مهاجرت نیروی کار به استرالیا

فرصتی برای مهاجرت نیروی کاربه استرالیا با ویزای 491

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مهاجرت نیروی کار به استرالیا

استرالیا به دلیل شرایط بسیار جذابی که برای افراد متخصص فراهم کرده است؛ یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی برای مردم ایران به‌ حساب می‌آید. کشور استرالیا بر انواع ویزاهای مختلف را به مهاجران ارائه می‎‌دهد که ویزای مهارتی 491 یکی از آنها است. متقاضیان مهاجرت می‌توانند با فراهم‌کردن شرایط لازم، به‌راحتی این ویزا را تهیه کنند. اما سؤال اینجاست که شرایط ویزای 491 استرالیا شامل چه مواردی می‌شود؟

در این مطلب قصد داریم به طور کامل شما را با ویزای مهارتی 491 استرالیا آشنا کنیم و به شما بگوییم که برای اخذ این ویزا در کمترین زمان ممکن، باید چه شرایطی را داشته باشید.

مهاجرت نیروی کار به استرالیا

ویزای 491 استرالیا یا همان اسکیل ورکر استرالیا یکی از انواع مختلف ویزا است که متقاضیان می‌توانند برای مهاجرت به استرالیا از آن استفاده کنند. ویزای 491 استرالیا را معمولاً با اسم ویزای تخصصی با اسپانسر مناطق کم‌جمعیت و اسپانسر فامیلی هم می‌شناسند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


افرادی که در زمینه خاصی مهارت دارند؛ می‌توانند با اخذ ویزای 491 به مدت 5 سال در یکی از مناطق استرالیا به تحصیل و یا کار بپردازند.

طبق دسته‌بندی که کشور استرالیا انجام داده است؛ شهرهایی مانند ملبورن، سیدنی و بریزبین از دسته شهرهای پرجمعیت هستند. به‌غیراز این شهرها، سایر مناطق جز شهرهای کم‌جمعیت و مناسب ویزای 491 به‌حساب می‌آیند. کسانی که دارنده این ویزا هستند؛ بعد از سه سال و در صورت داشتن شرایط لازم، می‌توانند برای اقامت دائم استرالیا اقدام کنند.

شرایط لازم برای اخذ ویزای 491 استرالیا

اخذ ویزای مهارتی 491 شرایط خاصی دارد که متقاضیان باید تمام آنها را داشته باشند. در غیر این صورت امکان اخذ ویزا برای آنها عملاً غیرممکن می‌شود. از جمله مهم‌ترین شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

کسب امتیازات لازم

یکی از مهم‌ترین شرایط اخذ ویزای 491 استرالیا این است که فرد متقاضی در سیستم امتیازبندی مهاجرت به استرالیا، امتیاز لازم کسب کند. در سیستم امتیازبندی ویزای اسکیل ورکر، امتیاز لازم برای تأیید صلاحیت افراد 65 در نظر گرفته شده است. البته افراد برای رقابت بیشتر همیشه تلاش می‌کنند که نمره بیشتری کسب کنند.

داشتن مدرک ارزیابی مهارت

یکی دیگر از شرایط اخذ ویزای مهارتی این است که حتماً افراد متقاضی در زمینه فعالیت خود مهارت داشته باشند. به همین دلیل باید مدرک ارزیابی مهارت را داشته باشند. این مدرک نشان می‌دهد که فرد متقاضی مهاجرت، در حوزه فعالیت خود تخصص کافی را دارد.

از طرف یکی از ایالات استرالیا معرفی شود.

کسانی که می‌خواهند ویزای 491 را اخذ کنند؛ باید از طرف یکی از ایالات و یا قلمروهای کشور استرالیا مانند استرالیای غربی معرفی شوند. البته اگر این دسته از افراد اسپانسر شیب یکی از اعضای خانواده خود را داشته باشند؛ می‌توانند ویزای 491 را اخذ کنند. اما باید توجه داشته باشید که اعضای خانواده فرد متقاضی، باید در مناطق کم‌جمعیت استرالیا ساکن باشد.

وجود حرفه و تخصص افراد در لیست اعلام شده

همان‌طور که گفتیم؛ افراد باید در زمینه مشخصی تخصص داشته باشند تا کشور استرالیا به آنها ویزای 491 ارائه کند. به همین دلیل استرالیا لیستی از مهارت‌های موردنیاز خود را اعلام کرده که افراد متقاضی مهاجرت باید در این لیست حرفه خود را پیدا کنند. اگر تخصص آنها در لیست اعلام شده نباشد؛ شرایط اخذ ویزای 491 را نخواهند داشت.

داشتن معیارهای سلامتی

داشتن معیارهای سلامتی یکی از مهم‌ترین شرایط ورود به استرالیا و اقامت در این کشور است. افرادی که به دنبال اخذ ویزای 491 هستند؛ باید معیارهای سلامتی و آزمون شخصیت شناسی موردنیاز را داشته باشند.

داشتن مهارت زبان انگلیسی

بدون تسلط بر زبان انگلیسی امکان مهاجرت به کشورهای خارجی از جمله استرالیا وجود ندارد. کشور استرالیا یکی از شرایط اخذ ویزای مهارتی 491 را تسلط به زبان انگلیسی اعلام کرده است. افراد متقاضی باید مدرک آیلتس 6 به بالا را داشته باشند.

مزایای اخذ ویزای مهارتی 491 استرالیا

اخذ ویزای مهارتی 491 دارای مزیت‌های بسیار خوبی است. به همین دلیل است که بیشتر افراد برای مهاجرت به استرالیا این نوع ویزا را انتخاب می‌کنند. از جمله مهم‌ترین مزیت‌های ویزای 491، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اخذ ویزای 491 به نسبت ویزاهای دیگر از جمله ویزای 189 و 190 آسان‌تر و سریع‌تر است.
  • برخورداری از خدمات بیمه درمانی
  • رایگان بودن تحصیل در مدارس دولتی برای فرزندان
  • داشتن اجازه کار تمام‌وقت به مدت 5 سال
  • دریافت ویزا برای همسر و فرزندان

مهاجرت نیروی کار به استرالیا

هزینه ویزای مهارتی 491 استرالیا چقدر است؟

یکی از موارد بسیار مهمی که افراد متقاضی مهاجرت به استرالیا باید به آن توجه کنند؛ میزان هزینه‌های مهاجرت است. اخذ ویزای 491 استرالیا، قطعاً هزینه‌هایی را برای افراد در پی خواه داشت که بهتر است قبل از اقدام برای اخذ ویزا، از مقدار این هزینه‌ها اطلاع داشته باشند.

یکی از ویژگی‌های بسیار خوبی که اخذ ویزای 491 دارد این است که افراد می‌توانند با اخذ این ویزا، همسر و فرزندان خود را هم با خود به استرالیا ببرند.  همین امر باعث شده که هزینه‌های دولتی اخذ ویزای 491 بر اساس شرایط افراد متقاضی متفاوت باشد. اگر فرد متقاضی مجرد باشد؛ هزینه‌های دولتی مهاجرت برای او حدود 4 هزار دلار خواهد بود.

اما اگر بخواهند که همسر و فرزندان خود را هم با خود ببرند؛ آن موقع باید برای همسر خود حدود 2 هزار دلار و برای هرکدام از فرزندان حدود هزار دلار بپردازند.

چگونه می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن ویزای 491 استرالیا را تهیه کرد؟

معمولاً افراد متقاضی مهاجرت بعد از اینکه با ویزای 491 استرالیا و شرایط اخذ آن آشنا شدند؛ با این سؤال مواجه می‌شوند که چگونه در کوتاه‌ترین زمان ممکن این ویزا را تهیه کنیم؟ بهترین و سریع‌ترین راه برای اخذ ویزای 491، مراجعه به مؤسسه‌های مهاجرتی است.

مؤسسه‌های مهاجرتی این قابلیت را دارند که در کمترین زمان ممکن انواع ویزاهای مختلف را برای افراد متقاضی اخذ کنند. یکی از این مؤسسه‌های معتبر و باسابقه پارسی کانادا نام دارد.

مؤسسه پارسی کانادا به کمک مشاوران و وکلای فوق‌العاده حرفه‌ای خود، می‌تواند خیلی راحت ویزای 491 استرالیا و سایر ویزاهای دیگر را برای افراد اخذ کنند. این مؤسسه بهترین مشاوره‌ها را به افراد مراجعه‌کننده می‌دهد و در زمینه مهاجرت بهترین و صادقانه‌ترین توصیه‌ها را انجام می‌دهد.

سخن نهایی

اخذ ویزای استرالیا یکی از موضوعات بسیار مهم در بین مردم ایران است. این کشور برای افرادی که در زمینه فعالیت خود مهارت و تخصص کافی دارند؛ انواع ویزاها را تدارک دیده است. ویزای 491 یکی از این ویزاهای مهارتی بسیار محبوب است که افراد می‌توانند از طریق مؤسسه‌های مهاجرتی آن را اخذ کنند.

اخذ ویزای 491 شرایط خاص خود را دارد. در این مطلب به طور کامل شرایط لازم برای دریافت آن را بیان کردیم.



 الی گشت    

                تور کیش