چند ترفند کاربردی و هوشمندانه برای رزرو هتل در روزهای شلوغ سال

چند ترفند کاربردی و هوشمندانه برای رزرو هتل در روزهای شلوغ سال

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

چند ترفند کاربردی و هوشمندانه برای رزرو هتل در روزهای شلوغ سال

خیلی ها با این عقیده موافق هستند که رزرو هتل در روزهای شلوغ سال کار چندان آسانی نیست. به هر حال این تنها شما نیستید که در جستجوی یک اقامتگاه مناسب هستید، شاید هزاران نفر هم به پیدا کردن هتل در همان زمان و مقصدی فکر می کنند که شما به دنبال آن هستید. پیشتر در مطلب چه زمانی هتل رزرو کنیم، به تفصیل با شما از زمان مناسب برای رزرو اقامتگاه صحبت کردیم. اما گاهی چاره ای جز سفر در این روزهای شلوغ ندارید. پس بهتر است با چند ترفند مفید و کاربردی برای این روزهای مبادا آشنا شوید که جااینجاس برای شما گردآوری کرده است.

اصلا منظور از فصل شلوغ(peak season) چیست؟

به طور کلی می توان فصل شلوغ یا همان پیک سیزن هنگام تعطیلی مدارس، مناسبت های عمومی که تعطیل هستند یا حتی روزهایی اتفاق می افتد که خیلی از افراد به زادگاه خود برمی گردند. پیک سیزن معمولا مترادف خیلی چیزها است؛ از جاذبه های توریستی پرطرفدار تا بلیط هواپیما گران و نرخ بالای اقامتگاه ها. با در نظر گرفتن این شرایط تعجبی ندارد که خیلی ها عطای سفر در روزهای شلوغ سال را به لقایش می بخشند. به نظر می رسد عاقلانه ترین کار این است که موقع آف سیزن یا فصل خلوت بار سفر ببندید؛ وقتی که بیشتر مکان های عمومی خالی از جمعیت بوده و قیمت هتل ها و پروازها هم نرمال هستند.

چند ترفند کاربردی و هوشمندانه برای رزرو هتل در روزهای شلوغ سال

بدون تردید هیچ کس از رزرو ارزان هتل بدش نمی آید؛ اما متاسفانه همه این شانس را ندارند که در طول آف سیزن سفر کنند. بعضی بچه های مدرسه ای دارند و فقط در طول تعطیلات بچه ها می توانند به مسافرت بروند. برخی هم کارمندهایی هستند که تعطیلات آنها محدود است. با این تفاسیر بهتر است شما هم چند ترفند کاربردی و هوشمندانه برای رزرو هتل در روزهای شلوغ سال را دنبال کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهتر است زودتر به فکر رزرو اقامتگاه بیفتید

خوب همانطور که می دانید خیلی از مقصدهای محبوب توریستی مثل کیش یا قشم در پیک سیزن مهمان های خود را به جشنواره های مهیج و رنگارنگی دعوت می کنند. خوب شما می توانید هم برای اینکه از این فستیوال ها بهره مند شوید و هم تعطیلات خود را بگذرانید، کمی زودتر به فکر رزرو هتل https://jainjas.com/tehran بیفتید. هتلدارها چه شما بخواهید چه نه؛ قیمت های خود را بالا خواهند برد. پس بهتر است شما زودتر اقدام کنید. در حالت معمول اگر حداقل 14 روز زودتر هتل تان را رزرو کنید، از تخفیف های 15 تا 20 درصدی بهره مند خواهید شد.

البته این را هم باید اضافه کرد که بعضی صاحب نظران عقیده ای کاملا متفاوت دارند. آنها می گویند رزرو خود را به دقیقه نود موکول کنید تا هتل بهتری گیرتان بیاید. استدلال آنها هم این است که اتاق های خالی سودی برای هتل ها نخواهد داشت و بنابراین آنها قیمت ها را پایین خواهند آورد. این کار یک عیب بزرگ هم دارد و آن این است که آپشن های محدودتری خواهید داشت، به خصوص اگر دنبال هتل ارزان باشید.

سایت ها و اَپ های رزرو آنلاین هتل را فراموش نکنید

8 عاملی که بر قیمت هتل ها تأثیر می گذارند را خوانده و می دانید که تعرفه اقامت در هتل از عوامل مختلفی متأثر می شود. از جمله این فاکتورها تقاضا و روز هفته است. پیک سیزن در طول تعطیلات مدارس و تعطیلات عمومی شاهد قیمت های بالاتری نسبت به هر زمان دیگری است. در این صورت بهتر است از سایت ها و اپلیکیشن های متعددی استفاده کنید که معتبر بوده و قدرت انتخاب بیشتری هم به شما می دهند.

چند ترفند کاربردی و هوشمندانه برای رزرو هتل در روزهای شلوغ سال

کار درست این است که سایت ها را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت بهترین قیمت را انتخاب کنید. فرقی هم نمی کند خواهان اقامت در مجلل ترین هتل ایران باشید یا یک هتل اقتصادی برایتان کفایت کند. حتی پیشنهاد می کنیم وبسایت خود هتل را هم چک کنید تا چیزی از قلم نیفتاده باشد. ترفندهای ضروری برای تجربه بهترین رزرو آنلاین هتل هم می تواند در این زمینه آگاهی شما را بالا ببرد.

در جستجوی پیشنهادات ویژه برای هتل مورد نظر خود باشید

مقصود از پیشنهادات ویژه در واقع برخی تخفیف های خاص است که می تواند نصیبتان شود. اگر حواستان به طرح هایی باشد که گاهی هتل ها برای مهمان های خود در نظر می گیرند، پشیمان نمی شوید. مثلا گاهی هتل ها برای رزرو اینترنتی هتل تخفیف هایی قائل می شوند یا به ازای مثلا دو شب اقامت، یک شب اقامت رایگان هدیه می دهند. ضمن اینکه با عضویت در باشگاه مشتریان هم می توانید به چنین آفرهایی امیدوار باشید. برای تکمیل اطلاعات خود مقاله هتل ها چه امتیازهایی به مهمان های وفادار خود می دهند را مطالعه کنید.

به صورت گروهی هتل رزرو کنید

اگر قصد سفر دارید، اما نمی خواهید تمام هزینه های آن بر دوش شما باشد؛ بهتر است رزرو هتل دسته جمعی را انتخاب کنید. به هر حال قیمت ها در فصل شلوغ به سمت افزایش پیش می رود و گاهی حتی تخفیف ها هم نمی تواند شما را امیدوار کند. در چنین شرایطی یک سفر گروهی قیمت ها را شکسته و ممکن است حتی شما را به انتخاب بهترین هتل ایران هم نزدیک کند.

انتظار هر چیزی را داشته باشید

با فرض اینکه برنامه سفر شما با پیک سیزن مصادف شده، نمی توانید انتظار داشته باشید که همه چیز عالی پیش رود. به هر حال ممکن است اتفاقات غیرمنتظره در راه باشند. این یعنی منطقی است که کمی هم پول نقد همراه داشته باشید و مبلغی را هم کنار بگذارید تا برای هر اتفاق احتمالی آماده باشید.

شما هنگام رزرو یک اقامتگاه در روزهای پرترافیک سال از چه ایده هایی بهره مند می شوید؟ تا به حال تجربه های شخصی خود را در این مورد به کار گرفته اید؟ اگر فکر می کنید راهی که رفته اید، جواب داده؛ آن را با جااینجاس هم به اشتراک بگذارید.

منبع: jainjas.com



 الی گشت    

                تور کیش