هایپر استار ایران مال
هایپر استار ایران مال

هایپر استار ایران مال ؛مجلل ترین فروشگاه تهران

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور تابستان 1403
 

هایپر استار ایران مال

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با هایپر استار ایران مال آشنا خواهیم کرد. برای دیدن اطلاعات و تصاویر این هایپر استار در ادامه با ما باشید.

تهران فروشگاه‌های مجلل زیادی دارد که یکی از بهترین آنها هایپر استار ایران مال است. این فروشگاه که در مجتمع تجاری و تفریحی ایران مال قرار دارد به فروش کالاهای بسیار متنوع می‌پردازد. هایپر استار طرفداران زیادی دارد و همه‌روزه علاوه بر پایتخت‌نشینان از شهرهای اطراف و حتی گردشگران به تهیه اجناس خود در آن روی می‌آورند. جالب است بدانید که این فروشگاه در نزدیکی بسیاری از جاهای دیدنی تهران قرار دارد و فرصت مناسبی برای گردشگران است تا بتوانند از آن بازدید کنند.

معرفی هایپر استار ایران مال

ایران مال بزرگترین مجموعه تجاری، تفریحی و فرهنگی در کشور شناخته می‌شود که در غرب تهران واقع شده است. بخشی از ایران مال به هایپر استار تعلق دارد که یکی از بزرگترین بازارهای بزرگ پایتخت محسوب می‌شود و تنوع اجناس در آن بسیار بالا است. این فروشگاه در غرب تهران و منطقه ۲۲ واقع شده است و بسیاری از جاذبه‌های پایتخت در نزدیکی آن قرار دارند. همچنین بهتر است بدانید هایپر استار از برندهای تجاری معروف بوده و شعبه‌های متعددی در شهرهای مختلف دارد.

بزرگترین شعبه هایپر استار در ایران مال واقع شده است که در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد. یکی از دلایل محبوبیت این فروشگاه عرضه محصولات باکیفیت با قیمت مناسب است، همچنین در مناسبت‌ها و روزهای مهم سال تخفیفات ویژه ارائه می‌دهد. مهم‌ترین هدف از تأسیس هایپر استار ایران مال رفع نیاز مشتریان در محیطی مناسب و بهره‌مندی از اجناس باکیفیت است. مساحت این مجموعه به ۹۴۰۰ مترمربع می‌رسد و فضای بسیار بزرگی دارد، حدود ۸۰۰ کارمند فعال در این مجموعه حضور دارند و اطلاعات لازم را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. یکی از مهم‌ترین امکانات این مجموعه وجود پارکینگ با ظرفیت ۷۰۰۰ خودرو است تا با توجه به شلوغی منطقه با خیال راحت بتوانید خودروی خود را در این پارکینگ پارک کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


شعبه هایپر استار در ایران مال خدمات خود را تا ساعت ۱۲ شب ارائه می‌دهد. همچنین علاوه بر ارائه محصولات به‌صورت حضوری می‌توانید از طریق اپلیکیشن‌های مختلف خرید خود را به‌صورت آنلاین انجام دهید. مواد غذایی، لوازم بهداشتی، لوازم برقی، لوازم خواب، پوشاک، لوازم دیجیتال و… از مهمترین اجناس این مجموعه هستند که در ادامه بیشتر درباره آنها صحبت خواهیم کرد. از این رو می‌توانید خریدهای خود را به طور یکجا انجام دهید بدون آن که به حضور در فروشگاه دیگری نیاز داشته باشید.

هایپر استار ایران مال

اجناس هایپر استار ایران مال

همانطور که گفته شد تنوع اجناس هایپر ایران مال بسیار بالا است و به رفع نیازهای اساسی مردم می‌پردازد. علاوه بر آن تمامی اجناس در حجم بالا عرضه می‌شوند که از بابت تهیه آنها نگرانی وجود ندارد. انواع خوراکی و مواد غذایی مانند برنج، مرغ، لبنیات، گوشت، شیرینی و خواربار از برندهای مختلف ایرانی و خارجی در هایپر استار عرضه می‌شوند. همچنین تازه‌ترین مواد غذایی مانند نان، میوه‌ها، سبزیجات، غذاهای تازه و سالادهای خانگی نیز به‌صورت روزانه در هایپر استار ارائه می‌شوند.

علاوه بر این بهترین و باکیفیت‌ترین لوازم بهداشتی، آرایشی و لوازم نظافت منزل را می‌توانید از این مجموعه خریداری کنید. با توجه به برندهای متنوعی که این اجناس دارند قیمت‌های گوناگونی را می‌توانید مشاهده کنید که از ارزان تا گران را شامل می‌شوند. یکی از محبوب‌ترین بخش‌های هایپر ایران مال فروشگاه لوازم خانگی و آشپزخانه است. در این بخش می‌توانید انواع لوازم برقی و دستی مانند تلویزیون، لباسشویی و ماشین‌های برقی از برندهای گوناگون را انتخاب کنید و با قیمت مناسب‌تر از سایر فروشگاه‌ها تهیه نمایید.

بخش دیگری از هایپر استار به فروشگاه لوازم دیجیتال مانند لپ‌تاپ، کامپیوتر، موبایل و لوازم جانبی اختصاص دارد و به‌روزترین محصولات را ارائه می‌دهد. پوشاک، لوازم خواب، لوازم حمام، انواع لوازم تحریر، کتاب، لوازم ورزشی، لوازم خودرو، وسایل پیک‌نیک، چمدان، کیف و… از دیگر محصولاتی هستند که با کیفیت‌ها و قیمت‌های متنوع در هایپر استار قابل خریداری هستند.

امکانات هایپر استار ایران مال

پارکینگ اختصاصی از مهمترین امکانات هایپر استار است که حدود ۷۰۰۰ خودرو سواری و باری را در خود جای می‌دهد. این پارکینگ توانسته مشکل ترافیک و کمبود جای پارک در منطقه را حل کند. در اطراف هایپر استار کافه، رستوران، فودکورت، سرویس بهداشتی، نمازخانه، مسجد و امکانات رفاهی دیگری وجود دارند که به تمام نیاز مراجعه‌کنندگان پاسخ می‌دهند. علاوه بر هایپر استار می‌توانید از خدمات و امکانات کلی ایران مال برخوردار شوید و نهایت بهره را از خدمات فرهنگی ورزشی ببرید.

وجود پارک و مراکز تفریحی موقعیتی را برای مراجعه‌کنندگان به وجود آورده است تا پس از خرید از هایپر استار لحظاتی را به سرگرمی بگذرانند. علاوه بر آن می‌توانید کودکان خود را با اطمینان خاطر در این مراکز قرار دهید و با خیال آسوده خرید خود را انجام دهید. خرید آنلاین از دیگر امکانات و ویژگی‌های هایپر استار است و برای افرادی که تا ایران مال فاصله زیادی دارند و یا نمی‌توانند به خودرو دسترسی داشته باشند امکان خرید را مهیا نموده است.

هایپر استار ایران مال

فاصله هایپر استار ایران مال با بخش‌های دیگر

هایپر استار تنها یکی از بخش‌های جذاب و پرطرفدار ایران مال است که همه‌روزه افراد زیادی به آن مراجعه می‌کنند. ایران مال امکانات رفاهی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی متفاوتی دارد که فاصله چندانی تا هایپر استار ندارند و پیشنهاد می‌شود حتماً از آنها بازدید کنید. فاصله هایپر استار تا دیگر بخش‌های ایران مال عبارتند از:

  • پردیس سینمایی ایران مال: ۲۰ متر
  • ایوان اشراق: ۲۰ متر
  • باغ دیدار: ۳۵۰ متر
  • دریاچه چیتگر: ۸.۲ کیلومتر
  • کتابخانه جندی‌شاپور: ۱ کیلومتر
  • بولینگ گلکسی: ۱.۱ کیلومتر
  • پیست یخ ایران مال: ۴.۹ کیلومتر
  • باغ ماهان: ۵ کیلومتر
  • هتل ایران مال: ۵ کیلومتر

اطلاعات بازدید هایپر استار ایران مال

هایپر ایران مال تمام روزهای هفته از ساعت ۹ صبح الی ۲ شب فعالیت می‌کند و امکان مراجعه به این بازار و تهیه اجناس در روزهای تعطیل نیز فراهم است. برای ورود به ایران مال و هایپر استار نیازی به پرداخت هزینه ندارید و می‌توانید به طور رایگان از آن بازدید کنید یا از طریق شماره ۰۲۱۴۶۰۲۳۲۹۹ می‌توانید با کارشناسان هایپر استار ارتباط برقرار کنید و هر سوال یا اطلاعاتی که نیاز دارید را دریافت نمایید.

مسیر دسترسی به هایپر استار ایران مال

هایپر استار در تهران، منطقه ۲۲، انتهای اتوبان شهید همت غرب، اتوبان شهید خرازی، بازار بزرگ ایران مال واقع شده است. این فروشگاه در شمال غرب تهران قرار دارد و دسترسی به آن آسان است. برای رفتن به این فروشگاه در هر نقطه‌ای که قرار دارید خود را به بزرگراه شهید همت برسانید و وارد بزرگراه شهید خرازی شوید. در مسیر مستقیم به حرکت خود ادامه دهید تا مجموعه بزرگ ایران مال را مشاهده کنید. با توجه به این که در کدام نقطه از تهران قرار دارید می‌توانید از راه‌های زیر به مجموعه ایران مال بروید:

  • مسیر شمالی: بزرگراه شهید خرازی
  • مسیر جنوبی: خیابان چهارباغ
  • مسیر غربی: خیابان ایران‌خودرو
  • مسیر شرقی: بلوار طبیعت

از طریق وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، تاکسی و مترو نیز می‌توانید به هایپر استار بروید. نزدیک‌ترین مترو به هایپر ایران مال مترو ایران‌خودرو است که در فاصله ۵ کیلومتری مجموعه قرار دارد و باید مابقی مسیر را با تاکسی یا پیاده طی کنید. در یک کیلومتری هایپر استار نیز ایستگاه اتوبوس وجود دارد که به دریاچه چیتگر اختصاص دارد و مسیر کوتاهی را تا هایپر استار طی خواهید کرد. تاکسی‌های سطح شهر و تاکسی‌های اینترنتی نیز شما را مستقیم به ورودی ایران مال می‌رسانند.

هایپر استار ایران مال

مکان‌های دیدنی ایران مال

بعد از رفتن به هایپر استار و خرید محصولات موردنیاز خود بد نیست به بازدید مکان‌های دیدنی ایران مال بروید. مهمترین مراکز دیدنی و جذاب ایران مال عبارتند از:

مسجد جامع ایران مال

یکی از زیباترین مساجد ایران با نام مسجد جامع در مجموعه ایران مال قرار دارد که مساحت آن به ۱۲۰۰ مترمربع می‌رسد. در این مسجد شاهد معماری و هنر ایرانی خواهید بود. استفاده از گچبری‌ها و کاشی‌کاری‌های زیبا و هارمونی رنگ‌های سفید، فیروزه‌ای، لاجوردی و آجری منظره فوق‌العاده‌ای را پیش روی شما قرار می‌دهند.

باغ ایرانی

اگر به فضایی آرامبخش نیاز دارید حتماً به باغ ایرانی سر بزنید،، این باغ که در طراحی آن از باغ شاهزاده ماهان در کرمان الگو گرفته شده نمونه بارز باغ‌های مجلل ایرانی است. در اطراف باغ ایرانی رستوران‌هایی وجود دارند که می‌توانید غذای خود را با تماشای مناظر سرسبز باغ میل کنید.

تیمچه حاج علی‌اکبر

علاوه بر هایپر استار فروشگاه‌ها و بازارهای دیگری در ایران وجود دارند که اجناس متفاوتی عرضه می‌کنند. تیمچه حاج علی‌اکبر به‌عنوان بازار سنتی ایران مال شناخته می‌شود که تزیینات و معماری بسیار جذابی دارد. در این بازار به فروش عتیقه‌جات، فرش‌های دستباف ایرانی، سوغات و صنایع دستی شهرهای مختلف پرداخته می‌شود.

تیمچه حاج علی‌اکبر

کتابخانه جندی‌شاپور

یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین بخش‌های ایران مال کتابخانه جندی‌شاپور است که ۳۳۰۰ مترمربع را به خود اختصاص می‌دهد. در این کتابخانه بیش از ۵۰ هزار جلد کتاب نگهداری می‌شود و جالب است بدانید که این کتابخانه با اقتباس از کتابخانه دانشگاه آکسفورد طراحی شده است. استفاده از معماری کلاسیک اروپایی و ایرانی، دکوراسیون چوبی، نورپردازی فوق‌العاده قوی، صندلی‌های مبلی راحتی و کافه از دلایل محبوبیت این کتابخانه هستند.

سخن پایانی

در مقاله امروز در خصوص هایپر استار ایران مال یکی از بزرگترین و پیشرفته‌ترین بازارهای تهران صحبت کردیم. حجم و تنوع محصولات در این فروشگاه بسیار بالا است و هر چیزی که بخواهید را می‌توانید در آن تهیه کنید. به پایتخت‌نشینان توصیه می‌شود برای تهیه کالاهای موردنیاز خود با قیمت‌های مناسب به هایپر استار مراجعه کنند. همچنین امکانات و ویژگی‌های قابل توجه هایپر استار باعث شده روزانه مورد استقبال هزاران نفر قرار گیرد.



 الی گشت    

                تور کیش


 

به این مقاله امتیاز دهید