تورهای خارجی مناسب فصل زمستان
تورهای خارجی مناسب فصل زمستان

معرفی 5 تا از بهترین تورهای خارجی مناسب فصل زمستان

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تورهای خارجی در زمستان به کشورهای مختلفی انجام می‌شود و شما با توجه به علاقه‌تان می‌توانید یک مقصد مناسب برای سفر خود انتخاب کنید. اگر به فعالیت‌های زمستانی مانند اسکی و اسنوبرد علاقه دارید؛ کشورهایی مانند سوئیس، اتریش و کانادا می‌توانند بهترین تورهای خارجی در زمستان برای شما باشند. اگر هم می‌خواهید به  کشورهای گرمسیر و استوایی بروید، کشورهایی مانند تایلند، مالدیو و هاوایی را در نظر بگیرید. در ادامه این متن با ما همراه باشید تا با بهترین تورهای خارجی در زمستان آشنا شوید.

تورهای خارجی مناسب فصل زمستان
تورهای خارجی مناسب فصل زمستان

تورهای خارجی مناسب فصل زمستان

همانطور که می‌دانید برای سفر در زمستان حتما باید قبل از خرید پرواز خارجی باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهید و مقصد خود را با دقت انتخاب کنید. زیرا تفریحات متنوع و فراوانی در زمستان وجود ندارد و شما نمی‌توانید بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی مقصد، سفر خوبی داشته باشید. پس در ادامه با ما باشید تا با بهترین کشورها برای سفر با تور زمستان آشنا شوید.

تور دبی، بهترین شهر توریستی در زمستان

تور دبی یکی از بهترین تورهای خارجی مناسب فصل زمستان است. شهر دبی علاوه بر آب و هوای مطلوب در زمستان، از امکانات تفریحی متنوعی نیز برخوردار است. سفر به دبی در فصل زمستان هیچوقت شما را پشیمان نخواهد کرد و حتی ممکن است به بهترین سفر زمستانی عمرتان تبدیل شود.

جاهای دیدنی دبی در زمستان

در تور دبی زمستان می‌توانید از بهترین تفریحات این شهر لذت ببرید. برخی از متنوع ترین تفریحاتی که می‌توانید در دبی داشته باشید عبارتند از:

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


  • بازدید از دهکده‌ی جهانی و موزه‌ی قدیمی دبی
  • خرید از بازار طلا و بازار ادویه
  • تجربه‌ هیجان در شهربازی آی‌ام‌جی‌ورلد
  • بازدید از برج العرب
  • بازدید از باغ معجزه
  • گشت‌وگذار در ساحل جمیرا
  • بازدید از برج خلیفه

تور زمستانی تایلند؛ بهترین تورهای خارجی در زمستان

یکی از بهترین تورهای خارجی برای سفر در زمستان تور تایلند است. زمستان پرگردشگرترین فصل سفر به تایلند است؛ زیرا علاوه بر اینکه سواحل تایلند در زمستان با هوای آفتابی و خنک همراه هستند؛ بارش‌های فصلی در ماه نوامبر نیز به پایان می‌رسد و از آب وهوایی ایده آل برخوردار است. ماه‌های ژانویه و فوریه در زمستان، از پرتقاضاترین فصل‌های سفر به تایلند در زمستان است.

بهترین تورهای خارجی در زمستان
بهترین تورهای خارجی در زمستان

جزیره بالی، با سواحل زیبا و آب و هوای معتدل

جزیره بالی با آب و هوای معتدل در تمام فصل سال و همچنین سواحل زیبا و طبیعت دست نخورده و بکر، در ردیف بهترین تورهای آسیایی مناسب فصل زمستان جای دارد. تماشای غروب آفتاب و دوچرخه سواری، کشف فرهنگ مردم محلی و پیاده روی در ارتفاعات از مهم‌ترین تفریحات سفر به بالی در زمستان است.

جاهای دیدنی بالی در زمستان

در سفر به بالی می‌توانید سرگرمی‌های متنوع و متفاوتی را در سواحل و طبیعت زیبای بالی تجربه کنید. برخی از تفریحاتی که می‌توانید در سفر به بالی انجام دهید را در ادامه آورده‌ایم.

  • معابد بالی: بالی با معبدهای مذهبی زیبا و منحصربه‌فرد خود، به عنوان مرکز فرهنگی و مذهبی جزیره مشهور است. معبد بساکیه و معبد تاناه لوت از جمله معابد دیدنی این جزیره است.
  • مراسمات آئینی: مراسم‌های تقدیس و آیینی مذهبی که در این معابد برگزار می‌شود؛ تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای گردشگران ایجاد می‌کند.
  • بازارهای محلی و صنایع دستی: شهرهای بالی همچنین میزبان بازارهای محلی و صنایع‌دستی زیبا هستند و بازدید از آنها بسیار جذاب است.
  • سواحل زیبای بالی: از سواحل مشهوری مانند ساحل کوتا و ساحل سمینیاک و غروب آفتاب شگفت‌انگیز آنجا لذت ببرید.
  • طبیعت بالی:  بالی پارک‌های ملی و مناطق طبیعی فراوانی دارد. شما می‌توانید به پارک ملی گونونگ و کوه‌های بالی بروید و از جاذبه‌های طبیعی بالی دیدن کنید.

تور سوئیس؛ بهترین تور اروپایی برای اسکی بازان

با اینکه کشور سوییس در تمام فصول سال گردشگران زیادی دارد؛ اما زمستان‌های سوییس پاتوق اسکی بازان و ورزشکاران است. ورزشکاران برای تجربه انواع تفریحات زمستانی کوهپایه‌های رشته کوه آلپ را انتخاب می‌کنند.

تور استانبول ارزان ترین تور خارجی در زمستان است

تور استانبول، ارزان ترین تور خارجی در زمستان

با اینکه بیشتر گردشگران با تور تابستانی استانبول به این شهر سفر می‌کنند؛ اما تور زمستانی استانبول نیز مزیت‌های خوبی دارد. در فصل زمستان حراج‌های زیادی در مراکز خرید استانبول دیده می‌شود و فرصت خوبی برای علاقمندان به خرید است.

همچنین می‌توانید از موزه‌های و جاهای تاریخی استانبول نیز دیدن کنید. اما اگر به تفریحات زمستانی علاقه دارید؛ گزینه‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

  • اسکی سواری در پیست کاراتپه
  • سورتمه‌سواری در دریاچه چیلدیر
  • حمام‌های سنتی
  • نوشیدن ثعلب داغ
  • شهربازی سرپوشیده
خرید اینترنتی تور زمستان از قاصدک 24
خرید اینترنتی تور زمستان از قاصدک 24

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم برخی از بهترین تورهای زمستانی را به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید با خرید اینترنتی بلیط هواپیما و یا خرید تور مسافرتی به این کشورها سفر کنید؛ می‌توانید به سایت‌های معتبر خدمات سفر نظیر قاصدک 24 مراجعه کنید و از خدمات آنلاین سفر و پشتیبانی 24 ساعته برخوردار شوید.

سوالات متداول در مورد تور خارجی مناسب فصل زمستان

  1. بهترین تور مناسب فصل زمستان کدام است؟ تور بالی، تور دبی، تور تایلند، تور سوئیس، تور استانبول
  2. ارزان ترین تور زمستان کدام است؟ تور استانبول در زمستان، ارزان ترین و مقرون به صرفه‌ترین تور خارجی محسوب می‌شود.
  3. بهترین جاهای دیدنی دبی در زمستان کدام است؟ بازدید از دهکده‌ی جهانی و موزه‌ی قدیمی دبی، خرید از بازار طلا و بازار ادویه، بازدید از برج العرب، بازدید از باغ معجزه، گشت‌وگذار در ساحل جمیرا، بازدید از برج خلیفه
  4. کدام تورهای زمستانی برای انجام تفریحات زمستانی و اسکی مناسب هستند؟ سوییس و استانبول


 الی گشت    

                تور کیش