منوی لاکچری صبحانه هتل درویشی

صبحانه هتل درویشی مشهد، هتلی ابر لاکچری

هتل درویشی، یکی از هتل‌های مجلل و تراز اول شهر مشهد است که در جوار حرم امام رضا واقع شده و امکانات و خدمات مدرنی به میهمانان ارائه می‌کند. یکی از محبوب‌ترین خدمات این هتل، بوفه صبحانه آن است. صبحانه هتل درویشی مشهد به صورت رایگان و با تنوع زیاد به میهمانان ارائه می‌شود.

صبحانه به عنوان یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی روزانه ما، تمام انر‌ژی که برای یک روز پرنشاط لازم داریم را تأمین می‌کند. این موضوع برای مسافرانی که در هتل‌های نزدیک حرم به خصوص هتل درویشی، اقامت دارند، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند، چرا که باید بعد از صرف صبحانه، خود را برای تفریح و گشت‌وگذار در خیابان‌های شلوغ و پرترافیک اطراف حرم آماده کنند. با این حال، اگر قصد رزرو هتل درویشی مشهد را دارید روی این لینک کلیک کنید.

صبحانه هتل درویشی مشهد

در این مقاله، قصد داریم صبحانه هتل درویشی مشهد را بررسی کنیم و ببینیم این هتل چه امکاناتی را برای صبحانه میهمانان خود در نظر گرفته است.

منوی لاکچری صبحانه هتل درویشی

یکی از بهترین امکانات هتل درویشی، رستوران‌ها هستند که شامل ۴ مجموعه مجزا از قبیل رستوران ارغوان، روف‌گاردن، آتریوم و فیروزه می‌شوند. از این میان، رستوران ارغوان، تنها رستوران هتل درویشی است که در طبقه چهاردهم قرار گرفته و مختص سرو صبحانه است. اگر طرفدار انواع املت، پنکیک، سوسیس یا انواع مرباهای خوشمزه هستید، هتل درویشی منتظر شماست! منوی رنگارنگی از صبحانه‌های خوشمزه و لاکچری را تنها در رستوران ارغوان این هتل می‌توانید امتحان کنید.

لازم است بدانید که بیش از ۲۰۰ نوع صبحانه گرم و سرد در هتل سرو می‌شود که همگی آن‌ها از بهترین مواد اولیه و ارگانیک تهیه شده‌اند. از انواع نان، پنیر، کره، ارده گرفته تا انواع میوه، نوشیدنی تا انواع پنکیک و سوسیس. با این حساب، این امکان برای شما ایجاد می‌شود تا در هتل درویشی، مجموعه‌ای کامل از صبحانه‌های مختلف متناسب با سلیقه خود نوش جان کنید. پیشنهاد می‌کنیم، وعده شام را سبک انتخاب کنید تا بتوانید در وعده صبحانه، حسابی از طعم‌های مختلف بهره ببرید. در ادامه با انواع منوی صبحانه هتل درویشی مشهد آشنا می‌شوید.

منوی لاکچری صبحانه هتل درویشی

منوی نان

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص نان تنوری‌های داغ هستید و دوست دارید صبحانه را با نان سنگک و دیگر نان‌های تنوری میل کنید، خالی از لطف نیست با منوی نان صبحانه هتل درویشی مشهد آشنا شوید. رستوران هتل درویشی همان جایی است که وقتی وارد آن می‌شوید، بوی نان تازه تنوری و سنگک‌های خوشبو شما را یاد سفره‌های گرم خانه‌های مادربزرگ می‌اندازد.

اما، منوی صبحانه هتل درویشی، فقط این‌ها نیست. این هتل برای صبحانه لاکچری شما، نان‌های متنوع دیگری از قبیل نان بربری، مشهدی، فرانسوی، تست، جو، مغزدار، شیرمال، باگت، ذرت و نان رول را هم در نظر گرفته است. نگران موارد بهداشتی هم نباشید! هتل درویشی با رعایت تمام نکات بهداشتی، نان‌های تازه و مرغوبی را برای میهمانان عزیز تهیه می‌کند.

منوی لبنیات

منوی لبنیات در صبحانه هتل درویشی، تنوعی از پنیرهای ایرانی مانند پنیر لیقوان، پنیر تبریزی، پنیر گودا، پنیر چدار و… پنیرهای خارجی مانند پنیر موزارلا، پنیر پارمسان، پنیر ماسکارپونه، ماست‌های چکیده و ساده و دوغ‌های محلی و… را شامل می‌شوند. عطر کره‌های محلی و خامه‌های ارگانیک رستوران هوش از سرتان می‌برد. طعم این کره‌ها حتی زمانی که هتل را ترک می‌کنید هم زیر دندانتان خواهد ماند. پس، فقط در رستوران بمانید و انتخاب کنید. با هر سلیقه، یک لبنیات خوشمزه در رستوران هتل پیدا می‌کنید.

منوی سبزیجات

خیلی از مسافران دوست دارند، انواع سبزیجات تازه و پخته را هم چاشنی صبحانه روزانه خود کنند. این گروه از مواد غذایی، منبعی غنی از ویتامین هستند که همراهی آن‌ها با صبحانه، می‌تواند انرژی شما را تا پایان روز تأمین کند. در منوی سبزیجات رستوران هتل درویشی، انواع سبزی مانند گوجه‌فرنگی، خیار، کاهو، جعفری، ریحان، نعناع، تربچه، شاهی، اسفناج، کلم، ذرت، قارچ، کدو و بادمجان جای می‌گیرد.

منوی پروتئین

جالب است بدانید که هتل درویشی، منویی از صبحانه هم برای افراد ورزشکار و کسانی که غذاهای رژیمی میل می‌کنند، در نظر گرفته است. انواع تخم مرغ (املت، آب‌پز، نیمرو) و سوسیس (کلاسیک، بندری، آلمانی) گرفته تا ژامبون (بوقلمون، مرغ، گوشت) و کالباس در منوی پروتئین صبحانه هتل درویشی وجود دارد.

منوی شیرینی

انواع کروسان‌ کره‌ای و شیرینی‌های سنتی مانند شیرینی برنجی، شیرینی نارگیلی، شیرینی نخودچی، شیرینی مشهدی، کیک یزدی، کیک شکلاتی،دونات، شیرینی رولت، چیزکیک، کیک نسکافه‌ای، تیرامیسو، حلوا، شیربرنج، شله زرد، ماقوت، موس شکلاتی، کیک خامه‌ای و ژله همه و همه در منوی شیرینی هتل درویشی به وفور می‌بینید.

منوی نوشیدنی

منوی نوشیدنی صبحانه هتل درویشی مشهد شامل انواع شربت، چای، دمنوش و شیر می‌شوند. در این منو، شربت خاکشیر، شربت بهارنارنج، شربت بیدمشک، شربت آناناس، قهوه، نسکافه، دمونش بابونه، به لیمو، تخم شربتی، دمنوش آویشن و آب‌میوه‌های طبیعی جای دارند.

منوی میوه

در صبحانه هتل درویشی مشهد، منوی میوه‌ها هم جایگاهی جداگانه دارند. در این منو انواع میوه از جمله سیب، انار، پرتقال، گلابی، خرمالو، کیوی، هندوانه، انگور، سالاد میوه، همچنین انواع کمپوت هم مانند کمپوت سیب، کمپوت گلابی، کمپوت کیوی، آلو و زردآلو جای می‌گیرند.

منوی مربا

لیست خوشمزه‌ای از انواع مربا از جمله مربای توت فرنگی، ترب سیاه، مربای پرتقال، مربای خیار، مربای بادمجان، مربای گل محمدی، مربای شاتوت، مربای بهارنارنج، مربای به، مربای کدو تنبل، مربای هویج، مربای به، شیره خرما، عسل، موم عسل و شیره انگور در منو صبحانه هتل درویشی مشهد وجود دارند.

منوی صبحانه گرم هتل درویشی

منوی صبحانه گرم هتل درویشی

منوی صبحانه گرم هتل درویشی شامل انواع غذاهای ایرانی و بین‌الملی از جمله سوسیس، املت ویژه سرآشپز، املت خرما، املت پنیر، املت قارچ، املت آمرکایی، خوراک لوبیا، کوکو سبزی، فرنی، سوپ، هات داگ، پنکیک، خوراک لوبیا، لازانیا، خوراک عدسی، میرزا قاسمی، کشک بادمجان، سیب‌زمینی سرخ‌شده، سیب‌زمینی تنوری، سبزیجات بخارپز، اسپاگتی، کوکو شیرین، شلغم، لبو، رولت اسپانیایی، پیراشکی و مرغ سبز می‌شوند.

منوی صبحانه سرد هتل درویشی

صبحانه سرد هتل درویشی طیف گسترده‌ای از انواع لبنیات را شامل می‌شود. در این مجموعه، انواع پنیر شامل پنیر خامه‌ای، پنیر لاکتیکی، پنیر گلپایگان، پنیر گردویی، پنیر لیقوان، پنیر حبه‌ای، پنیر کنجدی و پنیر زیره، انواع کره شامل کره محلی و کره تک نفره، ماست میوه‌ای، ماست نعناع، ماست شوید، ماست خامه‌ای، ماست تازه محلی و ماست اسفناج قرار دارند.

سالن صبحانه هتل درویشی

سالن صبحانه هتل درویشی، ارغوان نام دارد. این نام به خوبی گویای فضای دلنشین و آرامشبخش آن است. همه چیز در این رستوران، از نورپردازی‌های ملایم و دکوراسیون شیک گرفته تا طرز چیدمان میزها و صندلی‌ها، آرامش خاصی به شما هدیه می‌کنند، انگار در دریایی از رنگ‌های بنفش و صورتی غرق شده‌اید.

منوی صبحانه سرد هتل درویشی

در هتل درویشی مشهد، صبحانه به صورت بوفه و در ساعات مشخصی سرو می‌شود. اگر می‌خواهید از یک صبحانه متنوعی برخوردار باشید، باید در همان ساعات ابتدایی به رستوران مراجعه کنید. صبحانه هتل درویشی مشهد از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح همه روزه به میهمانان ارائه می‌شود. بنابراین هر چقدر در رفتن به رستوران برای صرف صبحانه درنگ کنید، تنوع صبحانه را از دست می‌دهید.

اشاره کردیم که صبحانه هتل درویشی به صورت بوفه است. این بدان معناست که شما مختارید، از بین منویی که در این مقاله به شما گفته شد، هر خوراکی و به هر میزانی که دوست دارید، انتخاب کرده و میل کنید. این روش پذیرایی هتل درویشی از مسافران، مزایایی هم برای کارکنان هتل دارد. از جمله:

  • پذیرایی آسان و بی‌دردسر: با ارائه صبحانه به صورت بوفه، به کارکنان کمتری برای سرو غذا نیاز است.
  • کاهش اتلاف غذا: در صبحانه بوفه، مسافران فقط به اندازه نیاز خود غذا بر می‌دارند. با این حساب، از اسراف و اتلاف غذا جلوگیری می‌شود.
  • نظم و انضباط: در صبحانه بوفه، پذیرایی با نظم اجرا می‌شود و هیچ‌گونه هرج و مرج و بی‌نظمی نیز وجود نخواهد داشت.

سرو صبحانه در اتاق های هتل درویشی مشهد

اگر با صرف صبحانه در میان تعداد زیادی از مسافران مختلف مشکل دارید، می‌توانید صبحانه را در اتاق خصوصی خودتان میل کنید. به این ترتیب، دیگر لازم نیست در صف طولانی رستوران منتظر بمانید. به راحتی، زمان را در دست می‌گیرید و مدیریت می‌کنید.

برای سفارش صبحانه هتل درویشی مشهد در اتاق هم، کافیست با بخش خدمات هتل تماس بگیرید و منوی مورد نظر را به آن‌ها اعلام کنید. هر چه دوست داشته باشید از انواع خوراکی‌های سرد و گرم، نوشیدنی‌ها و دسرها، غذاهای گرم، میوه و … می‌توانید برای صبحانه سفارش بدهید. پرسنل هتل در اسرع وقت صبحانه شما را به اتاقتان می‌آورند.

سرو صبحانه در اتاق های هتل درویشی مشهد

وجود پرسنل مجرب در هتل درویشی مشهد

فرقی نمی‌کند در کدام بخش هتل قرار دارید، پذیرش یا رستوران، بخش خدمات خانه‌داری یا دیگر بخش‌ها. پرسنل هتل درویشی با گشاده‌رویی تمام، شما را میزبانی می‌کنند. از همان لحظه‌ای که به هتل قدم می‌گذارید با لبخند گرم کارکنان هتل روبه‌رو می‌شوید.

این افراد به طور کامل در زمینه هتلداری، آموزش دیده‌اند، آنها به طور مرتب به اتاق شما سر می‌زنند تا از نظافت و مرتب بودن آن مطمئن شوند. از همه مهمتر، به زبان‌های خارجه انگلیسی، ترکی و عربی مسلط هستند تا بتوانید بهتر با آن‌ها ارتباط داشته باشید.

جمع‌بندی

در این مقاله با اشکال مختلف صبحانه هتل درویشی مشهد آشنا شدید. همان‌طور که در این مطلب به شما گفته شد، هتل درویشی، هتل لوکس و گرانی است که صبحانه را به صورت بوفه و رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌دهد. به همین جهت، از صبحانه متنوع و باکیفیتی در مقایسه با دیگر هتل‌ها برخوردار می‌شوید.