7 نکنه کلیدی برای خرید بلیط هواپیما

7 نکنه کلیدی برای خرید بلیط هواپیما

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

قیمت بلیط هواپیما به عواملی مختلفی نظیر ایرلاین، تاریخ سفر، کلاس پرواز، مقصد و … بستگی دارد. برای صرفه جویی در قیمت پرواز می‌توانید به سایت ارزان بلیط مراجعه کنید و با مشاوران آنلاین سایت مشورت کنید.

کدام روز از هفته، بهترین روز برای رزرو بلیط هواپیما است؟

برای رزرو پروازهای داخلی روز شنبه بهترین روز می‌باشد زیرا قیمت‌ها اصولاً در اوایل هفته مناسب‌تر می‌باشد و هر چه به روزهای پایانی برسد قیمت بلیط گرانتر می‌شود. برای رزرو پروازهای خارجی روز دوشنبه بهترین روز می‌باشد و در روزهای جمعه اصولاً بالاترین قیمت بلیط نمایش داده می‌شود. برای مثال رزرو بلیط هواپیما مشهد در روزهای شنبه نسبت به روزهای دیگر هفته ارزان‌تر می‌باشد و برخلاف آن در روزهای پنجشنبه و جمعه قیمت آن گرانتر می‌باشد.

بهترین زمان خرید بلیط هواپیما در چه زمانی است؟

بهترین زمان خرید بلیط بستگی به میزان درخواست مسافران می‌باشد. در صورتی که میزان درخواست مسافران زیادتر باشد قیمت بلیط هر چقدر به زمان پرواز برسد گرانتر می‌شود. بر خلاف آن در صورتی که میزان درخواست مسافران کمتر باشد قیمت بلیط هر چقدر به زمان پرواز برسد ارزان‌تر می‌شود. مثلاً در زمستان با توجه به کاهش درخواست سفر به استانبول، بلیط هواپیما لحظه آخری استانبول با ارزان‌ترین قیمت قابل تهیه می‌باشد. بر خلاف آن در تابستان با توجه به افزایش درخواست سفر به ترکیه، قیمت بلیط هواپیما ترکیه در زمان پرواز به بالاترین قیمت ممکن می‌رسد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


 7 نکنه کلیدی برای خرید بلیط هواپیما

چه روزهایی ارزان‌ترین روزها برای خرید بلیط هواپیما می‌باشد؟

برای پروازهای داخلی ایران روزهای یکشنبه و دوشنبه قیمت بلیط ارزان‌تر می‌باشد و برای پروازهای خارجی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه قیمت بلیط مناسب‌تر است. برای پروازهای داخلی روزهای پنجشنبه و جمعه بالاترین میانگین قیمت می‌باشد و برای پروازهای خارجی در روزهای جمعه در بالاترین قیمت قرار دارد. با رعایت این نکته می‌توانید تا حدود 20 درصد در هزینه‌هایتان صرفه جویی کنید. برای مثال قیمت بلیط هواپیما کیش در روز یکشنبه و دوشنبه ارزان‌تر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه می‌باشد.

کدام ماه، ارزان‌ترین ماه برای خرید بلیط هواپیما است؟

ارزان‌ترین ماه برای خرید بلیط هواپیما بستگی به مکانی که می‌روید متفاوت می‌باشد. مثلاً بلیط هواپیما فرانسه و بلیط هواپیما انگلیس در ماه دسامبر(ایام کریسمس) بسیار گرانتر از ماه‌های دیگر است. همچنین بلیط هواپیما شیراز و بلیط هواپیما اصفهان در ماه فروردین(تعطیلات عید نوروز) بسیار گرانتر از ماه‌های دیگر می‌باشد.

چگونه می‌توان ارزان‌ترین پروازها را در ارزان بلیط پیدا کرد؟

با تکمیل اطلاعات بخش جستجو بدین ترتیب که در مبدأ و در مقصد شهر مورد نظرتان را انتخاب کرده و در قسمت تاریخ رفت زمان مورد نظرتان را مشخص کنید. سپس با کلیک بر روی جستجو، لیستی از کلیه‌ی پروازهای ایرلاین‌های فوق را مشاهده خواهید کرد. پروازها براساس قیمت‌‌ها چینش شده و از قیمت حداقلی به حداکثری مرتب شده است. همچنین از طریق چت آنلاین می‌توانید با مشاوران ارزان بلیط در تماس باشید.

چگونه می‌توان در قیمت بلیط هواپیما صرفه جویی کرد؟

قیمت بلیط هواپیما به عواملی مختلفی نظیر ایرلاین، تاریخ سفر، کلاس پرواز، مقصد و … بستگی دارد. برای صرفه جویی در قیمت پرواز می‌توانید به سایت ارزان بلیط مراجعه کنید و با مشاوران آنلاین سایت مشورت کنید.

چگونه می‌توان بلیط لحظه آخری هواپیما خریداری کرد؟

بلیط هواپیما لحظه آخری بستگی به میزان درخواست مسافر به مقصد مورد نظر دارد. مثلاً برای مقصد تهران که از مقاصد پر رفت و آمد می‌باشد امکان خرید بلیط هواپیما لحظه آخری تهران بسیار بعید است. فقط در ایام عید نوروز با توجه به کاهش مسافر به مقصد تهران، امکان پیدا کردن بلیط لحظه آخری ارزان قیمت وجود دارد.



 الی گشت    

                تور کیش