زیبایی های ایران

زیبایی های ایران در یک نگاه | Iran

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

زیبایی های ایران

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست ویدئویی از زیبایی های ایران را خواهیم داشت. برای دیدن زیبایی های کشورمان ایران در قالب دوربین در ادامه با ما همراه باشید.

ایران (Iran) یکی از زیباترین کشورهای جهان و معروف به کشور چهار فصل است. کشوری که در هر گوشه آن می توان فصول مختلف را همزمان تجربه کرد. از شمال سربز و زیبا گرفته تا جنوب و سواحل گرم و بی نظیر آن، سراسر ایران پر از زیبایی های طبیعی بکر و دیدنی است.

زیبایی های ایران

همچنین به دلیل داشتن تاریخ و تمدن غنی، گوشه گوشه کشور عزیزمان ایران آثار تاریخی بی شماری گسترده شده است که نشانی از تاریخ و پادشاهی سلطنت های بسیاری است و یادآور شکوه و عظمت همیشگی ایران در تمام دوران هاست.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بر پایه گزارش سازمان جهانی جهانگردی، ایران رتبه دهم جاذبه‌های باستانی و تاریخی و رتبه پنجم جاذبه‌های طبیعی را در جهان دارا است. گردشگری در ایران از جمله صنایعی است که در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته است. لغو روادید برای اتباع برخی کشورها، تبلیغات جهانی و کاهش ارزش پول ملی این کشور از جمله دلایلی هستند که آن را به مقصد جذابی برای گردشگران خارجی تبدیل کرده‌ است.

گردشگران ورودی به ایران با اهداف مذهبی، سلامت، تفریحی و شناخت تاریخی و فرهنگی به آن کشور سفر می‌کنند. اگرچه آمارهای رسمی از ورود گردشگران به ایران تفاوتی بین سفرهای تجاری، تفریحی و زیارتی نمی‌گذارد، اما به‌طور کلی در سال ۱۳۹۷ بیش از هفت میلیون نفر گردشگر خارجی وارد ایران شدند. بر اساس این آمار هر گردشگر به طور میانگین حدود ۱۴۰۰ دلار در ایران خرج کرده است.

در ادامه ویدئویی زیبا از ایران را ببینید که زیبایی های بی نظیر آن را در قالب دوربین و در یک نگاه به شما نشان می دهد. با دیدن این ویدئو از طبیعت و زیبایی ایران، کشور چهار فصل لذت ببرید.

 

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨