تور مجازی جیپور 
تور مجازی جیپور 

تور مجازی جیپور (هند) به صورت 360 درجه | Jaipur

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی جیپور 

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی جیپور آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشدید به کشور هندوستان سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به جیپور با ما همراه باشید.

شهر جیپور یکی از شهرهای توریستی کشور هندوستان می‌باشد. این شهر مهمترین مرکز گردشگری کشور هند شناخته می‌شود. تلفظ اصلی این شهر به زبان انگلیسی جایپور می‌باشد. شهر جیپور در شمال غربی هند واقع شده است. این شهر اولین شهر در کشور هند است که دارای طرح شهری منظم می باشد. مساحت این شهر نزدیک به ۲۰۰ متر می‌باشد. توجه داشته باشید که در سفر به جیپور حتماً مراکز و ساختمان های قدیمی این شهر را بازدید کنید.

 شهر جایپور تا دهلی پایتخت کشور هند 273 کیلومتر فاصله دارد بـرخلاف سایر مناطق هند این ایالت از پوشش گیـاهی کمتـری برخـوردار است به طوری که بیشتر مناطق غربی آن کویری است و ایـن کـویر زیبا نیز جذابیت های خاص خود را دارد و سالانه بسیاری از گردشگران را به خود جلب میکند.تور مجازی جیپور 

در میان تمام شهرهای بزرگ هندوستان ، جیپور به لحاظ رنگ آمیزی متفاوتی که دارد و سبک و رنگ ساختمان هایش چهره‌ی شاخصی به خود گرفته است و و به خاطر وجود ساختمان‌ های پرشمار صورتی ‌رنگ در شهر به آن لقب شهر صورتی داده شده‌ است و این شهر به سبب داشتن تاریخچه بسیاری که دارد و بناهای تاریخی زیبا و بی شمار از پربازدیدترین شهرهای هندوستان است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند .

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


جاذبه‌ های دیدنی و مکان‌ های جذاب و توریستی جیپور

از جاذبه‌های بسیار مهم و دیدینی شهر جیپور می‌توان به هاوا محل، قلعه آمر، قلعه جایگراه، کاخ شهر، رصدخانه جانتار مانتار، باغ وحش جیپور، موزه آلبرت هال و جال محل اشاره کرد.

             

امیدواریم که از تور مجازی جیپور لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره جیپور با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)