بام لند چیتگر
بام لند چیتگر

مرکز تجاری تفریحی بام لند چیتگر ، تهران | Bamland Shopping Mall

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بام لند چیتگر

در این مقاله از معرفی مکان های دیدنی تهران درباره مرکز تجاری و تفریحی بام لند که در ساحل دریاچه چیتگر واقع شده است سخن خواهیم گفت نا گفته نماند که مرکز خرید بام لند جزء مراکز خرید لکوس شهر تهران نیز به حساب می آید پس با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این مرکز تجاری و تفریحی بدانید.

از آنجایی که شهر تهران پایتخت کشور ایران نیز می باشد از همین رو افراد زیادی در این کلان شهر سکونت دارند که به همین دلیل اماکن تفریحی و توریستی زیادی در چند سال اخیر احداث شده است که یکی از این جاهای دیدنی تهران دریاچه چیتگر می باشد که سالانه افراد زیادی برای ورزش , سرگرمی و دورهمی از این مکان استفاده می کنند .

یکی از مراکز تجاری و تفریحی که در چند سال اخیر احداث شده است مرکز تجاری تفریحی بام لند می باشد که در ادامه مفصل درباره آن توضیح خواهیم داد.

ویدئو معرفی :

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اگر هوس تهرانگردی و تفریح در پایتخت ایران را کردید حتما یک روز مناسب و خوش آب و هوا برای بازدید از مجموعه تفریحی در غرب تهران برنامه ریزی کنید . مجموعه چیتگر در غرب تهران با بهترین مجموعه های تفریحی از جمله : پارکی جنگلی ، دریاچه ای مصنوعی ، تفریحات مختلف آبی و هیجانی و مجموعه بام لند و همچنین مرکز تجاری و تفریحی بام لند تهران باعث شده است در چند سال گذشته تبدیل به یک مکان تفریحی بسیار مناسب و عالی در تهران باشد.

چرا مجموعه تجاری و تفریحی بام لند تهران ؟

  • یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید در پایتخت ایران می باشد
  • محبوبیت زیاد در بین مردم به علت اجرای برنامه های زنده و تئاتر در این مجموعه
  • دارای امکانات رفاهی بسیار مناسب برای بازدید کنندگان می باشد
  • یکی از مجموعه های محبوب غذاخوری در شهر تهران که میتوان گفت این کافه‌ها و رستوران‌های با چشم انداز فوق العاده به دریاچه چیتگر بسیار محبوب می باشد.
  • امکانات تفریحی جذابی مانند پاتیناژ، آمفی تئاتر روباز و بسته، سالن های سینما، مجموعه تفریحی کودکان، مسیر پیاده‌روی، ماهیگیری و مجموعه هیجانی وی آر لند، این مجموعه تفریحی، تجاری را از دیگر مراکز خرید تهران متمایز کرده است.قابل توجه است که محوطه بام لند برای تردد معلولان مناسب سازی شده است.
بام لند
بام لند

در این مرکز خرید بهترین نام های پوشاک و لوازم خانگی گرفته تا موتورسیکلت و ماشین برای علاقه مندان به خرید فراهم شده است که هر کسی به دنبال اجناسی برای خرید باشد میتواند در این مرکز خرید پیدا کند .

می توانید از ساعت ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰ بدون پرداخت هزینه ای از حضور در این مجموعه لذت ببرید ,اما ساعت کار فروشگاه متفاوت می باشد.

از ورودی بام لند که وارد این مجموعه می شید با منظره بی نظیر و چشم نواز دریاچه و پارک جنگلی چیتگر روبه روی میشوید . و بعد از آن مجموعه مراکز خرید ،کافه‌ها ،رستوران ها و مراکز تفریحی آن در دو سمت راست و چپ ورودی اصلی آن قرار گرفته است و شما رابه گشت در این مجموعه زیبا دعوت میکند

بام لند
بام لند

دسترسی

آدرس: ﺗﻬﺮان، ﺑﺰرﮔﺮاه ﺷﻬﯿﺪ ﻫﻤﺖ، ﺧﺮوﺟﯽ ﺑﻠﻮار ﮐﺎﺷﺎن، میدان موج، خیابان موج، بلوار صدف، مرکز تجاری تفریحی بام لند


مقالات بیشتر درباره تهران بخوانید :


 



 الی گشت    

                تور کیش