شهر چفالو ایتالیا
شهر چفالو ایتالیا

آشنایی با شهر جذاب و دیدنی چفالو ، ایتالیا | Italy

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

شهر چفالو ایتالیا

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با شهر چفالو ایتالیا آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

شهر کوچک چفالو (Cefalù) واقع در استان پالرمو، سیسیل می باشد. گرچه اندازه این شهر بزرگ نیست اما محبوبیت آن در بین گردشگران داخلی و خارجی بسیار زیاد است. چفالو یکی از شهرهای قرون وسطایی ایتالیا می باشد. از این شهر زیبا برای تصاویر کارت پستال ها و فیلم سازی نیز استفاده می شود.

این دهکده رویایی بین کوه ها و خط ساحلی واقع شده و با اتومبیل فقط یک ساعت تا شرق پالرمو فاصله دارد و دهکده ای ایده آل و کوچک، ولی محبوب است، به خصوص در میان آنهایی که در ایتالیا به دنبال نقاطی برای آفتاب گرفتن هستند. علاوه بر داشتن سواحل زیبا، چفالو رستوران های سیسیلی و حیات شبانه هیجان انگیزی نیز دارد، به خصوص در ماه های تابستان که جمعیت آن سه برابر می شود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


شهر چفالو ایتالیا

قلعه مرتفع لاروکا یکی از دیدنی های این شهر کوچک بوده که غروب آفتابی بی نظیر دارد. این کوه عظیم در بالای مرکز شهر قرار دارد. یک واقعیت جالب این است که مردم این شهر به Rocca نقل مکان کردند و تا بعد از سقوط امپراتوری رُم در آنجا زندگی می کردند، چرا که این کوه به آنها توانایی محافظت دربرابر حملات احتمالی را می داد. در بالای این کوه، معبد باستانی دیانا و بسیاری از خرابه های باستانی دیگر قرار دارند. فراموش نکنید، بهترین منطقه برای برای گرفتن چند تا عکس باحال از همین بالای Rocca است!

شهر چفالو ایتالیا

کلیسای جامع چفالو (ایتالیایی: Duomo di Cefalù) یک بازیلیکای کاتولیک است. این مکان یکی از نُه سازه‌ای است که به عنوان پالرموی عرب-نورمن و کلیساهای جامع چفالو و مونرئاله ثبت میراث جهانی یونسکو شدند.

این کلیسای جامع میان سال‌های ۱۱۳۱ تا ۱۲۴۰ در سبک معماری نورمنی ساخته شد زیرا جزیره سیسیل در سال ۱۰۹۱ توسط نورمن‌ها فتح شد. بنا به سنت، ساختمان کمی پس از وقتی که پادشاه سیسیل، راجر دوم یک سوگند مقدس یاد کرد، زیرا که از توفان فرار کرد و به ساحل شهر آمد، ساخته شد. این ساختمان یک شخصیت دژ-مانند دارد و اگر از فاصله دور دیده شود، نمای هوایی شهر قرون وسطایی را می‌پوشاند.

شهر چفالو ایتالیا



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)