دیدنی های سینترا
دیدنی های سینترا

دیدنی های سینترا ، شهری دیدنی در پرتغال | Portugal

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

دیدنی های سینترا

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با دیدنی های سینترا پرتغال آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

سینترا (Sintra) با اینکه فقط ۳۰ کیلومتر از لیسبون فاصله دارد اما دنیایی متفاوت است. با دیدن تپه های سرسبز و ساحل تماشایی این شهر به راحتی می فهمید که چرا پادشاهان پرتغال برای گذراندن تابستان به این شهر خوش آب و هوا می رفتند. این شهر با مجموعه ای از قصرهای پادشاهی و باغ های تماشایی به مقصدی محبوب برای سفرهای یک روزه تبدیل گردیده است.

سینترا با بناهای تاریخی و زیبایی های طبیعی شهری جذاب است پس در صورتی که به لیسبون رفته اید و بیشتر جاذبه های این شهر را دیده اید وقتش است تا سفری یک روزه به شهر سینترا ترتیب دهید و از این شهر تماشایی بازدید کنید.

کاخ ملی پنا (National Palace of Pena)

کاخ ملی پنا بر فراز تپه ای در بخش شرقی پارک پنا مشرف به شهر سینترا در کشور پرتغال واقع شده است که در سازمان میراث جهان به ثبت رسیده است. کاخ ملی پنا در سینترا با ساختمان رنگارنگ و جذاب خود در قرن هجدهم میلادی به منظور بزرگداشت شاه فرناندو ساخته شد. در معماری این کاخ سبک و سیاق متنوعی از فرهنگ های گوناگون  به کار رفته است و معماری آن الهام بخش از مکتب هنری رمانتیک آلمان می باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


دیدنی های سینترا

قصر کویینتا دا رگالیرا  (Quinta da Regaleira)

قصر کویینتا دا رگالیرا برخلاف دیگر کاخ‌های سلطنتی و قلعه‌های سینترا، یک ملک خصوصی و لوکس محسوب می‌شود و در قرن بیستم ساخته شده است. این ملک اسرار‌آمیز با سبک معماری گوتیک، تعدادی از مجسمه‌های باشکوه را در زمینی پهناور جای می‌دهد. فضای خانه، باغ و تونل‌های زیر‌زمینی و پنهان این قصر فرصتی مناسب گشتن و اکتشاف است. همچنین قصر کویینتا دا رگالیرا در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

دیدنی های سینترا

قصر ملی سینترا (Palacio Nacional)

این قصر با معماری گوتیک – رنوسانس در قلب شهر سینترا قرار دارد و با دو دودکش مخروطی که از آشپزخانه ی قصر به بیرون آمده اند چهره ی متمایزی به خود گرفته است. طراحی داخلی این قصر در دوره های مختلفی انجام شده اما همه ی آن ها از شیوه ای ساده پیروی کرده اند: کفپوش های موزاییکی، اتاق هایی گنبدی شکل و سقف هایی مزین به نقاشی.

دیدنی های سینترا

مرکز تاریخی سینترا (Historic centre of Sintra)

این مرکز تاریخی یکی دیگر از نمونه های ارزشمند و دیدنی های سینترا است و به معنای واقعی زیبایی شهرهای پرتغالی را به تصویر می کشد خیابان های این منطقه که سنگ فرش شده اند از زیبایی و جذابیت خود برخوردار هستند از سوی دیگر نیز ساختمان های رنگارنگ توجه شما عزیزان را به خود جلب می کند. کافه ها، مغازه ها و رستوران ها از دیگر بخش های مهمی هستند که در این مرکز وجود دارند و با استقبال بازدیدکنندگان همراه هستند. این خیابان های توریستی بسیار پر تردد و شلوغ هستند اما زیبایی های بی نظیر خود را دارند.

دیدنی های سینترا

پارک پنا (Pena Park)

این پارک یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق و جزو بهترین پارکهای شهر است که پر از مسیرهای جنگلی و مختلف است که در اطراف قصر قرار گرفته.در این پارک 2 هزار گونه گیاهی وجود دارد که یکی از چشم انداز های جذاب در این منطقه محسوب میشود.

دیدنی های سینترا

اتوبوس گردشگری سینترا

از لیسبون با سینترا مسیر ۴۵ دقیقه ای راه است که برای رسیدن به این شهر باید آن را طی کنید برای این کار می توانید سوار قطارها شوید و به راحتی به این منطقه سفر کنید اتوبوس های گردشگری ۴۳۴ یک اتوبوس گردشگری است که این امکان را در اختیار گردشگران قرار می دهد تا سفری راحت تر به این منطقه و جاذبه های گردشگری آن داشته باشند.

این اتوبوس ها شما را به دورترین مناطق می برند و جاذبه های تاریخی را به شما نشان می دهند. اگر با این اتوبوس ها سفر نکنید باید زمان بیشتری را برای پیاده روی کردن صرف کنید و انرژی بیشتری نیز داشته باشید این اتوبوس ها به تپه های دور دست نیز سفر می کنند.

دیدنی های سینترا


 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)