تور مجازی گوا شمالی
تور مجازی گوا شمالی

تور مجازی گوا شمالی به صورت 360 درجه ، هند | North Goa

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی گوا شمالی

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی گوا شمالی آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشدید به کشور هندوستان سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به گوا با ما همراه باشید.

گوا نام شهری بندری و ایالتی در حاشیه جنوب غربی هندوستان است. گوا شامل بندر گوا و شهر گوای کهنه یا شهر قدیمی گوا در فاصله حدوداً ۴۰ کیلومتری آن می‌باشد.

طبیعت گوا با تپه‌های بسیار سبز در کنار رودهای فراخ با کشتزارهای برنج، نخل‌های فراوان و سایر درختان گرمسیری جلوه بسیار زیبایی دارد. وسیع‌ترین سواحل و مراکز تفریحی ساحلی هند در گوا قرار دارد و این شهر سالانه از صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی پذیرایی می‌کند. سواحل گوا پهناور بوده و آفتابی درخشان و زیبا دارد. ۴۵۱ سال حکومت پرتغال بر این منطقه، باعث شده که تمام شهرها و حتی روستاهای گوا فرهنگی خاص داشته باشند.

تور مجازی گوا شمالی
تور مجازی گوا شمالی

ایالت گوا، منطقه‌ای تاریخی و دیدنی است که جمعتی بالغ بر یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار نفر را میزبانی می‌کند. ایالت گوا از نظر جمعیت، چهارمین منطقه‌ی کم‌جمعیت کشور هند است؛ کشوری که از منظر جمعیت، به‌خودی خود یکی از شلوغ‌ترین نقاط کره‌ زمین به‌حساب می‌آید! ایالت گوا در ساحل غربی هند در منطقه کونکان واقع شده است و از شمال به ایالت ماهاراتشارا، از شرق و جنوب به ایالت کارانتاکا و از غرب به دریای غرب محدود می‌شود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


             

«شهر پانجی» مرکز ایالت گوا است. این شهر از دوره‌ی پرتغالی‌ها و سلطه‌ی آن‌ها بر هند باقی مانده است. هنوز که هنوز است، کلیساها و بناهای ساخته شده توسط پرتغالی‌ها، در این منطقه وجود دارد و حالا این بناهای قدیمی، به قسمتی از جاذبه‌های گوا تبدیل شده‌اند.

آب‌وهوای معتدل حاکم بر منطقه‌ی گوا، گردشگری در آن را به یک امر لذت‌بخش تبدیل کرده است. گشت‌وگذار در سواحل گوا از جمله لذت‌بخش‌ترین فعالیت‌هایی است که یک توریست می‌تواند در جزیره‌ نام‌برده، به‌انجام دادنش بپردازد. «ساحل کوئریم» (Querim Beach)، «ساحل آرامبول» (Arambol Beach) و «ساحل آگندا» (Agonda Beach) از جمله سواحل جذاب و نفس‌گیر این منطقه هستند. جنگل‌های سرسبز که از سازه‌های پرتغالی‌ها میزبانی می‌کنند از جمله دیگر جاذبه‌های گوا هستند. گوا از نظر مذهبی هم یک منطقه‌ی بسیار درخشان است. کلیساها و بناهای مذهبی بسیار زیادی در این ایالت جاخوش کرده‌اند. «کلیسای بوم ژیزوس» (Basilica of Bom Jesus) و «کلیسای سنت فرانسیس آسیسی» (Church of St. Francis of Assisi) از جمله مهم‌ترین بناهای مذهبی گوا هستند.تور مجازی گوا شمالی



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)