دبی مارینا مال
دبی مارینا مال

مرکز خرید دبی مارینا مال ، امارات | Dubai Marina Mall

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

دبی مارینا مال

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مرکز خرید دبی مارینا مال آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

یکی از عوامل اصلی جذب توریست در دبی، شهری که اصلی ترین پایه آن بر اساس صنعت توریسم قرار گرفته است و در این امر نیز موفقیت زیادی کسب کرده  است، مراکز خرید این شهر می باشد که قطب تجاری مهمی ایجاد کرده اند. مرکز خرید دبی مارینا مال یکی از این مراکز خرید می باشد که در بین گردشگرانی که از این شهر دیدن می کنند از محبوبیت و شهرت بیش تری برخوردار است.

 این مرکز خرید در 4 طبقه تجاری و اداری با مجلل ترین دکوراسیون می باشد که در سال 2008 میلادی افتتاح گردید. بیش از 125 فروشگاه و حدودا 400000 فوت مربع مساحت زمین آن می باشد. یکی از جالب ترین طراحی ها و معماری های این مرکز خرید در سقف آن پیداست که به سقف مدرسه ی هاگوارتز مشهور است.دبی مارینا مال

مرکز خرید دبی مارینا مال بز بهترین مراکز خرید دبی می باشد که در آن هر نوع کالایی یافت می شود،البته در کنار این فروشگاه ها امکانات رفاهی و تفریحی زیادی نظیر فست فودها، رستوران ها، فروشگاه ها، لوازم بازی و سالن های سینمایی تعبیه شده است که لذت خرید را در شما دو چندان می کند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


از دیگر نکات مهم درباره این مرکز خرید این است که دقیقا در ساحل دبی قرار دارد و فاصله شما تا اب خلیج فارس 5 دقیقه می باشد، از جمله برندهای مشهوری که در دبی مارینا مال دارای شعبه فروش هستند می توان به برند زارا، آرمانی، آدیداس، نایک، اچ اند ام، ریبوک ، منگو اشاره کرد که اجناس خود را با بهترین کیفیت به گردشگران عرضه می کنند.دبی مارینا مال

شکم گردی در دبی مارینا مال

در این مکان تعداد زیادی رستوران و فست فود و کافی شاپ وجود دارد که از مهم ترین آنها می توان به فست فود برگر کینگ، فست فود پاپ پیز، رستوران حاتم، رستوران کاراکند، رستوران یینگ ینگ ، کافی شاپ سی هوس لژ، کافی شاپ کاربیو، کافی شاپ لندن دیری اشاره کرد که نرخ غذاها و نوشیدنی ها عرضه شده بین 20 الی 500 درهم می باشد.دبی مارینا مال

ساعات کاری مرکز خرید مارینا مال

شما می توانید ۷ روز هفته را برای بازدید از مارینا مال دبی اختصاص دهید. از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب را به بازدید از مارینا مال اختصاص دهید. اگر می خواهید روزهای پنج شنبه و جمعه را به این مکان بروید از ۱۰ صبح تا نیمه شب فرصت دارید تا از جاذبه های موجود در آن لذت ببرید.

دسترسی

 دبی مارینال مال از طریق ایستگاه مترو جمیرا لیک تاورز (Jumeirah Lake Towers Metro Station) قابل دسترسی است. ایستگاه اتوبوس شماره اِف 37 (F37) دقیقاً روبه روی مرکز خرید قرار گرفته و اتوبوس ها هر 10 تا 15 دقیقه از این ایستگاه ها حرکت می کنند.  اگر از تراموا استفاده می کنید در ایستگاه دبی مارینا پیاده شوید.

برای اتوبوس های آر تی اِی اتوبوس شماره 8 را سوار شده و در ایستگاه مارینا پرومِناد (Marina Promenade) در مجاورت اِچ اِس بی سی پیاده شوید، بعد از پیاده شدن از اتوبوس با انجام یک پیاده روی 10 دقیقه ای به دبی مارینا مال خواهید رسید. اگر عجله دارید از تاکسی نیز می توانید برای طی کردن این مسیر استفاده نمایید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)