مرکز خرید اسکای سنتر

مرکز خرید اسکای سنتر تهران ، مجتمع لوکس و زیبا

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید اسکای سنتر

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید اسکای سنتر تهران ، یکی از مراکز خریدهای لوکس و زیبا در پایتخت آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

مرکز خرید اسکای سنتر (Sky Center) لواسان امروزه در بین علاقه مندان به خاطر اجناس لوکس و برند به محبوبیت فراوانی دست پیدا کرده است، این مجتمع تجاری در منطقه لواسانات به علت دارا بودن امکانات رفاهی و معماری با شکوه خیلی زود در بین بازارهای لوکس شمال تهران به شهرت دست پیدا کرد.

مرکز خرید اسکای سنتر

این مجموعه که در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است، ۱۷ هزار مترمربع زیر بنا دارد. البته زمین اصلی آن ۳۲۰۰ مترمربع است که ۹ طبقه را در خود جای داده است. ۵ طبقه این پاساژ در زیرزمین قرار دارد. یک طبقه همکف می‌باشد و ۳ طبقه روی آن قرار دارد. به طور کلی ۲۷ واحد تجاری مختلف در این مجموعه دیده می‌شود. در پاساژ اسکای سنتر بخش‌های متنوعی وجود دارد که گردش و خرید را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مرکز خرید اسکای سنتر

نما و دکوراسیون داخلی ساختمان،نمایانگر تجملات و طراحی سبک کلاسیکآن است. ستونهایی که زیباست و ظاهری رفیع دارند. گستردگی سقف های پرتجمل ساختمان، در حالی که نظم و هماهنگی را با عظمت و شکوه در هم آمیخته اند. حتی عاشقان طبیعت می‌توانند در راه‌روهای طبقه اول این پاساژ قدم بزنند و با منظره زیبای سد لتیان یا طبیعت سرسبز لواسان مواجه شوند که به خوبی از پنجره‌های راهروهای طبقه اول پاساژ به چشم می‌خورد.

یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار، در مرکز خرید اسکای سنتر واقع شده‌است که قسمتی از آن را به فروش گل‌های طبیعی اختصاص داده‌اند. همین موضوع سبب برقراری حال‌ و هوایی دلنشین و عطری آرامبخش در فضای اسکای سنتر شده‌است. نکته حائز اهمیت دیگر درباره این مرکز خرید، معماری زیبا و نماسازی‌های مجلل آن است.

مرکز خرید اسکای سنتر

امکانات مرکز خرید اسکای سنتر لواسان

برترین امکانات، در این پاساژ خرید وجود دارد و تجربه ی یک خرید شیرین و راحت را برای بازدیدکنندگان رقم می زند. در این مرکز خرید، فروشگاه بزرگ کتاب برای علاقه مندان به کتاب وجود دارد که در آن انواع کتاب، صنایع دستی، موسیقی، لوازم فرهنگی و نوشت افزارها و … عرضه می گردد.

وجه تمایز این کتاب فروشی با سایر کتاب فروشی های معمولی در برگزاری  رویداد‌های فرهنگی شامل رونمایی کتاب و موسیقی، برگزاری جشنواره‌های مناسبتی و دورهمی‌های فرهنگی می باشد.

مرکز خرید اسکای سنتر

پارکینگ مجموعه

پارکینگ این مرکز تجاری دارای ۴ طبقه پارکینگ می‌باشد که ۲۰۰ واحد اختصاصی را در خود جای داده است. این مجموعه در طبقات -۵ تا -۲ واقع شده‌ است. پس به هیچ عنوان نگران پارک ماشین خود نباشید و آن را با خیال راحت در این قسمت پارک کنید.

دسترسی

آدرس مرکز خرید اسکای سنتر: مجتمع تجاری اسکای سنتر در لواسان، بلوار امام خمینی، خیابان گلها، پلاک ۱ واقع شده است.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)