از تبریز به تهران، سفر با هواپیما یا قطار؟

از تبریز به تهران، سفر با هواپیما یا قطار؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تهران به عنوان پایتخت ایران آن قدر به شکل روزانه ورودی و خروجی مسافر دارد که می توان گفت روزانه به اندازه جمعیت یک شهر پر و خالی می شود. این شهر به عنوان پایتخت ایران، مرکز سیاسی، تجاری، فرهنگی و مدیریتی کشور محسوب می شود که روزانه افراد زیادی برای مقاصد تحصیلی، تجاری، اداری و… به این شهر از شهر های مختلف کشور مثل کلان شهر تبریز سفر می کنند. اگر از شهر زیبای تبریز قصد سفر به تهران را دارید، این مطلب را از دست ندهید. قرار است در مورد راه های مختلف سفر به تهران صحبت کنیم. از بودجه مورد نیاز برای این سفر صحبت کنیم و هر کدام از ویژگی های وسایل موجود برای این سفر را با هم بررسی کنیم.

خرید بلیط هواپیما

یکی از راه های مسافرت بین این دو شهر به خصوص از تبریز به تهران، استفاده از پرواز تبریز تهران است. هواپیما وسیله سفری سریع است که می تواند تا حد زیادی در زمان سفر شما صرفه جویی کند. بسیاری از افراد در تبریز ترجیح می دهند برای کار های اداری و یا قرار ملاقات ها صبح با یک پرواز مستقیم به تهران سفر کرده و پس از انجام کارهای مربوطه شب به شهر خود بازگردند. البته مسافرانی هم هستند که قصد سفر به یکی از شهر های نزدیک و یا اطراف تهران را دارند. این دسته از افراد نیز ترجیح می دهند برای کاهش زمان سفر خود، با هواپیما به تهران سفر کرده و از آنجا با وسیله نقلیه دیگری مسیر خود را ادامه دهند.

از تبریز به تهران، سفر با هواپیما یا قطار؟

سفر با خرید بلیط قطار تهران

به جز هواپیما، وسایل نقلیه رسمی دیگری هم برای سفر در این مسیر موجود می باشد: اتوبوس و قطار. قطار بر خلاف هواپیما سریع نیست اما راحتی بیشتری را در طول سفر برای مسافرانش به ارمغان می آورد. قطار معمولا زمانی کاربرد دارد که عجله ای برای سفر ندارید. برای مثال به دنبال انجام یک سفر کاری کوتاه هستید و در کنار آن قصد دارید چند روزی را هم به گشت و گذار در پایتخت بگذرانید. در این شرایط قطار تبریز تهران فدک بهترین گزینه برای شماست. چرا که نه تنها در هزینه های سفرتان صرفه جویی می کند بلکه باعث می شود سفر راحت تری داشته باشید و از طی مسیر با قطار لذت ببرید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


از تبریز به تهران، سفر با هواپیما یا قطار؟

بعضی نکات قابل توجه در خرید بلیط قطار

  • در ورود اطلاعات خود از قبیل نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و کد ملی دقت کافی داشته باشید. در صورت عدم تطابق در اطلاعات درج شده روی بلیط با کارت شناسایی مسافر، تمامی مسئولیت بر عهده ی مسافر می باشد.
  • در صورت مغایرت نام مسافر با نام درج شده روی بلیط، مسافر بدون بلیط در نظر گرفته خواهد شد. در نتیجه از خرید بلیط با نام مخفف یا خرید بلیط گروهی با نام های تکراری خودداری شود.
  • بعد از تکمیل فرآیند رزرو بلیط قطار، امکان ویرایش و تغییر اطلاعات وجود ندارد. مسافران باید در ورود اطلاعات دقت داشته باشند.
  • بلیط دریافتی توسط مسافر باید بدور از هرگونه خط خوردگی باشد. در صورت وجود خط خوردگی روی بلیط، از پذیرش آن خودداری می شود.
  • اگر مسافر بعد از رزرو بلیط از سفر منصرف شود، باید برای استرداد آن اقدام نماید.

از تبریز به تهران، سفر با هواپیما یا قطار؟

قیمت مصوب بلیط هواپیما تهران به تبریز چقدر است؟

اگر انتخاب شما برای سفر، خرید بلیط هواپیما است بهتر است بدانید فاکتور های مختلفی در تعیین قیمت بلیط هواپیما نقش دارند. توجه به تک تک این موارد می تواند نقشی تعیین کننده در کاهش هزینه سفر شما داشته باشد اما به شکل خلاصه باید گفت که زمان سفر، نوع بلیط، کلاس پروازی، برند ایرلاین، مدت زمان پروازی و… می تواند نقشی اساسی در تعیین قیمت برای سفر هوایی تبریز تهران شما داشته باشد.

مدت زمان پرواز بین تبریز و تهران چقدر است؟

مدت زمان پرواز تبریز و تهران در سریع‌ترین حالت ممکن ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه است ولی ممکن است تا یک ساعت و 40 دقیقه نیز به طول بکشد. قابل توجه اینکه فاصله هوایی بین این دو شهر ۵۲۸ کیلومتر است. امیدواریم سفر خوبی را پیش رو داشته باشید…



 الی گشت    

                تور کیش