راهنمای سفر به وان ترکیه زمینی و تور وان با قطار
راهنمای سفر به وان ترکیه زمینی و تور وان با قطار

راهنمای سفر به وان ترکیه زمینی و تور وان با قطار

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

ترکیه با داشتن مردمی با فرهنگ نزدیک به مردم ایران و آب و هوای خوب، می تواند بهترین مقصد برای شما عزیزان در سفرهای خارجی تان باشد. اما موضوعی که احتمالا باعث شده تا به حال به ترکیه سفر نکرده باشید، گران بودن هزینه های سفر به ترکیه است. سفر به وان ترکیه زمینی به شما این امکان را می دهد تا با بودجه بسیار کمی، بتوانید به وان ترکیه سفر کنید و از سفر خودتان لذت ببرید. البته تشخیص بهترین زمان برای سفر به وان ترکیه به صورت زمینی، انتخاب بهترین آژانس و همچنین، انتخاب بهترین وسیله نقلیه برای سفر زمینی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در حال حاضر، 3 روش برای سفر به وان ترکیه زمینی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به سفر با قطار، سفر با اتوبوس و سفر با خودروی شخصی اشاره کرد.

نکته مهم: شما میتواند تور وان ترکیه را از مجری مستقیم تور وان نوراسیر در ایران خریداری نمایید. برای این کار، عبارت «تور وان» را در گوگل جستجو نمایید و وارد سایت آژانس نوراسیر مجری رسمی تور وان ترکیه در ایران شوید.

راهنمای سفر به وان ترکیه زمینی و تور وان با قطار
راهنمای سفر به وان ترکیه زمینی و تور وان با قطار

راهنمای سفر به وان ترکیه زمینی

سفر به وان ترکیه زمینی به شما این امکان را می دهد تا لذت بیشتری از سفر خودتان ببرید و در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید. شهر وان ترکیه یک شهر کوچک، ولی خوش و آب و هواست. فرصت گشت و گذار در این شهر به شما این امکان را می دهد تا با طبیعت فوق العاده ترکیه آشنا شوید. در هر بازه زمانی از سال، این شهر زیبایی های خاص خودش را دارد. بنابراین، می توانید همین حالا اقدام به رزرو تور وان با قطار یا اتوبوس کنید. اما قبل از آن بهتر است که با مزایا و معایب هر یک از روش های سفر به وان ترکیه به صورت زمینی آشنا شوید.

راهنمای سفر به وان ترکیه زمینی
راهنمای سفر به وان ترکیه زمینی

انواع روش های سفر به وان ترکیه به صورت زمینی

سفر به وان ترکیه زمینی به شما این امکان را می دهد تا از کشور ایران به یک کشور خارجی بروید و در عین حال هزینه کمی را پرداخت کنید. روش های مختلفی برای سفر به وان ترکیه به صورت زمینی وجود دارند که از جمله آن ها می توان به سفر با خودروی شخصی، سفر با قطار و اتوبوس اشاره کرد. برای سفر به وان ترکیه از طریق هر سه روش، باید از مرز رد شوید. پس پرداخت عوارض خروج از کشور برای شما الزامی است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


  • سفر با خودروی شخصی

بسیاری از افراد علاقه مند هستند که برای گشت و گزار در ترکیه، وسیله نقلیه خودشان را به همراه داشته باشند. همین موضوع باعث شده تا یکی از روش های محبوب سفر به وان ترکیه زمینی، سفر با خودروی شخصی باشد. اگرچه برای سفر با خودروی شخصی باید پلاک بین المللی بگیرید و گواهینامه معتبری نیز داشته باشید؛ اما ارزشش را دارد که با وسیله نقلیه خودتان سفر کنید. سفر با خودروی شخصی هم باعث افزایش هزینه های شما می شود، هم باعث کاهش آن! باید ببینید که بر اساس شرایطتان ارزشش را دارد که با خودروی شخصی سفر کنید. البته ناگفته نماند که طول سفر با خودروی شخصی از هر روش دیگری کوتاه تر است. به طوری که اگر در طول راه معطل نشوید، می توانید در طی 10 ساعت از تهران به وان ترکیه برسید.

  • سفر با اتوبوس VIP

تور وان ترکیه زمینی، در اکثر موارد با اتوبوس VIP برگزار می شود. به طوری که همه مردم در هر یک از نقاط ایران می توانند از شهر خود به مقصد تبریز حرکت کنند و سپس پس از عبور از مرز، وارد خاک ترکیه شوند و به سمت وان بروند. طول زمان سفر به وان ترکیه زمینی بر اساس مبدا مورد نظر متفاوت است. طول سفر شما با اتوبوس از تهران به وان ترکیه بدون در نظر گرفتن معطلی های راه و مرز، حدود 13 ساعت است. هر چقدر مبدا از شهر تهران دورتر شود، به بازه زمانی ذکر شده اضافه خواهد شد.

  • سفر با قطار

یکی از روش های سفر به وان ترکیه زمینی، سفر با قطار است. مزیت سفر با قطار به وان ترکیه این است که می توانید در طول 23 ساعت از سفر خودتان در قطار استراحت کنید، غذا بخورید و با دوستان خود خوش بگذرانید. اما عیب سفر با قطار طولانی بودن آن است. سفر تهران وان ترکیه، هر هفته 2 بار از ترکیه به مقصد وان حرکت می کند. به طوری که شما می توانید در روزهای یکشنبه و چهارشنبه از تهران و ایستگاه های در بین راه به سمت تبریز حرکت کنید. سپس از تبریز و پس از عبور از مرز، وارد کشور ترکیه می شوید و به مقصد نهایی خودتان می رسید. کل طول سفر بدون معطلی با این روش حدود 23 ساعت است. این یعنی اینکه شما باید خودتان را برای ماندن به مدت یک روز در قطار آماده کنید!

ارزان ترین روش برای سفر به وان ترکیه به صورت زمینی

هر سه روش ذکر شده به شما این امکان را می دهند تا از زیبایی های شهر وان ترکیه با بودجه کمی لذت ببرید؛ اما اگر به دنبال ارزان ترین روش برای سفر به وان ترکیه هستید، باید به شما سفر با اتوبوس را پیشنهاد کنیم. سفر با خودروی شخصی نیاز به دریافت پلاک بین المللی و پرداخت هزینه های متفاوتی دارد که نسبتا به هزینه های تور وان ترکیه زمینی بیشتر می باشند. همچنین، برای سفر با قطار نیز باید هزینه نسبتا بیشتری پرداخت کنید که این موضوع باعث افزایش هزینه های سفر شما می شود.

انواع روش های سفر به وان ترکیه به صورت زمینی
انواع روش های سفر به وان ترکیه به صورت زمینی

بهترین زمان سفر به وان ترکیه زمینی کی است؟

زمانی که وسیله نقلیه زمینی را برای سفر به وان ترکیه انتخاب می کنید، باید به شرایط سفر خودتان نیز توجه داشته باشید. در روزهای گرم تابستان سفر از تهران یا هر شهر دیگر به تبریز، کمی سخت و آزاردهنده است. اما به هر حال اتوبوس های در نظر گرفته شده دارای امکانات خوبی هستند و می توانید از سیستم تهویه آن ها استفاده کنید. اما در روزهای سرد زمستان سفر به صورت زمینی سخت تر می شود. چرا که ممکن است بین راه مجبور به پیاده شدن از اتوبوس شوید. اگر شرایط آب و هوایی برای شما ملاک است، بهترین زمان برای سفر به وان ترکیه از اردیبهشت ماه در ماه های ابتدای فصل پاییز است.

از کجا بهترین تور وان ترکیه زمینی را بخریم؟

بهترین پیشنهاد، خرید از برگزار کننده تور است. آژانس نوراسیر، مجری اصلی تور وان است و میتوانید در ایران مستقیما تور وان را بخرید. آژانس نواسیر مجری برگزار کننده تور وان با قطار و انواع تورهای زمینی وان ترکیه است. می توانید این آژانس را با خدمات پشتیبانی 24 ساعته و حرفه ای برای رزرو تور وان ترکیه، انتخاب کنید.



 الی گشت    

                تور کیش