بهترین رستوران های باتومی ، گرجستان | Batumi

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های باتومی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین رستوران های باتومی آشنا خواهیم کرد. پس در ادامه با ما همراه باشید.

منطقه غربی گرجستان، یعنی استان آجارا (Adjara)، دارای بسیاری از نقاط و مقاصد تابستانی است. اگرچه میان این نقاط باتومی بیشتر از دیگران توسعه یافته است. اگر می خواهید بدانید که برای غذا خوردن در باتومی کجا بروید، ما بهترین رستوران های باتومی را به شما معرفی می کنیم.

لاگونا – Laguna

منطقه آجارا محل یکی از متنوع ترین خاچاپوری ها (Khachapuri) یا همان پای پنیر شبیه به پیتزا است. خاچاپوری از نظر شکل و سرو آن از پیتزاهای معمول متفاوت است. شما هر جایی در باتومی می توانید خاچاپوری را امتحان کنید اما کافه لاگونا (Laguna) خاچاپوری های بی نظیر با بهترین دستور سرو می کند. لاگونا خاچاپوری را با پنیر بیشتر و خمیر کمتر درست می کند و در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ سرو می کند.

آدرس : 18 Zurab Gorgiladze Street, Batumi, Adjara, Georgia

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تلفن تماس : +995422225212

بهترین رستوران های باتومی
بهترین رستوران های باتومی

رترو – Retro

رترو (Retro) یک مکان عالی دیگر برای خوردن خاچاپوری است. مانند جاهای دیگر رترو نیز این غذا را در سایزهای متفاوت سرو می کند. اما حواستان باشد که سایز کوپک آن برای دو نفر کافی است اگر که نمی خواهید وعده سنگینی داشته باشید.

آدرس : 54/62 Zurab Gorgiladze Street, Batumi, Adjara, 6010, Georgia

تلفن تماس : +995579511722

بهترین رستوران های باتومی

گریل تون – Grill Town 

واضح است که گریل تون (Grill Town) روی غذاهای گریل شده فوکوس دارد. منو آن متنوع است و غذاهایی چون پاستا، پیتزا و انواع غذاهای گرجی را ارائه می دهد. اگر می خواهید یک وعده غذای خوشمزه داشته باشید، گریل تون می تواند بهترین انتخاب باشد.

آدرس : 24 Rustaveli Avenue, Batumi, Adjara, Georgia

تلفن تماس : +995574007764

بهترین رستوران های باتومی

اوکرینوچکا – Ukrainochka       

اوکرینوچکا (Ukrainochka) یک رستوران محبوب دیگر بین مردم محلی است. این رستوران غذاهای اوکراینی، اسلاوی و جورجی و همینطور دستورهای بین المللی دیگر را سرو می کند و گوشت و ماهی آن فوق العاده است. همچنین می توانید سوپ مشهور اوکراینی برشت (Borscht) یا دامپلینگ های (توپ های خمیری سرخ شده) آن را امتحان کنید.

آدرس :  Batumi, Adjara, Georgia

تلفن تماس : +995593330234

بهترین رستوران های باتومی



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨