مرکز خرید آلتون ، مرکز خرید لوکس در مشهد

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مرکز خرید آلتون

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید آلتون ، مرکز خرید لوکس در مشهد آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

برج آلتون مشهد (Alton Shopping Center) جزء یکی از بلندترین و عظیم‌ترین ساختمان های کشور است که در یک مجموعه دیدنی، تجاری – اداری با فضای قابل توجه پارک خودرو (حدود ششصد خودرو) به عنوان بلندترین پارکینگ طبقاتی کشور نیز شناخته می‌شود. نمای خارجی و داخلی برج آلتون مشهد جزء لوکس ترین برج‌ها و مراکز خرید کشور به حساب می‌آید.

مرکز خرید آلتون

برج آلتون دارای 25 طبقه است که طبقات 18 تا 20 را واحدهای اداری تشکیل میدهند که در متراژهای متفاوت با لوکس‌ترین تجهیزات در اختیار شرکت‌ها قرار گرفته‌اند. فروشگاه‌های برج آلتون به طور عمده در فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، چرم، کیف و کفش، تلفن همراه و کالاهای دیجیتال فعال هستند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تنوع محصول یکی از مهم ترین مزیت های این مرکز تجاری است. شما می توانید انواع وسایل مورد نیاز خود را با حضور در این مرکز تهیه کنید. انواع پوشاک، لوازم خانگی، وسائل صوتی و تصویری، کیف و کفش، لوازم آرایشی، وسایل چرم با برندهای معتبر در طبقه طبقه این برج ارائه می شوند. در واقع پلان مجتمع تجاری آلتون بسیار حساب شده طراحی شده است تا مشتری به راحتی آنچه را می خواهد بیابد.

مرکز خرید آلتون

اجناس عرضه شده در پلان مجتمع تجاری آلتون همگی در دسته اجناس لوکس قرار دارند، بنابراین باید با جیپی پر قدم یه این برج بگذارید. در واقع این برج در دسته مراکز خرید گران قیمت مشهد قرار دارد. البته این گرانی کاملاً در تناسب است با کیفیت محصولات ارائه شده است. اگر هم می خواهید برج آلتون مشهد را کمی ارزان تر تجربه کنید می توانید از حراج های آخر فصل استفاده کنید.

پارکینگ مجتمع تجاری آلتون

یکی از ویژگی های بارز آلتون پارگینگ طبقانی آن است که به عنوان بزرگ ترین پارکینگ طبقاتی در کشور معروف است. فضای کافی برای میزبانی از اتومبیل مردم این امکان را به این مرکز می دهد تا بتوانند پذیرای تعداد بیشتری از مردم باشد که برای تفریح و خرید به این مرکز تجاری قدم گذاشته اند.

مرکز خرید آلتون

رستوران پسران کریم مشهد شعبه مرکز تجاری آلتون

یکی از جذاب ترین ویژگی های مرکز خرید آلتون وجود رستوران های جذابی است که در این برج قرار دارد. یکی از معروف ترین رستوران هایی که در این مرکز خرید طرفداران زیادی دارد رستوران پسران کریم مشهد شعبه آلتون است. این رستوران بین مردم مشهد طرفداران زیادی دارد و وجود چنین رستورانی در قلب یک مرکز خرید، برای مردم می تواند بهترین و هیجان انگیز ترین اتفاق ممکن باشد.

مرکز خرید آلتون

دسترسی

آدرس:  مشهد، بلوار دانشگاه، بین اسرار و دانشگاه 23

شماره تماس برج آلتون: ۳۸۴۹۱۲۳۵



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)