ساحل کایت دبی
ساحل کایت دبی

آشنایی با ساحل کایت دبی | Kite Beach

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

ساحل کایت دبی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با ساحل کایت دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

ساحل کایت دبی (Kite Beach) یکی از بهترین سواحل دبی در بین مسافران ایرانی محسوب می شود و علت آن وجود انواع و اقسام تفریحات آبی و غیر آبیست، در این ساحل همچنین انواع زمین های بازی رشته های ورزشی مهمی نظیر والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، تنیس و هندبال هم تعبیه شده است که در کنار سایت های تفریحات آبی نظیر غواصی، قایق سواری، جت اسکی، چتر سواری، بادبادک بازی و اسکی روی آب در زمره بهترین مناطق تفریحی دبی قرار دارد.

در سایر بخش های رفاهی و دیدنی اینجا حمام های آفتاب، برگزاری کلاس های آموزشی اسکیت، تعداد زیادی کافه رستوران و پارکینگ خودروهای سواری تعبیه شده تا در صورت لزوم از آنها استفاده کنید، برای ورود به این ساحل زیبا نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت، اما در صورت استفاده از تفریحات باید نرخ های متغیری به درهم امارات پرداخت کنید.ساحل کایت دبی

ورزشهایی که می توانید انجام بدهید :

  • اسکی روی آب
  • کایت سواری
  • قایق موزی
  • منطقه مخصوص بازی کودکان
  • والیبال ساحلی
  • فوتبال صابونی
  • اسکیت

ساحل کایت دبی

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


سرگرمی های غیر آبی در ساحل کایت بیچ دبی

اگر خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان تمایلی به استفاده از سرگرمی های آبی ندارید، در ساحل کایت بیچ می توان سرگرمی های غیر آبی را نیز پیدا کرد؛ از سرگرمی های غیر آبی در ساحل کایت بیچ می توان به اسکیت در پارک اسیکتی اشاره کرد. علاوه بر این، محوطه بازی رو باز و یک پارک کودک برای کودکان یا والدینی که تمایل به بازی کودک شان با آب ندارند، از جمله سرگرمی های غیر آبی در ساحل کایت بیچ است.

یکی از رستوران‌های محبوب این منطقه رستوران معروف سالت (SALT) است که در یک فودتراک ساحلی توسط دو خانوم  برپا شده است. از امتحان کردن غذاهای تازه و خوش طعم آن هرگز پشیمان نخواهید شد. این رستوران در شبکه‌های اجتماعی بسیار مطرح است. برگرهایی متنوع آن طرفداران بسیاری دارد. میز و صندلی‌های سالت در ساحل شنی چیده شده و محیطی گرم و صمیمانه برای مخاطبان ایجاد کرده‌است.ساحل کایت دبی

ساحل کایت کجاست؟

ساحل کایت در نزدیکی ساحل جمیرا قرار گرفته و در شهر دبی می‌باشد. امکانات و تفریحات زیادی در این ساحل فراهم شده و به همین دلیل یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی دبی می‌باشد. این ساحل محل مناسبی برای بادبادک بازی است و در همه فصل‌های سال کودکان و بزرگسالان زیادی در این ساحل مشغول بادبادک بازی هستند. از آنجایی که ساحل کایت برای کودکان جذاب است، این نقطه به عنوان ساحلی خانوادگی شناخته می‌شود.

ساحل کایت منظره جذابی از برج العرب دارد که برای عکاسی سوژه زیبایی است. گفتیم که شن‌های این ساحل نرم و ماسه‌ای هستند پس می‌توانید بدون پوشیدن دمپایی ساحلی در آب‌های کم عمق و یا شن‌های ساحل پیاده روی کنید.

دسترسی

برای رسیدن به ساحل بادبادک با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می توانید علاوه بر تاکسی از مترو هم استفاده نمایید، اگر مترو را انتخاب کردید کافی است در ایستگاه ( Noor Bank ) از قطار پیاده شوید. برای بازدید از این مکان حداعقل سه ساعت زمان لازم است.

آدرس ساحل کایت دبی : Jumeirah 3, Dubai, United Arab Emirates



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)