بهترین کافه های استانبول
کافه دم کاراکوی

کافه دم ، بهشت چایی دوستان در کاراکوی | Dem Karaköy

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

کافه دم کاراکوی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با کافه دم کاراکوی استانبول آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این کافه زیبا در استانبول در ادامه با ما همراه باشید.

استانبول شهری است که جاذبه های آن تمامی ندارد و مطابق با همه سلیقه هاست. شهری که از تمام دنیا برای دیدن زیبایی های آن به آن سفر می کنند و یکی از مقاصد جذاب گردشگری است. در سفر به ترکیه از بازدید مکان های دیدنی بی نظیر ترکیه، کافه ها و بارهای استانبول و کلاب های شبانه لذت خواهید برد و اما کافه‌نشینی یکی از لذت‌های پرطرف‌دار در استانبول است.

کافه دم (Dem Karaköy) در محله کاراکوی شهر زیبای استانبول واقع شده و یکی از کافه‌های محبوب طرفداران چای است. کسی پیدا می‌شود که همه‌ی ۶۰ نوع چای عرضه شده در این کافه را امتحان کرده باشد؟ به طور حتم کافه دم را افرادی دوست دارند که نمی‌توانند روزشان را بدون چای شروع کنند. برای آشنایی بیشتر با کافه دم کاراکوی در ادامه همراه مجله ما باشید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


از هر چایی که در عمر خود اسمش را شنیده باشید تا دم‌نوش‌های گیاهی را می‌توان در این کافه پیدا کرد. اگر نمی‌دانید کدام چای را باید انتخاب کنید پس روش بو کردن را امتحان کنید. چند نوع چای خشک را به میز شما می‌آورند تا بو کنید و هرکدام را خواستید برای شما آماده می‌کنند. چندین نوع خوراکی مخصوص نوشیدن چای هم قابل سفارش هستند که اکثرشان اصالت ترکی دارند. اگر برای صبحانه مراجعه کرده‌ باشید هم می‌توانید از منوی کافه مواردی مثل سیمیت با پنیر، تخم‌مرغ با سبزیجات یا بورک را انتخاب کنید.

کافه دم کاراکوی

برای کافه دوستان و طرفداران فضاهای هنری و خاص، محله ی کاراکوی (Karakoy) استانبول بهترین جاى قسمت اروپایی است. جالب است بدانید که کافه دم یکی از بزرگترین منو های چای را در استانبول دارد که برای طرفداران چاى خیلى جذاب می باشد.

برای رفتن به کافه دم، سوار تونل شوید (“تونل” به متروی قدیمى تک ایستگاهی که انتهای خیابان استقلال در میدان تکسیم و روبروی ایستگاه متروی sishane قرار گرفته می گویند که با متروی عادی فرق دارد) و در ایستگاه کاراکوی پیاده شوید. کافی است وقتی از تونل پیاده شدید، اسم کافه دم (Dem Cafe) را در گوگل مپ بزنید و از آنجا با استفاده از مپ با یک پیاده روی ۱۰ دقیقه ای به کافه دم و محله کافه ها برسید.

آدرس کافه دم: Arap Cami Mahallesi, Dem Karaköy, Beyoğlu

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10:00 الی 20:00

وب سایت رسمی کافه: dem-istanbul.com

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)