رزرو تور کیش از تهران در سفرآس 24

رزرو تور کیش از تهران در سفرآس 24

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

کیش یکی از پربازدیدترین مقاصد گردشگری ایران است. میدانید چرا؟ زیرا دارای امکانات و جاذبه های زیادی است که هر گردشگری آرزو آن را دارد. جزیره کیش بسیار مدرن است تا با هر سلیقه ای برای همه بازدیدکنندگان مناسب باشد و در عین حال، جنبه های سنتی زیادی برای کسانی دارد که در جستجوی تاریخ و آثار باستانی هستند. علاوه بر این ، تقریباً با هر برنامه بودجه ای می توانید از این جزیره با تور کیش از تهران دیدن کنید. بنابراین، بیایید در سفرآس 24 با جزئیات بررسی کنیم که چرا باید از کیش  دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری کیش

دریای وسیع آبی ، خطوط ساحلی طولانی و غروب های دل انگیز می توانند هر کسی را از هر جایی به خود جذب کنند، اما زیبایی هایی که در تور کیش از تهران خواهید دید  محدود به این دیدنی ها نیست. در اینجا ، مناظر دیدنی را مشاهده می کنید که به هزاران سال پیش باز می گردد و رستوران هایی را تجربه خواهید کرد که تا نیمه های شب همچنان پرشور و هیجان هستند!

حال اگر می خواهید درباره جزیره کیش بیشتر بدانید و به طور قطعی تصمیم بگیرید که آیا مقصد مورد علاقه شما است یا خیر، بیایید نگاهی سریع به جاذبه های گردشگری جزیره کیش بیندازیم.

رزرو تور کیش از تهران در سفرآس 24

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


کشتی یونانی کیش؛ زیبایی غرق شده

بدون شک کشتی یونانی یکی از مشهورترین دیدنی های جزیره کیش که در تور کیش از تهران خواهید دید، میباشد. اگر داستان کشتی یونانی را نمی دانید، مطمئناً با شنیدن آن شگفت زده خواهید شد. این کشتی که ساخت انگلستان است و متعلق به یونان است، در سال 1967 در دریای کیش غرق شد. از آن زمان به بعد یونانیان تمام تلاش خود را برای نجات کشتی زیبا و مجلل خود انجام داده اند. اما ظاهراً ایرادات فنی بسیار جدی تر از آن بود که بتوان آنها را برطرف کرد. بنابراین ، محموله کشتی که نفت بود تخلیه شد و همان جایی که امروز است باقی ماند. تصویر کشتی یونانی روی آب هنگام غروب و البته شب بسیار زیبا و دیدنی است. به خصوص اگر اهل عکاسی هستید ، این صحنه را از دست ندهید.

شهر زیرزمینی کاریز ، جریان زندگی در زیر زمین

یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری تور کیش از تهران  شهر زیرزمینی کاریز است. این شهر در واقع یک قنات بسیار بزرگ با مساحت حدود 10 هزار متر مربع است، از این رو به آن شهر می گویند. عمق شهر زیرزمینی کاریز حدود 16 متر است. یعنی برای رسیدن به آن باید 16 متر زیر زمین بروید. ارتفاع خود کاریز حدود 8 متر است. تمام دیوارها و سقف با انواع صدف زیبا پوشانده شده است.

شهر باستانی حریره

شهر باستانی حریره سند تمدن و قدمت دیدنی های کیش است. اگرچه کیش در سالهای اخیر مدرن شده است، اما منشاء آن به سالهای دور برمی گردد. بقایای خانه های مخروبه در حریره نشان می دهد که مردم این منطقه سالها پیش روزهای پر فراز و نشیبی داشته اند. اگر علاقه مند به تاریخ هستید این مکان دیدنی را در تور کیش از تهران از دست ندهید!

پارک پرندگان کیش، خانه پرندگان عجیب و غریب

پس از مکان های تاریخی، نوبت به بازدید دیگر جاذبه های کیش در تور کیش از تهران می رسد. باغ پرندگان یکی از جالب ترین نقاط کیش است. بیش از 50 گونه از پزندگان در باغ پرندگان کیش وجود دارد. گونه های مختلف طاووس، پلیکان و طوطی را می توان در این قسمت مشاهده کرد. علاوه بر این ، برخی از گونه های پرندگان بومی نیز در این باغ دیده میشوند. اگر کمی از باغ پرندگان فاصله بگیرید ، به آکواریوم آب شور می رسید. انواع مختلف پستانداران دریایی مانند شیرهای دریایی را می توان در این آکواریوم مشاهده کرد.

پارک دلفین های کیش، تفریح ​​و شگفتی در یک مکان

اگر سفر شما با تور کیش از تهران که از طریق سایت سفرآس 24، علی بابا یا نهال گشت تهیه کرده اید، با کودکان است، از پارک دلفین ها حتما دیدن کنید. پارک دلفین یا دلفیناریوم یکی از مشهورترین دیدنی های جزیره کیش است. دلفیناریوم در جنوب شرقی جزیره در منطقه باغ پرندگان واقع شده است. همانطور که قبلاً ذکر شد، در آکواریوم شور این منطقه، علاوه بر دلفین ها تعدادی دیگر از گونه های پستانداران دریایی نیز نگهداری می شوند. اما دلیل اصلی شهرت پارک دلفین ها حرکات و نمایش های جالب و خنده دار این حیوانات هوشمند است. بازی دلفین ها با توپ، حلقه و نقاشی برای کودکان و البته بزرگسالان هیجان انگیز است. در سفر تور کیش از تهران خود دیدن این پارک را نباید از دست دهید!

جزیره هندورابی ، جزیره یک جزیره

هنگام سفر با تور کیش از تهران، خود را محدود به تفریح ​​و گردش در داخل جزیره نکنید! جزیره هندورابی یکی از پیشنهادات فوق العاده برای گردش در کیش است. مساحت هندورابی 23 کیلومتر مربع و ارتفاع آن از سطح دریا 29 متر است. با ساخت و سازهایی که در کیش انجام شده است، طبیعت کیش دستخوش تغییرات زیادی شده است. اما با رفتن به هندورابی از طبیعت بکر و زیبای آن لذت خواهید برد. علاوه بر طبیعت بکر ، بافت سنتی هندورابی نیز حفظ شده است. بیشتر بومیان جزیره از طریق ماهیگیری امرار معاش می کنند.

تور گروهی و یا سفر انفرادی؟

برنامه ریزی سفر تصمیمات زیادی را می طلبد. کجا برویم ، چه کار کنیم ، چقدر پول پس انداز کنم؟ سوال دیگری که باید از خود بپرسید این است: آیا باید تور رزرو کنم یا تنها سفر کنم؟ رزرو تور کیش از تهران می تواند تنش برنامه ریزی برای سفر کیش را از بین ببرد چرا که د رواقع همه چیز برای شما حاضر و مهیا خواهد بود و لازم نیست تا خود را برای تصمیم گیری در طول سفر خسته کنید.

رزرو تور کیش از تهران در سفرآس 24

با تور کیش از تهران سفر کنم و یا تنهایی بروم؟

هر دو انتخاب مزایایی دارند و این به سبک سفر شما، شرایط سفر شما و سلیقه شما برمی گردد. و البته، همیشه می توانید رزرو تور کیش از تهران و سفر انفرادی را ترکیب کنید! قبل از تصمیم گیری ، چند سوال از خود بپرسید:

هدف اصلی شما از سفر چیست؟

آیا برای آشنایی با فرهنگ جدید به سفر می روید؟ برای پیشبرد منطقه راحتی خود؟ برای ملاقات با مردم؟ برای استراحت در طبیعت؟ اگر آنچه را که می خواهید از سفر خود بدست آورید برای خود مشخص کنید، به شما کمک می کند تا بدانید که آیا تور کیش از تهران برای شما مناسب است یا خیر. گروه تور کیش از تهران می تواند به شما در کشف تاریخ، معماری یا حتی غذاهای مکان جدید کمک کند! دسترسی به دانش لیدر تور یکی از بهترین مزایای سفرهای گروهی با تور است. اما اگر ترجیح می دهید در بیشتر ساعات سفر خود با یک کتاب در ساحل استراحت کنید، شاید بهتر باشد به تنهایی سفر کنید.

چه چیزی باعث آرامش شما می شود؟ چه چیزی به شما انرژی می دهد؟

اگر برون گرا هستید ، بودن در یک گروه تور کیش از تهران باید شما را پر انرژی کند و شما را آماده انجام هرگونه ماجراجویی کند! دوستان جدید، مکان جدید ، ماجراجویی جدید! روزهای طولانی با افراد مختلف و گردش در شهر میتواند برای شما جذاب باشد.

اما اگر درون گرا هستید ، ممکن است تعامل را خسته کننده تر ببینید و از سفر با تور کیش از تهران آنچنان لذت نبرید. صحبت کردن با ادم های مختلف کار شما نیست و ترجیح می دهید زیبایی طبیعی یا معماری را در سکوت و با زمان نشستن و آفتاب گرفتن در زیر نور آفتاب مشاهده کنید؛ در این صورت سفر با تور کیش از تهران میتواند برای شما کسل کننده باشد.

و در پایان

این که کدام یک از مناطق تفریحی کیش را در تور کیش از تهران انتخاب می کنید بستگی به شما دارد. گران بودن یا ارزان بودن سرگرمی به هیچ وجه ارزش آن سرگرمی را تعیین نمی کند. می توانید زمان هایی برای  تور کیش از تهران پیدا کنید که برای شما ارزان تر تمام شوند مانند تور کیش از تهران لحظه آخری. بنابراین، به دنبال مکان های معروف نباشید، بلکه علاقه خود را دنبال کنید. سفر با تور کیش از تهران بستگی به شخصیت شما دارد در این مقاله چند مورد را بیان کردیم که میتوانید به شما در انتخاب نوع سفرتان کمک کند.

رزرو تور کیش از تهران در سفرآس 24



 الی گشت    

                تور کیش