رزرو هتل در مشهد خیابان نواب چه مزایایی دارد؟

رزرو هتل در مشهد خیابان نواب چه مزایایی دارد؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

خیابان نواب مشهد به پایین خیابان مشهور می باشد که قدیمی ترین خیابان مشهد است. در زمان های گذشته کاروانسراهای بسیاری در خیابان نواب وجود داشته اند. این کاروانسراها محل اسکان زائران و تاجران بوده اند که در حال حاضر به شکل هتل های مشهد فعالیت می کنند. تعدادی از هتل ها و هتل آپارتمان های قدیمی در خیابان نواب هنوز مشاهده می شوند اما با گذشت زمان، پیشرفت تکنولوژی و سازه های مهندسی، هتل هایی در خیابان نواب دیده می شود که بسیار لوکس و مدرن با به روز ترین امکانات هستند.

همچنین موقعیت مکانی خوب خیابان نواب باعث می شود تا دسترسی راحتی به حرم مطهر، جاذبه های تاریخی مشهد و مراکز خرید مشهد داشته باشید که از مزیت های رزرو هتل در مشهد خیابان نواب به شمار می رود. ضمن اینکه هتل مشهد در خیابان نواب صفوی، هزینه کمتری به نسبت دیگر هتل های مشهد در خیابان امام رضا مانند هتل قصر طلایی یا هتل درویشی خواهید پرداخت. جهت آشنایی بیشتر با هتل های خیابان نواب، ادامه مطلب را بخوانید.

سوئیت لوکس هتل آرمان مشهد
سوئیت لوکس هتل آرمان مشهد

هتل آرمان مشهد، لوکس ترین هتل در مشهد خیابان نواب

یکی از بهترین پیشنهادهای ما به شما جهت رزرو هتل در مشهد خیابان نواب، هتل آرمان مشهد است. هتل آرمان مشهد لوکس ترین هتل در خیابان نواب صفوی است که یک مرکز خرید (مرکز خرید آرمان) در کنار آن قرار دارد. هتل آرمان مشهد 291 اتاق دارد که در 9 طبقه پراکنده شده اند. بیشتر اتاق های این هتل در مشهد خیابان نواب، چشم اندازی به گنبد و گلدسته طلایی دارند که برای بسیاری از افراد، مزیتی مهم محسوب می شود.

هتل آرمان مشهد از نظر امکانات رفاهی عالی بوده و خدمات گسترده ای را به زائران ارائه می دهد. مجموعه آبی همراه سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی و … از اصلی ترین امکانات این هتل در مشهد خیابان نواب هستند. همچنین خدمات ترانسفر فروگاه و راه آهن با پرداخت هزینه به صورت برگزار می شود. با رزرو این هتل در مشهد خیابان نواب صفوی، حرم مطهر، مرکز خرید آرمان، بوستان وحدت، بازارهای هفده شهریور و … تنها 5 دقیقه با شما فاصله دارند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


آدرس هتل آرمان مشهد : خیابان نواب صفوی، بین نواب صفوی 12 و 14

هتل ارغوان مشهد، نوساز ترین هتل در مشهد خیابان نواب

نوساز ترین هتل در مشهد خیابان نواب، هتل ارغوان مشهد نام دارد که در فروردین 1401 به بهره برداری رسیده است. هتل ارغوان مشهد دارای اتاق هایی وسیع می باشد که 3 خوابه بوده و چشم اندازی به بارگاه ملکوتی امام هشتم دارد. در هتل ارغوان مشهد 11 آسانسور وجود دارد که در شلوغ ترین بازه های زمانی (عید نوروز، تاسوعا و عاشورا، شهادت امام رضا (ع) و …)، هیچ میهمانی معطل آسانسور نخواهد بود. رستوران با کیفیت، سالن همایش های باشکوه و لابی مجلل از دیگر شاخصه های هتل ارغوان مشهد هستند.

آدرس هتل ارغوان مشهد : خیابان نواب صفوی، خیابان وحدت، خیابان امیرالمومین (ع)

نمای بیرونی هتل ارغوان مشهد
نمای بیرونی هتل ارغوان مشهد

هتل ضیافت الزهرا مشهد از دیگر هتل های مشهد در خیابان نواب صفوی

یکی از نوساز ترین هتل های مشهد در خیابان نواب صفوی، هتل ضیافت الزهرا مشهد است. هتل ضیافت الزهرا مشهد 145 واحد اقامتی دارد که تعدادی از آن ها چشم اندازی رو به حرم مطهر دارند. اتاق هایی لوکس همراه با تجهیزاتی مدرن و تنوع بالا در اختیار زائران قرار می گیرد. این هتل در مشهد خیابان نواب، امکاناتی دارد که شامل سونا، استخر، سالن ماساژ و جکوزی می شود. با رزرو این هتل در مشهد خیابان نواب به خانه تاریخی داروغه، خانه تاریخی توکلی و بوستان وحدت دسترسی راحت خواهید داشت.

آدرس هتل ضیافه الزهرا : خیابان نواب صفوی، نواب صفوی 10، خیابان شوشتری

هتل حیات شرق مشهد، اقامتی همچون خانه

یکی دیگر از هتل هایی که در خابان نواب صفوی وجود دارد و خدماتی عالی ارائه می دهد هتل حیات شرق مشهد است. هتل حیات شرق مشهد اتاق هایی دارد که با لوازم خانگی مدرن همچون ماشین لباسشویی اتوماتیک و یخچال های 20 فوت چیده شده اند. زمانی که رزرو این هتل در مشهد خیابان نواب صفوی را انجام دهید، اقامتی همچون خانه خود را تجربه خواهید کرد. از امکانات این هتل مشهد در خیابان نواب صفوی می توان به مرکز خرید، سالن همایش، 2 رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

نمای بیرونی هتل لیان مشهد
نمای بیرونی هتل لیان مشهد

هتل لیان مشهد، قیمت مناسب در نواب صفوی

از دیگر هتل های مشهد در خیابان نواب صفوی، هتل لیان مشهد است که 4 ستاره ای تاپ می باشد. هتل لیان مشهد در سال 1400 افتتاح شده و یک هتل نوساز در خیابان نواب صفوی به شمار می رود. 126 واحد اقامتی در هتل لیان مشهد وجود دارد که برخی از آن ها آینه کاری شده هستند. تمیزی و نظافت، کیفیت غذایی بالا، قیمت بسیار مناسب و دیگر امکانات رفاهی در این هتل مشهد باعث شده تا انتخابی ایده آل برای رزرو هتل در مشهد خیابان نواب صفوی باشد.

آدرس هتل لیان مشهد : خیابان نواب صفوی، بلوار شهید شوشتری، بین شوشتری 8 و 10



 الی گشت    

                تور کیش