بهترین هتل های آنتالیا ، تجربه سفری لوکس | Antalya

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین هتل های آنتالیا

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین هتل های آنتالیا آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با صنایع دستی گیلان با ما باشید.

آنتالیا ، نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می‌گردد دارای جاذبه‌های فراوان می‌باشد. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه‌ها خود نمائی می‌کند.

هتل های آنتالیا بدلیل کیفیت خدمات منحصر بفرد بوده و با هتلهای مجلل آمریکا و اروپا رقابت می نماید. هتل های مجلل ساخته شده در سواحل آنتالیا یکی از ویژگیهای بارز آنتالیا محسوب می شود . استان آنتالیا ترکیه به طور کلی به ۵ ناحیه تقسیم شود و بهترین هتل های ۵ ستاره آنتالیا در این پنج ناحیه لارا، کندو، بلک، کمر و سیده پراکنده می باشد.

هتل مکس رویال آنتالیا – Maxx Royal Belek Golf Resort

هتل مکس رویال آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه بلک آنتالیا واقع شده است. هتل مکس رویال آنتالیا در فاصله حدودا 35 کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار دارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این هتل یک هتل فوق العاده لوکس و بینظیر می باشد که امکانات بسیار یادی را دارا می باشد؛ از وجود 7 استخر و 5 رستوران و کافه گرفته تا اماکن ورزشی متعدد مانند زمین گلف، پارک آبی، مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و ماساژ، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان.

هتل 5 ستاره مکس رویال آنتالیا دارای 512 اتاق می باشد که در سال 2011 مورد بهره برداری قرار گرفته است. اقامت و سرویس دهی در هتل مکس رویال آنتالیا بصورت صبحانه و ناهار و شام بصورت سلف سرویس و کلیه نوشیدنی ها به صورت رایگان می باشد.

بهترین هتل های آنتالیا
بهترین هتل های آنتالیا

آدرس : Belek Mahallesi, İskele Mevkii, 07505 Serik/Antalya, Turkey

هتل کالیستا آنتالیا – Calista Luxury Resort

هتل کالیستا آنتالیا یکی از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که در منطقه بلک آنتالیا و در فاصله 5 دقیقه ای از ساحل واقع شده است. هتل کالیستا آنتالیا تا فرودگاه آنتالیا حدودا نیم ساعت فاصله دارد.

این هتل یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا محسوب می گردد که امکاناتی نظیر استخر روباز و سرپوشیده بهمراه سونا و جکوزی، بیش از 10 رستوران و کافه، پارک آبی با چندین اسلاید، 5 زمین تنیس، 10 زمین گلف، زمین فوتبال، سالن بولینگ، مرکز تناسب اندام، مرکز آبگرم و ماساژ، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان می باشد.

هتل 5 ستاره کالیستا آنتالیا دارای 600 اتاق می باشد که در سال 2009 مورد بهره برداری قرار گرفته است. اقامت و سرویس دهی در هتل کالیستا آنتالیا بصورت صبحانه و ناهار و شام بصورت سلف سرویس و کلیه نوشیدنی ها به صورت رایگان می باشد.

بهترین هتل های آنتالیا
بهترین هتل های آنتالیا

آدرس : Kadriye Mahallesi, 07525 Serik/Antalya, Turkey

هتل آکرا باروت – Akra Barut Hotel

یکی از انتخاب های خوب برای اقامتی لوکس در آنتالیا هتل آکرا باروت است. این هتل امکانات مناسبی از جمله استخر و جکوزی در فضای باز و رستورانی با غذاهای ترکی و مدیترانه ای را دارا است. تمامی اتاق های این هتل تراسی دارند که می توان از آن ها کوه های توروس را تماشا نمود.

همچنین اتاق های این هتل دکوراسیونی به روز و مدرن دارند و امکاناتی مانند تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، سرویس ۲۴ ساعته و همچنین مرکز سلامتی شامل سونا، حمام ترکی و طیف وسیعی از ماساژ، سالن بدنسازی و … تنها گوشه ای از لوازم رفاهی هتل است.

بهترین هتل های آنتالیا
بهترین هتل های آنتالیا

آدرس : Şirinyalı Mahallesi, Lara Cd. No:24, 07100 Muratpaşa/Antalya, Turkey

هتل رگنوم کاریا – Regnum Carya Golf & Spa Resort

نام کامل این هتل رگنوم کاریا گلف اند اس پس ای ریزورت (Regnum Carya Golf & SPA Resort) است که یکی از انتخاب های خوب برای اقامت در آنتالیا می باشد، این هتل استخر در فضای باز، ماساژ، سونا، حمام بخار و ساحل اختصاصی دارد، اتاق های این هتل بزرگ و دلباز است و همگی دارای تراس های لوکس و زیبا با چشم انداز دریای مدیترانه می باشند، همچنین همه ی اتاق ها دارای امکانات کامل هستند.

بهترین هتل های آنتالیا
بهترین هتل های آنتالیا

آدرس : Kadriye Bölgesi,, Üçkum Tepesi Mevkii, 07500 Serik, Turkey

لیماک لارا هتل د لوکس – Limak Lara De Luxe Hotel

یکی از انتخاب های مناسب برای اقامتی لوکس در آنتالیا هتل لیماک لارا دلوکس است. این هتل دارای رستورانی بسیار مجهز می باشد و میهمانان می توانند در آن انواع غذاهای هندی، تایلندی، ژاپنی، ایتالیایی، مکزیکی و ترکی را میل کنند. با ۴ دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل برسید و از تفریحات ساحلی هم لذت ببرید. از دیگر امکانات آن وای فای رایگان، حمام ترکی، بخار، انواع ماساژ، خدمات خشک شویی و… می باشد.

بهترین هتل های آنتالیا
بهترین هتل های آنتالیا

آدرس : Kemerağzı Mahallesi, Lara Turizm Yolu, 07110 Muratpaşa/Antalya, Turkey

هتل شروود ریزورت – Sherwood Hotel

هتل شروود درمنطقه ی ساحلی لارا آنتالیا واقع شده است، این هتل محلی عالی برای اقامت خانوادگی با فضایی رمانتیک و زیبا، مناسب برای زوج های جوان می باشد. شروود مکانی کاملا تمیز با خدمات بسیار عالی می باشد که در ۳۳ هزار متر مربع ساخته شده است.

شروود ۴۹۹ اتاق گوناگون، چندین استخر که با آب راهه هایی به هم متصل شده اند و ۵ رستوران دارد و انواع تفریحات نظیر سالن های ورزشی، پارک آبی، نمایش و تاتر شبانه، کلوب شبانه، تاتر مخصوص کودکان و … را برای اقامت کنندگان فراهم آوره است.

بهترین هتل های آنتالیا
بهترین هتل های آنتالیا

آدرس : Kemeragzi Koyu Kopak Çay Mevkii Kemerağzı Mahallesi, 13017 Aksu/Antalya, Turkey



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨