان 24 ساعته است که خیال شمارا از امنیت خود و خانواده تان آسوده میکند.

چه کسانی به اجاره سوئیت مبله در تهران میپردازند؟

سفر ها میتوانند به دلایل مختلقی انجام پذیرند و همیشه به قصد گردشگری و توریستی نباشند،مثلا سفرهای کاری و تجاری،سفر های درمانی و یا حتی سفر های دانشجویی.تمام این مسافران نیز همانند هر مسافر دیگر به مکانی برای اقامت نیاز دارند،به دلیل اینکه این خانه ها یک واحد مستقل به حساب میروند برای افرادی که قصد اقامت بیشتر از 3 روز دارند بهترین گزینه است.به علاوه کسانی که از ماندن در اتاق هایی که ماهانه ده ها و یا حتی صد ها نفر را در دل خود جای میدهند بیزارند،خانه های مبله بهداشتی ترند چرا که تعداد افرادی که به آنها مراجعه میکنند کمتراست.به علاوه اگر به اجاره سوئیت مبله در تهران از طریق سایت تهران مبله بپردازید میتوانید مطمئن باشید که تمام واحد ها پس از خروج هر مسافری برای مسافر دیگر کاملا پاکسازی و ضدعفونی میشود،حتی شما میتوانید بخواهید که در مقابل چشمان شما عملیات پاکسازی و ضد عفونی واحد مبله ای که اجاره کرده اید انجام گیرد.

 قبل از اجاره آپارتمان مبله در تهران چه سوالاتی باید از خود بپرسید؟

قبل از اینکه به اجاره آپارتمان مبله در تهران بپردازید با پرسیدن چند سوال و داشتن پاسخ آنها در نزد خود میتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • چه مقدار میخواهید هزینه کنید؟
  • چند نفر هستید و به چند اتاق خواب نیاز دارید؟
  • سفرتان چند روز طول میکشد؟
  • آیا داشتن یک بالکن و تراس برای شما اهمیت دارد؟
  • میخواهید در چه منطقه ای از تهران ساکن شوید؟
  • آیا میتوانید حیوان خانگی تان را با خود به همراه ببرید؟
  • به چه امکانت رفاهی نیاز دارید؟

با بررسی هر کدام از این موارد و اشراف به خواسته های خود مطمئنا انتخاب خوبی خواهید داشت و از اقامتتان لذت خواهید برد.

یادتان باشد قبل از رزرو، تمامی این موارد را با صاحب خانه چک کنید،تیم پشتیبانی تهران مبله به صورت 24ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

قوانین اجاره خانه مبله در تهران؟

برا اجاره خانه مبله در تهران و یا در هر شهر دیگری نیاز دارید از قوانین اجاره ی این خانه ها آگاه باشید.

  • همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر الزامی است.
  • مالک موظف است آپارتمان مبله را به صورت تمیز و ضدعفونی شده به مستاجر تحویل دهد و مستاجر نیز موظف است واحد را در همان حالتی که بود و بدون آسیب دیدگی وسایل به مالک تحویل دهد و در غیر این صورت خسارت بپردازد.
  • مالک موظف است از تمام نهاد های مربوطه مجوز اجاره موقت خانه را کسب کرده باشد.
  • مالک پس از اجاره واحد مبله خود اجازه ورود به ملک را ندارد.


 الی گشت    

                تور کیش