جاده رمانتیک در رتنبورگ
جاده رمانتیک در رتنبورگ

جاده رمانتیک در رتنبورگ ، آلمان | Romantic Road in Rattenberg

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جاده رمانتیک در رتنبورگ

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با جاده رمانتیک در رتنبورگ آلمان آشنا خواهیم کرد . با ما همراه باشید .

جاده ی رمانتیک در آلمان تقریبا 220 مایل از ورزبرگ تا فوسن کشیده شده است که در آن می توانید شهر های قرون وسطایی و روستاهای قدیمی را پیدا کنید. در تابستان توریست ها همه جا هستند بنابراین بهار زمانی عالی برای بدست گرفتن این جاده است.

جاده رمانتیک در رتنبورگ

شهری که در جنگ کمترین اسیب را دیده و ساختمانهای قدیمی آن سالم مانده است. متولیان ترویج سفر در دهه ۵۰ میلادی با هدف توسعه گردشگری نام جاده میان وورتسبورگ تا فوسن در جنوب آلمان را «جاده رمانتیک» (Romantische Straße) نامیدند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


جاده رمانتیک در رتنبورگ

این مسیر ۳۵۰ کیلومتری که به‌ویژه از دو ایالت باواریا و بادن-وورتمبرگ می‌گذرد تعدادی از شهرهای خوش‌منظره و قلعه‌های تاریخی زیبا را به‌هم متصل می‌کند.

جاده رمانتیک در رتنبورگ

در سده‌های میانی، این مسیر جاده‌ای بازرگانی بود که مرکز آلمان را به جنوب متصل می‌کرد. اما به‌ لطف تدبیراندیشی توسعه‌دهندگان گردشگری آلمان و انتخاب نامی مناسب برای آن، امروزه این منطقه به محلی برای جذب گردشگران بین‌المللی که مایل‌اند چشم‌اندازها و فرهنگ جوهره اصلی آلمان را ببینند تبدیل شده است. قلعه تاریخی نوی‌شوان‌شتاین که سال ۱۸۸۶ ساخته شده از جمله جاذبه‌های گردشگری است که در مسیر جاده رمانتیک قرار دارد. این جاده با رسیدن به دروازه ورودی صومعه استفان مقدس در شهر فوسن پایان می‌یابد.

جاده رمانتیک در رتنبورگ

جاده رمانتیک در رتنبورگ



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)