تور مجازی هتل قصر ابوظبی
تور مجازی هتل قصر ابوظبی

تور مجازی هتل قصر امارات ابوظبی | Emirates Palace Hotel Abu Dhabi

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی هتل قصر ابوظبی

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی هتل قصر ابوظبی آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشدید به کشور امارات سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به هتل قصر ابوظبی با ما همراه باشید.

ابوظبی شهری با هزاران سال فرهنگ و سنت منحصر به فرد عرب است که با زندگی پر جنب و جوش شهری همراه شده است. کاوش و گشت و گذار در میان بخش های سنتی ابوظبی، بازدید از بزرگترین مساجد دنیا، لذت بردن از طعم یک قهوه معطر در حین مشاهده مناظر حیرت انگیز، سافاری در بیابان، شیرجه زدن در دل دریا و هزاران تفریح دیگر را در سفر به ابوظبی تجربه خواهید کرد. کشور امارات به رغم کوچکی خود به جذب توریست های خارجی بسیار اهمیت می دهد و از همین رو شهرهایی مانند دبی و ابوظبی هتل های فوق مدرن و لوکس بیشماری دارند. هتل قصر امارات سالانه درآمد بالایی را برای ابوظبی و امارات به دست می آورد و به عنوان دومین منبع درآمد این شهر به شمار می رود.تور مجازی هتل قصر ابوظبی

یکی از مجلل ترین هتل های جهان، هتل  7ستاره قصر امارات در ابوظبیِ است. این هتل حدود 400 اتاق دارد. هتل قصر امارات  توسط خاندان حاکم «آل نهیان» در سال 2005 ساخته شده، این قصر با ماشین حدود 30 دقیقه از فرودگاه ابوظبی و حدود یک ساعت و نیم از فرودگاه دبی فاصله دارد. هتل 7 ستاره قصر امارات دارای 1.3 کیلومتر ساحل اختصاصی بوده و اطراف آن 85 هکتار باغ و زمین چمن قرار گرفته است. داشتن 114 گنبد به ارتفاع 80 متر، از ویژگی های جالب توجه این هتل میباشد.تور مجازی هتل قصر ابوظبی

دکورهای موزاییکی، شیشه ای، نقره ای و طلایی آن، از فرهنگ و تاریخ غنی عرب الهام گرفته شده است. دارای 14 رستوران با انواع غذاها و نوشیدنی ها، بهترین خدمات را به مهمانان و گردشگران تور ابوظبی در طول اقامتشان ارائه می دهد. تمام اتاق ها و سوئیت هایش مبله و دارای تخت خواب شیک و تمیزاست. همچنین با حمام های مرمری بزرگ، تلویزیون های صفحه تخت HD با انتخاب بیش از 150 کانال، مینی آی پد و WiFi رایگان با سرعت بالا مجهز شدند. پیش خدمت ها نیز 24 ساعته آماده  سرویس رسانی به مهمانان هستند. هزینه هر شب اقامت در اتاق های معمولی آن بین 470 تا 500 دلار برای هر نفر است و هر شب اقامت در سوئیت های اختصاصی (مساحت آن 45 هزار متر مربع) قصر امارات 15 هزار دلار هزینه در بردارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


             

امیدواریم که از تور مجازی هتل قصر ابوظبی لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره هتل قصر ابوظبی با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)