Group of sporty women and men exercising together with weight plates in health club.

بهترین باشگاه فیتنس بانوان در مشهد | Mashhad

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

فیتنس بانوان در مشهد

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست درباره فیتنس بانوان در مشهد خواهیم گفت. برای آشنایی با ورزش فیتنس و بهترین باشگاه و مربی فیتنس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

فیتنس (fitness) ناظر بر شرایطی است که شخص از لحاظ فیزیکی و تندرستی در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد و به معنای واقعی کلمه به تناسب اندام برسد. فیتنس در واقع یکی از شاخه های بدنسازی می باشد و رشته ای است که تناسب اندام و عضلات ورزیده ای را برای ورزشکار به همراه دارد. عدم تحرک در زنان ایرانی باعث شیوع پوکی استخوان و روماتیسم مفصلی شده است و تنها راه حل آن ورزش کردن است. در ادامه با ما باشید تا با ورزش فیتنس بیشتر آشنا شوید.

فیتنس بانوان در مشهد
فیتنس بانوان در مشهد

می توان گفت هدف اصلی تمام کلاس‌ها و تمرینات مختلف ورزشی در وهله‌ی اول همان تناسب اندام است. نکته قابل توجه در مورد فیتنس این است که یک تمرین فیتنس باید ضمن توجه به عضله سازی و چربی سوزی، آمادگی جسمانی عمومی فرد را در همه‌ی ابعاد بهبود بخشد. همچنین برای این منظور، تدوین و رعایت یک رژیم غدایی متعادل و متناسب با شرایط مختلف درونی و بیرونی بدن ضروری است.

در فيتنس سوزاندن چربي هاي اضافه نيز صورت مي گيرد. این ورزش به دليل ظرافت خود بيشتر مورد توجه بانوان است و بدنسازي مورد علاقه آقايان است. هدف اصلي در بدنسازي حجيم ساختن بدن و در فيتنس، متناسب و خوش فرم نمودن آن است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تفاوت بین فیتنس و بدنسازی

شاید در اسم تفاوت خاصی میان فیتنس و بدنسازی نباشد، اما تا حدودی تفاوت دارند. به لحاظ قدمت، بدنسازی از اواخر سال ۱۹۶۰ شروع شده، اما فیتنس مدلینگ یک شاخه جدید از تمرینات با وزنه است.

اولین هدف بدنسازی افزایش حجم عضله است، عضلات باید بدون چربی و حجیم باشند. بر این اساس تمرینات بدنسازی معمولا از تعداد تکرار پایین با وزنه سنگین می‌باشد. در بدنسازی تأکید بر روی افزایش توده عضلانی است و کمتر درگیر تمرینات هوازی یا تمرینات با وزنه سبک و تکرار زیاد می‌شوند. در فيتنس هدف، تقويت قدرت عضله اي است و در آن تعداد وزنه هاي بالا با وزن متوسط مي باشد.

فیتنس بانوان در مشهد
فیتنس بانوان در مشهد

در تمرینات بدنسازی شدت تمرین به قدری بالا است که عضلات را به نقطه شکست می‌رسانند، به نحوی که دیگر نمی‌توانند تکراری در تمرینات انجام دهند. اما فیتنس هدفی متفاوت دارد، سلامت و تناسب اندام. در فیتنس داشتن عضلات بزرگ اهمیت چندانی ندارد، بلکه تناسب عضلات دارای اهمیت است.

مزایای فیتنس

  • دستیابی به میزان بالایی از توانایی قلبی عروقی
  • استقامت عضلانی
  • حداقل درصد چربی
  • استانداردترین میزان پروتئین و ماهیچه‌ها
  • کاربردی‌ترین قدرت عضلانی و استفاده کاربردی از این توانایی‌ها که در طول روز به زندگی شخصی خود فرد کمک می‌کند و دور از هرگونه امراض می‌باشد.
فیتنس بانوان در مشهد
فیتنس بانوان در مشهد

در نهایت و همانطور که در این مقاله خواندیم، فیتنس یا همان زیبایی اندام، این روزها به ورزشی محبوب تبدیل شده و افراد زیادی هستند که می خواهند نه فقط وزن خود را کم کنند یا سلامت بدنی خود را بهبود بخشند، بلکه از اندامی زیبا و تراش خورده هم برخوردار شوند. مزایای فراوان ورزش برای روح و جسم، بر کسی پوشیده نیست اما هر گونه فعالیت بدنی ای باید به شکل معقول و صحیح انجام شود.

اگر بعد از آشنایی با این ورزش پرطرفدار به فکر شرکت در کلاس های فیتنس هستید، می توانید با شماره زیر تماس بگیرید. ورزش فیتنس بانوان در مشهد با مربیگری خانم افسانه سعادتی فر، مدرس دانشگاه با مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی از دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود.

از نکات مثبت شرکت در این کلاس ها، تمرین حرفه ای زیر نظر متخصص این رشته و همچنین حوزه کاری گسترده است. به طوری که می توانید با هماهنگی لازم و از بین گزینه های متعدد، باشگاهی را انتخاب کنید که به محل زندگی شما نزدیک تر باشد. در صورت تمایل می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره تماس: 09306226595

علاقه مندان به ورزش دوومیدانی نیز می توانند با تماس با همین شماره از شرایط برگزاری کلاس های دوومیدانی توسط این مربی در مشهد اطلاع پیدا کنند.



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨