جاذبه های دیدنی بوستون ، شهری رویایی در آمریکا

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جاذبه های دیدنی بوستون

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با جاذبه های دیدنی بوستون ، شهری رویایی در آمریکا آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

بوستون (Boston) شهری در آمریکا می باشد که دارای جاهای دیدنی بی شماری است. پیاده روی، دوچرخه سواری، قایقرانی، قدم زدن …  در بوستون  بسیار جذاب و لذت بخش است و یک شهر عالی برای کاوش و ماجراجویی است. جاذبه های گردشگری بوستون برای هر گردشگری جذاب و دیدنی است؛ از این رو سالانه گردشگران بسیار زیادی به این شهر سفر می‌کنند. این شهر قدیمی در سال ۱۶۳۰ میلادی توسط مهاجران پیوریتن تأسیس شد و مرکز حوادث انقلاب آمریکا به شمار می‌رود. به غیر از جاذبه های گردشگری این شهر دارای برخی از بهترین دانشگاه‌های دنیا می باشد.

خانه قدیمی ایالت بوستون

این خانه قدیمی در سال ۱۷۱۳ بنا شده است و چندین سال نیز به عنوان ساختمان دولتی و دادگاه عمومی از آن استفاده می شده است در حال حاضر نیز اهمیت این ساختمان به دلیل قدمت تاریخی و فرهنگی آن است و مورد توجه گردشگران این منطقه قرار می گیرد. این خانه که اکنون موزه است دارای معماری زیبایی است و در ساخت آن از آجر و شیشه استفاده شده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


جاذبه های دیدنی بوستون

بیکن هیل بوستون

این محله زیبا یکی از مکان های دیدنی بوستون به شمار می آید که در مرکز شهر قرار گرفته است و یکی از جاذبه های دیدنی بوستون می باشد. خانه های ارثی که در جنوب این منطقه هستند متعلق به خانواده های اصیل شهر است و از آن ها با نام برهمن یاد می شده است. سبک این خانه ها یونانی و فدرالی است از سویی وجود درختان سر به قلک کشید در کنار خیابان بر جذابیت های آن نیز افزوده است یکی از جذابیت های این محله برای گردشگران میدان لوئیزبرگ است.

افراد مهم و شناخته شده ای نیز بوده اند که خانه های آن ها در این مناطق قرار داشته است موزه نیکولز که خانه فدرالی و متعلق به یکی از چهره های شناخته شده بوده است دارای معماری بسیار برجسته و ماهرانه ای است.

جاذبه های دیدنی بوستون

موزه هنرهای زیبا

یکی از 10 موزه برتر آمریکا، موزه هنرهای زیبای بوستون است. گالری جذابی در این موزه به نام آمریکن وینگز جدید وجود دارد. این گالری در سال 2001 به این موزه اضافه شد. موزه هنرهای زیبا یا MFA مکان بسیار جذابی برای علاقمندان به هنر است. برخی مواقع و برای برخی افراد بلیت این موزه رایگان خواهد بود. بطور مثال، اگر روز تولدتان باشد یا اگر ساعت 4 به بعد روز چهارشنبه به این موزه بیایید، ورودی آن رایگان است.

جاذبه های دیدنی بوستون

مسیر آزادی

سعی کنید در سفر به بوستون تجربه برخی تفریحات خاص را از دست ندهید. پیاده روی در مسیر آزادی با حدود دو و نیم مایل شامل بازدید از تعداد زیادی از آثار تاریخی این شهر می شود. در طول مسیر با خانه  پائول ریور، مواجه می شوید.در امتداد آن نیز  Charlestown یک مکان عالی و محلی برای گذراندن وقت است.

جاذبه های دیدنی بوستون

گشت و گذار در خیابان نیوبری

خیابان نیوبوری معروف ترین خیابان بوستون است، خیابانی شلوغ و پر هیاهیو و با انواع تفریحات و سرگرمی های متنوع. مراکز خرید گوناگون، غذاهای خوشمزه، مغازه های کتاب فروشی و انواع جاذبه های توریستی بستون در این خیابان قرار دارد. نوشیدن قهوه در کافی شاپ، قدم زدن در کوچه های اطراف، تماشای مغازهای محلی و ساختمان های زیبای این شهر بسیار جذاب و دیدنی است.

جاذبه های دیدنی بوستون

قایق سواری در رودخانه چارلز

رودخانه چارلز و مناظر زیبای اطراف آن از دیگر نقاط دیدنی بوستون است. قایق سواری بروی آب و پدال زدن و تماشای چشم انداز فوق العاده یک تفریح لذت بخش است. می توانید قایق پدالی اجاره کنید و گشت و گذار خود را آغاز کنید اما از آنجایی که آب و هوای بستون قابل پیش بینی نیست قبل از حرکت آب و هوا را چک کنید و لباس مناسب همراه ببرید. همراه خود تنقلات و خوراکی ها خوشمزه ببرید و از دیدنی های منطقه عکس بگیرید.

جاذبه های دیدنی بوستون

باغ بوستون

این باغ دیدنی در پارک بوستون واقع شده است و آن را به عنوان قلب بوستون می شناسند برای اولین بار این باغ در سال ۱۸۳۷ ساخته شده است چشم اندازهای زیبایی که در این باغ وجود دارد توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است پل زیبا، حوضچه آب، مسیرهای پیاده روی و نمای زیبای فضای سبز از جذابیت های این باغ دیدنی برای گردشگران است. یکی از لذت هایی که می توانید در این باغ آن را تجربه کنید عکاسی کردن است این کار لذت بخش ایده های جالبی را برای شما علاقه مندان به همراه خواهد داشت.

جاذبه های دیدنی بوستون

مپاریوم

مپاریوم یکی از جاذبه های دیدنی بوستون آمریکا است. این بنا در واقع کتابخانه‌ای است که در سه طبقه ساخته شده و در یکی از طبقه‌های آن ماکت سه‌بعدی کره‌زمین از جنس شیشه -با اقتباس از کره وایلد- قرار دارد و کشورهای جهان با استفاده از لامپ‌های LED بر روی آن مشخص شده‌اند. بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق راهروی شیشه‌ای وارد این کره جالب شده و نمای کره زمین را از داخل آن تماشا کنند. همچنین، در این کتابخانه نمایشگاهی برای بازدید از آثار معماری و هنری برای عموم وجود دارد.

جاذبه های دیدنی بوستون

آکواریوم نیو انگلند

یکی از مشهورترین جاذبه های دیدنی بوستون که برای خانواده ها بسیار جذاب بحساب می آید، آکواریم نیو انگلند است. در این آکواریم گونه های مختلفی از آبزیان نگهداری می شوند. این آکواریوم هر روز برنامه های مختلفی دارد.

جاذبه های دیدنی بوستون

دانشگاه هاروارد

قدیمی ترین دانشگاه آمریکا، دانشگاه هاروارد است. این دانشگاه جز بهترین دانشگاه های دنیا بحساب می آید و دارای سطح علمی بسیار بالایی است. در نمای بنای این دانشگاه از آجرهای قرمزی استفاده شده که بسیار زیبا هستند.

برای بازدید از این دانشگاه تورهای مختلفی وجود دارند که می توانید با قسمتهای مختلف و افرادی که در اینجا درس می خوانند، آشنا شوید. در این دانشگاه کافه های خوبی وجود دارند و اگر به این دانشگاه رفتید، حتما سری به این کافه ها بزنید. از افرادی که در این دانشگاه تحصیل کرده اند، میتوان به جان اف کندی، اوباما، جان آدامز، فرانکلین رزولت، مارک زاکربرگ و ناتالی پورتمن اشاره کرد.

جاذبه های دیدنی بوستون

بازار فنل هال

یکی از جاذبه های دیدنی بوستون ، بازار فنل هال است. در اینجا سخنرانی های سیاسی و مهمی انجام شده و یکی از پربازدید ترین مکانها در کل آمریکا به حساب می آید. گهواری آزادی نامی بوده که بدلیل سخنرانی آزادی خواهان بسیاری در این مکان به آن داده شده است. علاوه بر فروشگاه و مغازه ها، رستوران و فست فودهای بسیاری وجود دارند. این مکان برای افرادی که به تاریخ و گذشته آمریکا علاقمند هستند، بسیار جذاب است.

جاذبه های دیدنی بوستون



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)