تور مجازی دهلی
تور مجازی دهلی

تور مجازی دهلی به صورت 360 درجه ، هند | Delhi

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی دهلی

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی دهلی آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشدید به کشور هندوستان سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به دهلی با ما همراه باشید.

دومین شهر بزرگ هند دهلی است و دهلی نو، پایتخت هند، قسمتی از این شهر بسیار بزرگ است. این شهر شلوغ و رنگارنگ هند سالیانه میزبان میلیونها گردشگران از سراسر جهان است . در دهلی اماکن تاریخی و گردشگری زیادی موجود است و این شهر از ظرفیت قابل قبولی برای پذیرایی گردشگران برخوردار است.

دهلی قدیمی‌ ترین ناحیه مسکونی جهان به‌ شمار می‌رود که تاکنون همواره مسکون بوده‌ است و تاکنون 11 بار ویران گشته و از نو ساخته شده‌ است و اگر در شهر دهلی قدم بزنید می‌ بینید که این شهر کاملا به دو قسمت قدیم و جدید تقسیم شده است و آمیخته‌ ای از جامعه سنتی و مدرن و نمادی از اجتماع مذاهب ، قومیت‌ ها و فرهنگ‌ های مختلف که شما این امکان را دارید با فرهنگ و آداب و رسوم مردم هند بیشتر آشنا شوید .

لازم به ذکر است که شهر قدیم دهلی دارای خیابان‌ های تنگ و تاریک مال‌ رو است که بوی ادویه‌ های هندی که از دکه‌های کنار خیابان به مشام میرسد  فضا را پر کرده است و از سوی دیگر دهلی نو که در سمت جنوبی دهلی واقع شده است  تمیز ، آرام و سبز است و خیابان‌ هایی بلند و پهن دارد که در کنار آن‌ ها خانه‌ ها و عمارت‌ های زیبایی وجود دارند که این خانه‌ها به دست انگلیسی‌ ها در سال 1931 میلادی که دهلی توسط آن‌ ها پایتخت اعلام شد بنا شده‌ اند .تور مجازی دهلی

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مکان های دیدنی در شهر دهلی

 جاذبه ‌های گردشگری شهر دهلی‌ نو آیینه‌ ای از تاریخ و میراث فرهنگی غنی هند به شمار می‌رود و به همین خاطر دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است. این شهر دارای قلعه‌ها، موزه‌ها، معابد و دیگر جاذبه‌های گردشگری است و جاذبه‌های این شهر عمدتاً به در دو بخش جدید و قدیم شهر هستند و به نوع جاذبه‌های مدرن و باستانی تقسیم می‌شوند. در بخش قدیمی شهر تعداد زیادی قلعه‌های قدیمی، ساختمان‌های تاریخی و معابد زیبا وجود دارند و نیز در بخش جدید شهر هم ساختمان‌های مدرنی همچون ساختمان دولت، ساختمان سفارت‌خانه‌ها و دیگر ساختمان‌های اداری مدرن بخشی از جاذبه‌های این شهر به حساب می‌آیند. از میان تمامی این جاذبه‌های می‌توان به ساختمان پارلمان، معبد آکشاردام، معبد آپو قار و دروازه هند اشاره کرد.                                                                                                                      امیدواریم که از تور مجازی دهلی لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره دهلی با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)