تور های اقساطی پیله های عصر پرواز

با تور های اقساطی پیله های عصر پرواز از برترین شهر های ترکیه دیدن کنید.

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور های اقساطی پیله های عصر پرواز

به جرئت می توان گفت یکی از برترین کشور هایی که این سالها روی صنعت توریسم برنامه ریزی کرده است کشور ترکیه می باشد. ترکیه به عنوان کشوری مسلمان داریا جاذبه های طبیعی و نیز تاریخی بسیاری می باشد. بسیاری از جاذبه های تاریخی برگرفته از فرهنگ دوران عثمانی می باشد. اما افراد هنگام فکر کردن به سفر به کشور های خارجی از جمله ترکیه دغدغه هزینه اش را دارند. شاید به دلیل گرانی قیمت ارز هرکسی توانایی پرداخت هزینه های تور خارجی ترکیه را نداشته باشد. در این مطلب درباره تور اقساطی ترکیه برای شما صحبت خواهیم کرد. پیله های پرواز با تور های اقساطی اش درخدمت شماست تا برترین لحظات را برای شما رقم بزند.

تور های اقساطی پیله های عصر پرواز

تور اقساطی ترکیه

کشور ترکیه به عنوان همسایه غربی ایران این سالها روی صنعت توریست برنامه ریزی های زیادی کرده است. به طوری که می توان یکی از اصلی ترین منابع درامد این کشور را این صنعت یعنی صنعت توریست تلقی کرد. تور اقساطی کوش آداسی و همچنین تور اقساطی آلانیا دو مورد از مهم ترین تور های اقساطی ترکیه هستند که امکان رزرو آن ها توسط پیله های عصر پرواز فراهم است. اگر قرار باشد درباره جاذبه های ترکیه صحبت کنیم احتمالا باید یک مقاله طولانی بنویسیم. اما بیایید به چند مورد از آن ها اشاره کنیم.

جاذبه های کوش آداسی

به جرئت یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران هنگام سفر به ترکیه شهر زیبای کوش آداسی می باشد.این شهر در سواحل غربی ترکیه قرار دارد. به همین دلیل بسیاری از افراد فکر می کنند که تنها جاذبه این شهر پرجنب و جوش تنها سواحل آبی آن می باشد. این درحالی است که جاذبه های این شهر فراتر از این موارد می باشند. طیفی گسترده از مکان ها را می توان در تور اقساطی کوش آداسی مشاهده کرد. برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تور های اقساطی پیله های عصر پرواز

ساحل بانوان

این ساحل از مرکز شهری کوش آداسی به میزان دو کیلومتر فاصله دارد. در این مکان امکان انواعی از تفریحات آبی فراهم است. این را بدانید حد فاصل تیر تا مهر این ساحل بسیار شلوغ است. برای همین به افرادی که شلوغی را نمی پسندند توصیه می کنیم که قید رفتن به این شهر در این بازه زمانی را بزنند.

جزیره کبوتر

کوچ دسته جمعی کبوتر ها به این جزیزه ییلاقی سبب می شود این نام بر این جزیره نهاده شود. جزیره کبوتر قدمت تاریخی بسیاری دارد. این جزیزه در زمان امپراطوری عثمانی مرکز نظامی بود. اما حالا این جزیره تبدیل شده است به یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران. منظره های غروب افتاب در این جزیره بی نظیر هستند. به علاوه اینکه رستوران ها و کافه های این جزیره نیز مواردی هستند که نباید آن ها را از دست داد.

جاذبه های آلانیا

هنگامی که دم از شهر آلانیا زده می شود احتمالا یاد تیم آلانیا اسپور ترکیه بیفتید. اما درباره آلانیا می توان صحبت هایی فراتر از بحث ورزش فوتبال مطرح کرد. در این بخش می خواهیم شما را با زیبایی های آلانیا آشنا کنیم. خودتان پی خواهید برد که خوب مقصدی را برای سفر انتخاب کرده اید.

قلعه آلانیا

بنا های تاریخی همیشه یکی از اصلی ترین ارکان جذابیت ترکیه از نظر توریستی بوده اند. ساخت این قلعه به قرن 13 برمیگردد. سلجوقیان روم ساخت این قلعه زیبا را انجام دادند و اثر هنری آن ها هنوز هم جذب توریست را باعث می شود. علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند هنگام رزرو تور اقساطی ترکیه سری به این قلعه تاریخی بزنند.

موزه باستان شناسی آلانیا

این موزه قدمتی حدودا 56 ساله دارد. این موزه در سال 1967 بنا شد و در سال 2012 مورد بازسازی قرار گرفت. این موزه خود به دو بخش تقسیم می شود. بخش اول به قوم نگاری اختصاص دارد. دومین بخش نیز به باستان شناسی اختصاص دارد.

تله فریک الانیا

این تله فریک را می توان یکی از بهترین مکان هایی دانست که ایرانیان علاقه مندند به آنجا بروند. ارتفاع 300 متری و نیز کابین های 16 عددی این مکان جذاب به خوبی پاسخگویی اوقات فراغت توریست های عزیز می باشد. اگر تصمیم دارید به این مکان سری بزنید بین ساعات 9.30 تا 18 این امکان فراهم است. به علاوه اینکه هزینه پرداختی شما در این باره 100 لیر و درصورت دانشجو بودن شما 75 لیر می باشد.

غار دیم

از جاذبه های تاریخی و فرهنگی به جاذبه های طبیعی می رسیم. بازدید از غار یکی از برنامه های بسیار محبوب نزد طبیعت گردان می باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم حتما سری به این غار زیبا بزنید. این غار به طور طبیعی دارای 410 متر طول می باشد. اما از این طول امکان بازدید 360 متر برای بازدید کنندگان فراهم است. این قار در بخش فوقانی دره ای با همین نام یعنی دره دیم بنا شده است.

تور های اقساطی پیله های عصر پرواز

بهترین گزینه برای رزرو تور اقساطی ترکیه

اگر به دنبال این هستید تا بهترین گزینه برای تور اقساطی ترکیه را انتخاب کنید بدانید که بهترین گزینه پیش روی شماست. پیله های عصر پرواز درخدمت شماست تا بهترین خدمات رزرو تور های داخلی و خارجی از جمله تور خارجی به مقصد کشور ترکیه را به شما ارائه کند. اگر امکان پرداخت یکجای هزینه های گزاف سفر های خارجی را ندارید بدانید که جای غصه خوردن نیست. امکان رزرو تور اقساطی ترکیه برای شما به صورت قسطی فراهم بوده و می توانید با پرداخت هزینه ای مناسب از توریستی ترین کشور همسایه دیدن کنید. به منظور کسب اطلاعات درباره چگونگی رزرو می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با ما ارتباط برقرار کنید.

سخن آخر

در این مطلب برای شما عزیزان درباره تور اقساطی ترکیه که از سوی شرکت پیله های عصر پرواز ارائه می شود صحبت کردیم. دانستید که این تور خود دارای برنامه های متعددی به مقصد شهر های مختلف می باشد. برای نمونه به تور اقساطی آلانیا و نیز تور اقساطی کوش آداسی اشاره کرد. امیدواریم با خواندن این مطلب به خوبی با جاذبه های گردشگری ترکیه در شهر های مذکور از این کشور آشنا شده باشید.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی پیله های عصر پرواز https://www.pilehparvaz.com/



 الی گشت    

                تور کیش