مرکز خرید وافی دبی

مرکز خرید وافی دبی ☀️ (Wafi mall)

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید وافی دبی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید وافی دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

وافی مال دبی(Wafi mall) یکی از مراکز خرید این شهر محسوب می‌شود که بیش از 350 فروشگاه و 30 رستوران را در خود جای داده است و علاوه بر جایگاهی برای خرید به عنوان یک مرکز تفریحی منحصر به فرد نیز به شمار می‌آید. در این مجموعه لوکس قیمت‌هایی متفاوت از اجناس را می‌بینید که با دیگر فروشگاه‌های دبی تفاوت دارد.

مرکز خرید وافی دبی

وافی مال دبی با الهام از سبک معماری مصری و ترکی طراحی و ساخته شده است که در سقف آن هرم‌های شیشه‌ای قرار دارد که با رنگ آمیزی زیبایی آراسته شده‌اند که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند و این هرم‌های زیبا با طرح و نقش و نگارها یکی از دیدنی‌های مجموعه وافی مال محسوب می‌شود که می‌توان کاملا واضح هنر مصر را در آن‌ها تماشا کرد، همچنین در فضای خارجی این مرکز خرید، مجسمه‌هایی از فرعون‌های مصری دیده می‌شود که به جذابیت و شکوه آن افزوده‌اند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


سرزمین بازی، کافه کورت، خان مرجان و برنامه‌ی رقص نور و صدا از قسمت‌های هیجان انگیز این مجموعه محسوب می‌شود، چرا که سرزمین بازی وافی مال به تماماً از چوب ساخته شده است که در هیچ جای دیگر نمونه‌ی آن را نخواهید. وسایل بازی‌های چوبی، خانه‌های چوبی، سرسره، صخره نوردی، قلعه شادی، چمن مصنوعی و … از شاخصه‌های زمین بازی کودکان است.

مرکز خرید وافی دبی

کافه کورت وافی مال فضایی جدا از فود کورت محسوب می‌شود که شما می‌توانید در هرجایی از محیط در نظر گرفته شده بنشینید و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، شیرینی و اسنک را سفارش دهید و نوش جان کنید.

خان مرجان قسمتی است که شما می‌توانید با فرهنگ عربی در آن‌جا آشنا شوید، یک بازار سنتی عربی در دل یک بنای مدرنیته بنا شده که خان مرجان نام دارد. در این مکان گوشه‌ای از فرهنگ و سبک معماری عرب، مراکش، مصر، ترکیه و سوریه دیده می‌شود که با پنجره‌های زیبا با شیشههای رنگی تزئین شده است. اما برنامه‌ی رقص نور و صدا که هرشب رأس ساعت 21:30 در فضای بیرونی مرکز خرید وافی مال اجرا می‌شود که توسط نورها اهرام، مجسمه‌ها و سایر اماکن مصر به تصویر کشیده می‌شوند.

مرکز خرید وافی دبی

Lazy river & pool

اگر بعد از صرف ساعت‌ها وقت جهت خرید، احساس خستگی و بی‌حالی کردید می‌توانید به این استخر زیبا بروید و دوباره توان از دست رفته خود بازیایی کنید. در این استخر آرام و خنک امکان آموزش حرفه‌ای شنا توسط مربیان با سابقه نیز فراهم گردیده‌ است هم‌چنین شما می‌توانید کودکان خود را به مربیان مجرب این مجموعه بسپارید تا دروس جذاب هوازی و آبزیان را در محیطی شاد به آن‌ها بیاموزند.

Tee & putt

این قسمت برای بازی‌های خانوادگی به خصوص بازی لاکچری گلف در نظر گرفته شده‌است. طراحی زیبای این محوطه به کمک نورهای نئونی رنگی و فضاهای سبز جذاب محیط مناسبی را جهت گذراندن لحظاتی شاد در کنار خانواده‌تان فراهم می‌کند.

Vox سینما 

این سینمای بسیار جذاب و دیدنی یکی از جاذبه‌های مهم مرکز خرید وافی دبی است. بازدیدکنندگان می‌توانند در روزهای هفته در پشت بام این مرکز بهترین فیلم‌های کلاسیک و روز دنیا را در محیطی مدرن و غرق در نورهای رویایی تماشا کنند.

مرکز خرید وافی دبی

دسترسی به مرکز خرید وافی

مرکز خرید وافی دبی تنها 10 دقیقه با فرودگاه و خیابان شیخ زائد فاصله دارد.به همین دلیل دسترسی راحتی را خواهید داشت.

نزدیکترین ایستگاه مترو به مافی مال ایستگاه متروی دبی هلث کِر سیتی (Dubai Health Care City Metro Station) بر روی خط سبز و در فاصله 2000 متری تا این مرکز خرید قرار گرفته، مسافرین خط قرمز می بایست مترو را در ایستگاه برجمان عوض کنند.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)