آبشاری حیرت انگیز در زیر اقیانوس هند
آبشاری حیرت انگیز در زیر اقیانوس هند

آبشاری حیرت انگیز در زیر اقیانوس هند | Mauritius

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

 آبشاری در زیر اقیانوس هند

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با آبشاری حیرت انگیز در زیر اقیانوس هند آشنا خواهیم کرد . در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

جزیره موریس

این جزیره از جمله جزیره‌های فوق‌العاده جذاب جهان است که در جنوب غربی اقیانوس هند واقع شده است. این کشور جزیره‌ای بی‌نظیر در حدود ۹۰۰ کیلومتری شرق ماداگاسکار قرار دارد. با اینکه این کشور حدود ۲ هزار کیلومتر مربع مساحت دارد اما جاذبه‌های گردشگری متنوع و شگفت‌انگیزش سبب شده به عنوان یکی از ده مقصد برتر توریستی دنیا بشمار آید.

 آبشاری حیرت انگیز در زیر اقیانوس هند

این جزیره علاوه بر سواحل بسیار زیبا، خط ساحلی ۱۸۰ کیلومتری با ماسه‌های نرم، سفید و درخشان، رودخانه، مرداب، کوه، جنگل‌های زیبا، گونه‌های جانوری و گیاهی فراوان، دهانه‌های آتشفشانی، آبشار و آثار تاریخی متنوعی نیز دارد. به همین خاطر توصیه می‌کنیم پیش از مرگ یک بار به این کشور جزیره‌ای سفر کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


 آبشاری حیرت انگیز در زیر اقیانوس هند

این جزیره به داشتن آبشار زیر آب مشهور است ، اما نکته جالب در این جاست که هیچ آبشار واقعی در کار نیست و به خاطر شیوه ای که نمک و شن این دریا در آن ناحیه شکل خاصی به خودش گرفته است، این توهم را به چشم بیننده می دهد که انگار آبشاری در زیر این دریا نهفته است. این آبشار از نمای بالایی حسابی شگفت انگیز است و خبر از دنیایی مخوف و پر رمز و راز داخل آب های اقیانوسی می دهد. این جزیره نسبتا جدید است و فعل و انفعالات شکل ‌گیری آن هنوز به اتمام نرسیده از این رو است که این آبشار خیالی خلق شده است.

 آبشاری حیرت انگیز در زیر اقیانوس هند

گردشگران علاوه بر بازدید از این آبشار می‌ توانند از سواحل ماسه‌ ای، آب گرم، گشت‌ و ‌گذار در دل کوه و همینطور در میان صخره‌های مرجانی و البته آب و هوایی خوشایند در تمام طول سال لذت ببرند. سفر به این جزیره ی زیبا را به شما هم پیشنهاد می‌ کنیم.

 آبشاری حیرت انگیز در زیر اقیانوس هند



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)