خرید پوشاک از کیش

راهنمای خرید پوشاک از کیش

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

یکی از دلایل سفر به مناطق آزاد کشور ارزان بودن اجناس برقی و پوشاک است. خیلی از مردم در طول سال چندبار برای خرید سالانه خود به جزیره کیش سفر می‌کنند؛ ازاین ‌رو در این منطقه هتل های با کیفیت بالا و لوکس ساخته شده است تا در طول سال از مسافران و گردشگران به خوبی استقبال شود. تورهای زیادی در سراسر ایران به این جزیره زیبا و بکر سفر می‌کنند که می‌توانید با آن‌ها سفری خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را رقم بزنید. از بین تورهای کشور تور ارزان کیش و تور لحظه آخری کیش بسیار پرطرفدار است. پس با ما همراه باشید تا این تورها را برای شما بیشتر معرفی کنیم.

خرید پوشاک از کیش

 تور ارزان کیش و لحظه آخری

یکی از راه هایی که امروزه بیشتر مسافران برای خرید تور ارزان قیمت کیش به سراغ آن می روند، خرید تور لحظه آخری است. تور لحظه آخری کیش معمولا قیمت بسیار ارزان‌تری از تورهای استاندارد داشته و مسافران با خرید یک تور لحظه آخری که اصطلاحا تور چارتر کیش نیز خوانده می شود، سفری ارزان را تجربه خواهند کرد. البته کیفیت و خدمات تور کیش ارزان دقیقه 90 به تور اولیه آن نیز بستگی دارد؛ ولی قبل از خرید این تور حتما امکانات تور را بررسی کنید.

دلیل ارزان بودن تور لحظه آخری فقط تکیمل ظرفیت این تور است. به‌طورمعمول این تورها ظرفیت کمی دارد و برای کسانی که تنها سفر می‌کنند، بسیار مناسب است. شما می‌توانید با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود و جستجو در علی بابا لیست تورهای موجود را ببینید. برای پیدا کردن تورهای ارزان می‌توانید بر اساس قیمت مرتب سازی کنید. برای پیدا کردن تورهای لحظه آخری هنگام انتخاب تاریخ سفر می‌توانید گزینه لحظه آخری را برگزینید تا لیستی از تور لحظه آخری کیش برایتان به‌نمایش گذاشته شود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


قیمت تور کیش

تورهای کیش با قیمت‌های متنوعی برنامه‌ریزی می‌شوند؛ ولی با توجه به شرایط اقتصادی کشور قیمت دقیقی نمی‌توان برای تورهای کیش تعیین کرد. قیمت پایانی تورهای کیش به عوامل زیادی بستگی دارد. عواملی مانند تعداد روزهای مسافرت، تعداد ستاره‌های هتل، کیفیت پرواز، فصل مناسب جزیره، ایام خاص سال، ترانسفر رفت‌وبرگشت، همه وعده غذایی با هتل، بلیط یک‌طرفه یا دوطرفه، رفتن به جاذبه‌های گردشگری با تور و… در قیمت پایانی این تور موثر است.

پرواز کیش از سراسر کشور همه روزهای هفته درجریان است. به‌دلیل شلوغی این خط هوایی پروازهای چارتری زیادی انجام می‌شود که قیمت بسیار مناسبی نسبت به پروازهای سیستمی دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت تورهای کیش به صفحه تور کیش علی بابا مراجعه کنید و با وارد کردن تاریخ سفر از آخرین قیمت تورها بر اساس هتل و امکانات دیگر مطلع شوید.

مراکز خرید کیش

در جزیره کیش مراکز خرید زیادی وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لباس‌های با کیفیت بالا و ارزان تهیه کنید. هر مرکز خرید را می‌توان برای بخشی از خرید انتخاب کرد که هم در وقت و هم در هزینه تمام شده صرفه‌جویی کرده باشید. ما در ادامه این مطلب چند مرکز خرید مهم در جزیره کیش را برای شما معرفی می‌کنیم.

خرید پوشاک از کیش

بازار مرجان کیش

بازار مرجان یکی از قدیمی ترین و بهترین مراکز خرید کیش است. این بازار در منطقه ساحلی مرجان قرار دارد که می‌توانید قبل یا بعد از بازدید از این سواحل زیبا برای خرید به این بازار بروید و خریدی بسیار عالی انجام دهید. این بازار محلی ۲۶۰ واحد تجاری و اداری دارد. شما می‌توانید اقلامی مانند: زمینه‌های پوشاک، لوازم خانگی و آشپزخانه، کیف و کفش، لوازم بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی و خرازی را از این بازار تهیه کنید. بازار مرجان از جمله بازارهای شیک و مدرن کیش محسوب می‌شود و بیشتر مسافران از این بازار دیدن می کنند؛ به خصوص که این بازار کنار یکی از رستوران های مشهور، مهم و با کیفیت کیش به نام فودلند یا همان سرزمین غذا قرار دارد. بازار مرجان کیش در زیرزمینی به مساحت ۲۲۰۰۰ متر مربع و در سال ۱۳۷۰ ساخته شده است. همچنین در این بازار آکواریومی وجود دارد که در آن بسیاری از گونه های آبزی زندگی می کنند. آب نماهای بسیار زیبا و نورپردازی حرفه‌ای، زیبایی بازار مرجان را چندین برابر کرده‌اند.

مرکز خرید پردیس 1 و 2

مرکز خرید پردیس به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کیش شناخته می‌شود و در دو مجموعه ساخته شده است. مرکز خرید پردیس ۱ کیش در سال ۱۳۷۱ و به دست جمعی از مهندسان فرانسوی ساخته شده و از این نظر یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید جزیره زیبای کیش به‌شمار می‌آید. در این بازار انواع پوشاک، کیف و کفش را می‌توانید با قیمت‌های بسیار خوبی پیدا کنید و بخرید. علاوه‌بر خرید در این بازار می‌توانید به رستوران، چای‌خانه سنتی و کافی‌‌شاپ سری بزنید و نوشیدنی یا غذا میل کنید.

یکی دیگر از مراکز مدرن خرید مرکز خرید پردیس ۲ است. این مرکز خرید را در چهار طبقه همراه ۲۳۰ غرفه در سال ۱۳۷۷ و حوالی مرکز خرید پردیس ۱ احداث کرده‌اند. علاوه‌بر مغازه‌های خرید پردیس ۲ برنامه‌های جذابی همچون موسیقی زنده و قرعه‌کشی نیز در این مجموعه وجود دارد. یکی از بهترین فصل‌ها برای خرید از این مراکز خرید فصل تابستان است.

اگر دوست دارید از کیش پوشاک و وسایل برقی تهیه کنید، مراکز خرید متنوعی وجود دارد که این محصولات را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند. از تور ارزان کیش استفاده کنید؛ در این تور شما می‌توانید بیشتر تمرکز خود را روی خرید بگذارید و سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید.

خرید پوشاک از کیش



 الی گشت    

                تور کیش