بهترین مراکز خرید در استانبول

بهترین مراکز خرید برای ایرانیان در استانبول کجاست؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین مراکز خرید در استانبول

ترکیه با آنهمه مرکز خرید پر زرق‌وبرق و برندهای مطرح بهشت عاشقان خرید است. مطمئناً شما هم شهرت کیفیت و تنوع برند‌های ترک را شنیده‌اید. پوشاک، البسه و کالاهای مختلفی در بازار ایران وجود دارند که با نام ترک به فروش می‌رسند و همیشه از کیفیت خوب و قابل‌توجه آنها صحبت می‌کنند، البته اگر واقعاً ترک باشند. همین موضوع باعث شده تا مسافرانی که به‌قصد سفر به ترکیه و خصوصاً استانبول می‌روند، بخشی از برنامه سفر خود را برای خرید و بازارگردی می‌گذارند و خریدی به‌صرفه تجربه می کنند. بازدید و پیدا کردن اجناس با قیمت کمتر و به‌صرفه‌تر از جمله محاسن این کار است. با‌این‌حال، مراکز خرید آن‌قدر زیاد هستند که ممکن است شما را برای پیداکردن بهترین و متنوع‌ترین مرکز خرید سردرگم کنند. نگران نباشید، خواندن این مطلب به شما کمک می‌کند تا لیستی از بهترین، اقتصادی‌ترین و متنوع‌ترین مراکز خرید استانبول را در اختیار داشته باشید:

بهترین مراکز خرید در استانبول

مرکز خرید ایستینیه پارک | İstinye Park

مرکز خرید ایستینیه پارک در منطقه ساریر استانبول، خیابان کادسی، محله پینار قرار گرفته است. این مرکز خرید یکی از لوکس‌ترین و متنوع‌ترین مراکزی است که در استانبول می‌توانید پیدا کنید. تنوع محصولات و اجناس در آن بسیار زیاد است. در طول سال هنرمندان و گردشگران زیادی به این مرکز خرید سر می‌زنند و البته جزء گران‌قیمت‌ترین مرکز خرید‌ها هم شناخته می‌شود. ایستینیه پارک در چهارطبقه و با نمای شیشه‌ای ساخته شده است، بیش از ۳۰۰ مغازه در آن وجود دارد و بیشتر برند‌های اروپایی و ترک را می‌توانید در آن پیدا کنید. از جمله برندهای معروفی که در این مرکز خرید فروشگاه دارند شامل شنل، دیور، زارا، آرمانی و … است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


قسمت تفریحی و سرگرمی ایستینیه پارک هم قابل‌توجه است. در آکواریوم بزرگ این مجموعه بیش از ۱۰ هزار گونه مختلف آبزی زندگی می‌کند. بلند‌ترین تونل آبی جهان هم در این مرکز خرید است. علاوه بر همه این بخش‌ها، نخستین سالن تئاتر استانبول هم در ایستینیه پارک ساخته شده است. نکته مهمی که باعث شده این مرکز خرید علی‌رغم گران‌قیمت بودن در این لیست قرار بگیرد، تخفیف‌های پایان فصل و پایان سال است. ایستینیه در روزهای پایان فصل یا پایان فصل تخفیف‌های شگفت‌انگیزی دارد که می‌توانید برای خرید بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات از این موقعیت‌ها استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر به فکر خرید بلیط هواپیما خارجی به مقصد استانبول هستید، زمان سفر خود را روزهای پایانی فصل یا پایان سال بگذارید تا بتوانید از این تخفیف‌های هیجان‌انگیز استفاده کنید.

بهترین مراکز خرید در استانبول

مرکز خرید سیتیز نیشان تاشی |CITY’S NİŞANTAŞI

مرکز خرید سیتیز در میدان تقسیم، منطقه عثمان‌بی، خیابان نیشان تاشی قرار گرفته است. نیشان تاشی یکی از آن خیابان‌های بسیار معروف و شناخته شده استانبول است. در این محله می‌‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین فروشگاه‌های را پیدا کنید. علاوه بر این، چندین مرکز خرید بسیار لوکس و باکیفیت وجود دارد که حسابی موردتوجه قرار می‌گیرند. یکی از این مرکز خرید‌ها مرکز خرید سیتیز است.

سیتیز یکی از لوکس‌ترین پاساژهای استانبول محسوب می‌شود. در این مرکز خرید می‌توانید معروف‌ترین و شیک‌ترین برندهای ترکیه‌ای و اروپایی را پیدا کنید. لویی ویتون، کارتیه از جمله برندهای مشهوری هستند که در سیتیز شعبه دارند.

این مرکز خرید به دلیل اینکه در نزدیکی یکی از معروف‌ترین میدان‌های استانبول، یعنی میدان تقسیم قرار گرفته است، روزانه مسافران و گردشگران زیادی به آن می‌روند. علاوه بر این می‌توانید از کافه‌ها و رستوران‌هایی که در خیابان معروف استقلال هم قرار گرفته است استفاده کنید و ساعتی را در یکی از این کافه‌ها بنشینید و خستگی در کنید.

بهترین مراکز خرید در استانبول

مرکز خرید جواهر | Cevahir

مرکز خرید جواهر استانبول در منطقه شیشلی، محله ماییس، جاده بیوک دره قرار گرفته است. این مرکز خرید یکی از بزرگ‌ترین مراکزی است که در استانبول وجود دارد. تعداد فروشگاه‌هایی که در این مرکز خرید وجود دارد بسیار زیاد است و می‌توانید از میان تنوع حیرت‌انگیزی که در این فروشگاه می‌بینید، هر چیزی که دوست دارید را پیدا کنید. از همه مهم‌تر این است که در این مرکز خرید با هر قیمتی می‌توانید خرید داشته باشید. از گران‌ترین و لوکس‌ترین اجناس گرفته تا اجناسی که با قیمت‌های متوسط‌تر به فروش می‌رسند و کیفیت خوبی دارند. مرکز خرید جواهر یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که به مسافران ایرانی پیشنهاد می‌شود. این مرکز خرید با ۶ طبقه تجاری فعال، بیش از ۳۵۰ فروشگاه دارد. علاوه بر خرید می‌توانید از مکان‌های تفریحی متنوع و رستوران‌های کوچک و بزرگی که در این مرکز خرید وجود دارد هم استفاده کنید. توصیه می‌کنیم قبل از رزرو بلیط هواپیما استانبول به تهران از سایت فلایتیو، حتما دیدن و خرید از این مرکز خرید را در برنامه سفر خود داشته باشید.

مرکز خرید زورلو سنتر | Zorlu Center

مرکز خرید زرولو سنتر در محل لوازیم، بارباروس، بلواری کاواساگی، مرکز خرید زورلو سنتر قرار دارد. این مرکز خرید در بخش اروپایی شهر قرار دارد و جزء جدید‌ترین مراکزی است که در همین سال‌های اخیر کار خود را در استانبول آغاز کرده است. بیش از ۱۸۰ واحد تجاری در زورلو سنتر فعالیت می‌کنند و معماری شگفت‌انگیز آن، نقطه قوت این مرکز خرید است. در زورلو سنتر هم می‌توانید به جزء برندها و فروشگاه‌‌های معتبر، از سرگرمی‌ها و امکانات رفاهی تفریحی هم استفاده کنید. کافه‌ها و رستوران‌های این پاساژ هم برای رفع خستگی کردن و تازه کردن نفستان بعد از یک خرید حسابی، بسیار گزینه خوبی هستند.

سفر به استانبول با فلایتیو

در حال برنامه‌ریزی برای سفر به استانبول هستید؟ پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو بلیط خود حتماً سری به سایت فلایتیو بزنید. فلایتیو سال‌هاست در حوزه گردشگری و سفر فعالیت خود را آغاز کرده است و تا امروز یکی از بهترین و کامل‌‌ترین خدمات و پشتیبانی را برای مسافران و گردشگران ایرانی به سراسر جهان داشته است. با فلایتیو می‌توانید از یک پرواز راحت، امن و بی‌دردسر لذت ببرید. همچنین پشتیبانی کامل فلایتیو حتی در زمان پرواز هم همراه شماست تا هر مشکل یا نیازی داشتید را دراسرع‌وقت برطرف کنید. فقط کافی است سری به سایت فلایتیو بزنید، از طریق صفحه پرواز‌های خارجی، بلیط پرواز به استانبول و استانبول به تهران را پیدا کنید. اگر برنامه‌ریزی مناسبی درباره سفرتان داشته باشید، می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین بلیط پرواز خارجی را هم با فلایتیو پیدا کنید. روزبه‌روز خانواده فلایتیو بزرگ‌تر می‌شود؛ تاکنون بیش از هزاران مسافر به جمع خانواده بزرگ ما پیوسته‌‌اند. شما هم عضوی از این خانواده شوید.



 الی گشت    

                تور کیش