ویلاهای شناور در دبی

ویلاهای شناور در دبی ، تجربه شگفت‌آور زندگی در زیر آب‌

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

ویلاهای شناور در دبی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با ویلاهای شناور در دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

شهر دبی با داشتن امکانات زیاد و معماری منحصربه فرد شهری همیشه یکی از توریستی ترین شهرهای حاشیه جنوبی خلیج فارس بوده است. این شهر را می توان نماد پیشرفت معماری در بین کشورهای حاشیه خلیج فارس و حتی خاورمیانه دانست چرا که شهر دبی با داشتن زیباترین ساختمان ها و برج های سر به فلک کشیده توجه همگان را به خودش جلب کرده است.

برای مثال میتوان از برج خلیفه به عنوان بلند ترین برج حال حاضر دنیا نام برد که اگر از پایین به بالای آن نگاهی بیندازید حتما سرتان گیچ خواهد رفت یا برج العرب که به عنوان لوکس ترین هتل دنیا شناخته میشود وعلاوه بر آن نماد شهر دبی نیز می باشد و ده ها پروژه ای که شهر دبی را به شهری با معماری های زیبا و لوکس تبدیل کرده اند.

ویلاهای شناور در دبی

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


دبی که به طراحی و ساخت پروژه‌های عظیم شهرت دارد، این بار دست به ساخت ویلای شناور و طراحی ویلا بر روی آب زده است. در این پروژه تعداد ۴۲ ویلا به صورت شناور در آب ساخته شده است که بخشی از آن‌ ها در داخل آب پنهان است. این پروژه‌ی لوکس، نمایش قدرتی است از طراحان معمار و تکنولوژی‌های بسیار پیشرفته‌ی روز که در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

این ویلاهای به اصطلاح شناور از تمامی امکانات رفاهی نظیر سیستم برق, آب آشامیدنی, اینترنت, آشپزخانه, اتاق خواب, سرویس بهداشتی, استخر مجزا, حمام و … بهره میبرد.

پنجره‌ های شیشه‌ ای وسیعی که در سراسر این ویلاها تعبیه شده است علاوه بر اینکه زندگی هیجان‌ انگیز اعماق آب را در برابر چشمان ببینده قرار می‌دهند این امکان را فراهم آورده است که نور فراوانی به درون فضای ویلاها منعکس شود و گرفتن حمام آفتاب را آسان کند. این پروژه از به‌ روزترین تکنولوژی و بهترین متریال‌ها را به کار گرفته تا تجربه‌‌ی یک زندگی لوکس را با مشاهده‌ی زیبایی بی‌پایان زندگی زیر  آّب همراه کند.

ویلاهای شناور در دبی



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)