ارسال بار به ترکیه | حمل اثاثیه منزل به شهرهای ترکیه

ارسال بار به ترکیه | حمل اثاثیه منزل به شهرهای ترکیه

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

در سال های اخیر ارسال بار به ترکیه بسیار افزایش یافته است. میل و رغبت مردم برای زندگی در شهرهای ترکیه و همچنین افزایش میزان تجارت بین کشور ما و ترکیه از جمله دلایل افزایش حمل بار و حمل اثاثیه منزل به شهرهای ترکیه است.

اتوبار همسایه امکان ارسال بار به ترکیه بدون دردسر در کوتاهترین زمان را برای شما فراهم کرده است. در ادامه با ما همراه باشید.

ارسال بار به ترکیه

ارسال بار به ترکیه به چند روش صورت میگیرد:

  • ارسال بار به ترکیه بصورت زمینی
  • ارسال بار به ترکیه بصورت هوایی
  • ارسال بار به ترکیه بصورت دریایی

همچنین از نظر نوع مشتری برای ارسال بار به ترکیه نیز به دو دسته تقسیم می شود:

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


کارگو

کارگو به ارسال و بسته بندی بار به خارج از کشور برای تجار و بازرگانان اطلاق میشود.

فریت بار

ارسال و بسته بندی بار به خارج از کشور برای مردم عادی که قصد ارسال بار و یا لوازم منزل را دارند.

به طور واضح تر باید بگوییم فریت بار برای افراد حقیقی و کارگو برای حقوقی و تجار انجام میشود.

ارسال بار به ترکیه ملزم به رعایت نکات مهمی است تا بار شما به سلامت به مقصد برسد.از جمله این موارد بسته بندی دقیق و اصولی بارهاست. در ارسال بار به ترکیه باید به بسته بندی بار توجه خاصی شود زیرا با توجه به مسافت طولانی که باید طی شود تا بارها به مقصد برسد احتمال آسیب رسیدن به بارها و ایجاد خسارت زیاد است.

حمل اثاثیه منزل به شهرهای ترکیه

در باربری ترکیه امکان ارسال بار به تمام شهرهای ترکیه امکان پذیر است.معمولا زمان حمل بار به ترکیه بین 5 تا 7 روز است، که این زمان به مکان و مسافت شهرهای ارسالی در ایران و شهر مقصد در ترکیه بستگی دارد.

به طور کلی مدت زمان حمل بار به ترکیه بصورت هوایی سریع تر انجام خواهد شد ولی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نخواهد بود و معمولا حمل بار بصورت زمینی بسیار بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. توجه به این نکته هم خالی از لطف نیست که ارسال بعضی بارها مثل یخچال با هواپیما ممنوع است و برای ارسال یخچال با هواپیما باید گاز یخچال را خالی کنید.

برای ارسال بار و لوازم منزل به ترکیه از کانتیرهای مجهز استفاده می شود، که معمولا از کانتینر های 40 فوت با عرض 12 متر و ارتفاع 2:30 متر استفاده می شود.

ارسال بار به ترکیه | حمل اثاثیه منزل به شهرهای ترکیه

باربری آنکارا

یکی دیگر از خدمات باربری ترکیه،ارسال بار به آنکارا است.آنکار پایتخت ترکیه و دومین شهر شلوغ ترکیه بعد از استانبول است.این شهر مرکز سیاسی و بعد از استانبول دومین قطب اقتصادی ترکیه است به همین دلیل بیشتر مسافران این شهر را برای مسافرت و گردشگری انتخاب میکنند.

وقتی اثاثیه خود را به شهرهای ترکیه ارسال میکنید، برای ترخیص کالا باید به گمرک  آن شهر مراجعه کنید.

در بعضی از کشورها مثل ترکیه، برای دریافت بارها باید حتما خود صاحب بار و یا نماینده ی قانونی آن شخص و یا شرکت به گمرک مراجعه و اثاثیه را تحویل بگیرد.

بنابراین اصلا فراموش نکنید مرسوله به شخصی دیگری تحویل داده نمی شود.

باربری ازمیر

ازمیر یکی از زیباترین شهرهای ترکیه و سومین شهر از لحاظ وسعت است، که افراد زیادی قصد مهاجرت به این شهر ترکیه را دارند.ما در باربری ازمیر ، به این افراد کمک میکنیم تا وسایل و بارهای خود را به ازمیر ارسال کنند.باربری ازمیر یکی از بهترین و مجهزترین باربری ها در امر ارسال بار و وسایل منزل به شهرهای ترکیه است.

شهر ازمیر دارای موقعیت بسیار عالی تجاری و صنعتی است.هزینه ارسال بار به ازمیر بسیار متغیر است و به عوامل متعددی بستگی دارد . برای آگاهی از قیمت حمل بار به ازمیر با ما در باربری ترکیه تماس بگیرید.

ارسال بار به ترکیه | حمل اثاثیه منزل به شهرهای ترکیه

ارسال بار به آنتالیا

یکی دیگر از خدمات باربری تهران به ترکیه، ارسال بار به آنتالیا است. آنتالیا در جنوب غربی ترکیه قرار دارد و از جنوب به دریای مدیترانه راه دارد.آنتالیا یکی از شهرهای مهم ترکیه است و همه ساله گردشگرانی زیادی به این شهر مسافرت میکنند.

حمل بار به آنتالیا ترکیه دغدغه افراد زیادی است که میخواهند بار و لوازم منزلشان به سلامت به مقصد برسد.همان طور که گفته شد برای ارسال بار به تمام شهرهای ترکیه باید بارها و لوازم شما به درستی بسته بندی شود. ما با در اختیار داشتن افراد مجرب و حرفه ای این کار را به راحتی برای شما انجام خواهیم داد.برای استفاده از خدمات ما در امر بسته بندی کافی است از ما بخواهید تا افراد ماهر برای بسته بندی را به محل مورد نظر اعزام کنیم تا اسباب کشی و ارسال بار خود را با خیال آسوده انجام دهید.

باربری استانبول ترکیه

باربری ترکیه امکان ارسال بار از تمام شهرها ایران به تمام مناطق و شهرهای ترکیه را فراهم کرده است.یکی از خدمات باربری ترکیه ارسال بار به استانبول ترکیه است.

استانبول یکی از مهمترین و پرجمعیت ترین شهر های ترکیه است. استانبول به عنوان قطب صنعتی و گردشگری ترکیه شناخته شده است که در کنار دریای مرمر و تنگه بسفر قرار دارد. تنگه بسفر قاره آسیا و اروپا را به یکدیگر متصل میکند. یکی از مزیت های استانبول این است که تنها شهر در جهان است که در دو قاره قرار دارد! بندر شاخ طلایی یا خلیج در استانبول قرار دارد.

برای ارسال بار به استانبول نیز تمام موارد که برای ارسال بار باید رعایت شود ، انجام می گیرد.

بیشتر مسافران که قصد ارسال بار خود به استانبول را دارند نگران هستند که به بارهای آن ها آسیب ببیند. اما همان طور که در بالا اشاره شد ما در باربری ترکیه بارها را به بهترین صورت ممکن بسته بندی خواهیم کرد و از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری میکنیم تا حداقل آسیب به بارهای شما برسد.

ارسال بار به ترکیه | حمل اثاثیه منزل به شهرهای ترکیه

بسته بندی بار برای ارسال به ترکیه

همان طور که گفته شد برای ارسال بار به ترکیه باید بارها به طور دقیق و اصولی بسته بندی شوند. نکات که برای بسته بندی بار باید رعایت شود:

  • برای اجناس فلزی از لایه های پوششی مناسب استفاده کنید تا آسیبی به دیگر بارها نرساند.
  • اطمینان حاصل فرمایید جعبه ای که برای ارسال بار انتخاب کرده اید تحمل وزن مرسوله مورد نظر را داشته باشد.
  • اجناس ظریف و شکننده را باید به روش مطمئن تر بسته بندی و ارسال کنید.( به طور کلی بسته بندی اجناس ظریف و شکننده و ارسال آن ها به ترکیه هزینه بیشتری را خواهد داشت.)
  • بسته های بالای 25 کیلوگرم را با علامت مشخص کنید.
  • از یک چسب بسیار محکم برای بسته بندی استفاده کنید تا درب جعبه به راحتی باز نشود.
  • اگر فضایی در داخل جعبه خالی مانده است سعی کنید فضای خالی را با فوم پر کنید تا با تکان خوردن به وسایل شما آسیبی نرسد.
  • کالاهای گوناکون را در یک جعبه قرار ندهید و سعی کنید هر جنس کالا را در یک بسته بندی جداگانه قرار دهید.

این ها تنها تعدادی از نکات بود که باید برای ارسال بار و لوازم منزل به ترکیه باید آن ها را رعایت کنید تا ارسال بار شما با کمترین خسارت انجام شود.

به طور کل برای ارسال بار به ترکیه بهتر است که کار بسته بندی بار را به باربری ترکیه بسپارید. باربری ترکیه با توجه به دارا بودن پرسنل باتجربه و فعال در این زمینه و داشتن لوازم و تجهیزات لازم کار بسته بندی را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد.

هزینه ارسال بار به ترکیه

به طورکلی هزینه ارسال بار به ترکیه با توجه به میزان بار ، مسیری که باید برای ارسال بار طی شود ، نوع بار و ….. متغیر است.

هزینه ارسال بار از شهرستان های ایران به ترکیه پرهزینه تر است و دلیل آن هم این است که تمام ارسال ها و کارها مربوط به صدور بارنامه باید از طریق گمرک تهران انجام شود.

همان طور که در ابتدا مقاله اشاره شد نوع بار هم در قیمت تمام شده ارسال بار به ترکیه تاثیر گذار است. هرچه بار دارای ظرافت و شکنندگی ببیشتری باشد و  همچنین دارای ارزش بیشتری باشد به دلیل نگهداری بهتر و شرایط ویژه ای که ، برای آسیب کمتر به بار فراهم می آید هزینه ارسال بار هم بیشتر خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات دقیق و کسب مشاوره برای ارسال بار به ترکیه با باربری ترکیه تماس بگیرید.

ارسال بار به ترکیه | حمل اثاثیه منزل به شهرهای ترکیه



 الی گشت    

                تور کیش