برج خلیفه دبی ، بلندترین برج جهان در امارات | Burj Khalifa

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

برج خلیفه دبی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره برج خلیفه دبی صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با بلندترین برج جهان در ادامه با ما همراه باشید.

دبی بزرگ‌ترین شهر کشور امارات متحده عربی است. این شهر در جنوب کشور ایران و در پیرامون خلیج فارس و در شبه جزیره عربستان قرار دارد. دبی یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. این شهر با چهره لوکس، ساختمان های بلند و حس و حال لاکچری خود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. دبی جاذبه های زیادی دارد که یکی از این جاذبه های شاخص برج خلیفه دبی است.

برج خلیفه (Burj Khalifa) بلندترین برج جهان با 828 متر ارتفاع می باشد و همچنین یکی از تاثیرگذارترین جاذبه ها و نقاط دیدنی و شاخص دبی است که امروزه به نمادی از شهر دبی تبدیل شده است. ساخت این برج از ژانویهٔ ۲۰۰۴ (۱۳۸۲ ه‍. ش) آغاز شد و در روز چهارم ژانویهٔ ۲۰۱۰ (۱۴ دی ۱۳۸۸) گشایش یافت. برج خلیفه در ابتدا با نام «برج دبی» شناخته می‌شد اما در روز افتتاحیه توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، نام آن به افتخار حاکم امارات، خلیفه بن زاید آل نهیان، به «برج خلیفه» تغییر کرد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اینکه از بیرون به آسمان خراش های دبی نگاه کنید فوق العاده است اما بهتر از آن این است که به داخل و بالای برج بروید و نمایی بی نظیر از شهر دبی را از طبقه 148 و ارتفاعی بالا ببینید. منظره ای که از بالای برج خلیفه میبینید از دریا تا بیابان کشیده شده است و قطعا ویو بی نظیری است. حتما به بالای برج بروید و این تجربه منحصر به فرد را از دست ندهید.

برج خلیفه در شب
برج خلیفه در شب

برج خلیفه دارای بیش از 1000 واحد آپارتمان و 46 طبقه واحد اداری و 4 استخر و یک کتابخانه مخصوص ساکنین است و همچنین هتل آرمانی با 160 اتاق به طراحی جورجیو آرمانی در طبقات اول اولیه این برج واقع شده است. طراحی این برج اثر شرکت آمریکایی اسکیدمور ، اوینگز ، مریل (SOM) و ادرین اسمیت با الهام از معماری اسلامی ، طبیعت صحرا و گل Hymenocallis است.

هتل آرمانی برج خلیفه
هتل آرمانی برج خلیفه

طبقه 122 برج خلیفه دبی ، رستوران با منظره ای حیرت انگیز

در ارتفاع 442 متر از سطح شهر، در سه مکان خیلی شیک رو به روی چشم انداز خیلی حیرت انگیز از مرکز دبی و خلیج بنشینید و یکی از غذا های منویی که با دقت و نواوری تنظیم شده را سفارش دهید. در رستوران مشهور Michelin برج خلیفه، سر آشپز مشهور به نام  Jerome Lagarde با تجربه 20 ساله خود طعم بی نظیر و به یاد ماندنی غذا ها را تضمین می کند.

رستوران طبقه 122 برج
رستوران طبقه 122 برج

جاذبه های اطراف برج 

  • آبنمای موزیکال دبی
  • بالکن مشاهدهٔ بیرون برج
  • دبی مال  : در فاصله 2.1 کیلومتر
  • آکواریوم دبی :  در فاصله 2.1 کیلومتری
  • پارک برج خلیفه

هزینه بازدید از برج

هزینه بلیط برج خلیفه برای افراد بالای 12 سال : شروع قیمت از 370 درهم

برای کودکان بین 4 تا 12 سال : شروع قیمت از 370 درهم

هزینه بازدید از برج خلیقه طبقات 125 و 124 : شروع قیمت از 135 درهم

و برای کودکان زیر 4 سال رایگان می باشد.

خرید و رزرو بلیط از طریق لینک زیر؛

رزرو آنلاین بلیط از سایت رسمی برج خلیفه

آدرس برج خلیفه

1 Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd – Dubai – United Arab Emirates



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨