تصاویری از جاده عباس‌ آباد به کلاردشت در پاییز | Mazandaran

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جاده عباس‌ آباد کلاردشت در پاییز

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با جاده عباس‌ آباد کلاردشت در پاییز آشنا خواهیم کرد. برای دیدن تصاویر این جاده جنگلی زیبا در فصل پاییز با ما همراه باشید.

اگر به سفرهای جاده ای علاقه مندید و میخواهید در سفر از زیبایی های جاده لذت ببرید، گزینه های بسیار زیادی برای سفر دارید. جاده های بسیار زیبایی در سرتاسر کشورمان وجود دارد که تجربه سفری لذت بخش را به شما می دهند. پس اگر می خواهید علاوه بر مقصد، مسیر سفرتان نیز زیبا و دیدنی باشد در ادامه با ما باشید تا  تصاویری زیبا از جاده کلاردشت عباس آباد را با هم ببینیم.

جاده عباس آباد کلاردشت یکی از دیدنی های مازندران و یکی از زیباترین جاده های ایران است. مسیر عباس آباد به کلاردشت را که در پیش بگیرید، با جاده‌ای جنگلی و رویایی رو به رو خواهید شد و دلتان نمی‌خواهد به انتهای آن برسید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این به طول 25 کیلومترٰ ساحل دریای خزر را بعد از گذشتن از جنگل های متراکم و بسیار زیبا به کوهستان کلاردشت وصل می کند. عباس آباد در 28 کیلومتری غرب چالوس و با فاصله 24 کیلومتری شرق تنکابن در مسیر جاده ساحلی قرار گرفته است.

پیج‌های جاده سرحالتان می آورد و در هر فصلی که به اینجا بروید صفای خودش را دارد. شاید بهترین فصل سفر فصل بهار باشد اما باید بدانید که این جاده جنگلی در فصل پاییز نیز زیبایی محصور کننده ای دارد. باران های پاییزی این فصل نیز به زیبایی جاده می افزاید و قطعا حال و هوایی بی نظیر را برایتان به وجود می آورد. در ادامه تصاویری از این جاده زیبا در فصل پاییز را برای شما آورده ایم. همچنین کسانی که می خواهند از خلوتی و دنج بودن این جاده استفاده کنند پیشنهاد می کنیم که فصل پاییز را برای سفر خود انتخاب کنند.

جاده عباس‌ آباد به کلاردشت در پاییز
جاده عباس‌ آباد به کلاردشت در پاییز

جاده عباس‌ آباد به کلاردشت در پاییز
جاده عباس‌ آباد به کلاردشت در پاییز

  • منبع تمامی تصاویر این مقاله خبرگزاری ایرنا است. عکس ها از: سید محمد اکبر موسوی

آدرس: ایران، استان مازندران، عباس آباد به سمت کلاردشت

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨