تور استانبول؛ یک تور محبوب برای هر چهار فصل

تور استانبول؛ یک تور محبوب برای هر چهار فصل

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

چرا تور استانبول را باید انتخاب کرد؟ بهترین زمان برای سفر به استانبول چه وقتی است؟ بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند تعطیلات خود را در شهر استانبول سپری کنند؛ زیرا این شهر همیشه و در هر فصل برای گردشگران زیبا و جذاب است. به همین دلیل از پرفروش‌ ترین تورهایی که اغلب مسافران علاقه دارند با آنها سفر کنند تورهای استانبول است. اگر به دنبال یک تور مسافرتی با قیمت مناسب و در کنار آن یک سفر خارجی به یاد ماندنی هستید، تور استانبول بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

تور استانبول؛ یک تور محبوب برای هر چهار فصل

بهترین زمان سفر به استانبول؛ بررسی هر 4 فصل

در فصل بهار، شهر استانبول طبيعت بی‌نظیری دارد که یکی از زیباترین شهرهای کشور ترکیه به حساب می‌آید و گردشگران در این فصل تجربه خوبی از استانبول کسب می‌کنند. اگر در فصل پاییز استانبول را برای سفر انتخاب کنید با یک آب‌و‌هوای خنک مواجه می‌شوید که منظره شهر در تماشایی‌ترین حالت ممکن است. از نظر گردشگران بهترین زمان‌های سفر به استانبول دو فصل پاییز و بهار هستند؛ زیرا در آب‌وهوا بسیار دلنشین و لذت‌بخش می‌گردد. در این فصول درجه هوا از ۱۵ درجه سانتی‌گراد افزایش پیدا نمی‌کند.

در کنار آب‌وهوای بی‌نظیر تعداد کم گردشگران از دیگر دلایل محبوبیت استانبول در این فصول است. اگر از گرما فراری هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در تابستان به استانبول سفر نکنید. البته ناگفته نماند که تفریحات آبی سواحل استانبول می‌توانند جبران‌کننده گرمای آن باشند. فصل زمستان برعکس تابستان بوده و هوا کاملاً سرد است. اغلب روزها بارندگی و بارش برف باعث آزار و اذیت افراد می‌گردد و وجود سرما می‌تواند مانع از بیرون رفتن افراد برای بازدید شود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تور استانبول؛ یک تور محبوب برای هر چهار فصل

تعطیلات نوروز خود را در استانبول بگذرانید.

بی‌شک سفر به استانبول در ایام نوروز یکی از بهترین مقاصد برای شما به حساب می‌آید. در هر سفر که به استانبول دارید احساس اولین سفر را پیدا خواهید کرد. در حاشیه اروپا استانبول یک مقصد رویایی برای ایام نوروز است. در عید نوروز بازار بزرگ استانبول را به هیچ‌وجه از دست ندهید؛ زیرا در این ایام تخفیف‌های زیادی موجود بوده که بی‌شک در بازارهای استانبول خریدهای متنوعی خواهید داشت. تور استانبول یکی از بهترین تورهای ایام نوروز به شمار می‌رود و مردم محلی این شهر بسیار مهمان‌نواز هستند.

عید نوروز برای ما ایرانی‌ها یک مناسبت بسیار ارزشمند به حساب می‌آید که در این ایام همه مردم در حال برگزاری جشن و برنامه‌های مفرح هستند. این برنامه‌ها در کشورهای همسایه هم ریشه دارد و مردم استانبول نیز ایام نوروز را جشن می‌گیرند و مراسم‌های باشکوهی برگزار می‌کنند. از سری دلایلی که باعث سفر ایرانیان به استانبول در ایام نوروز است می‌توان به مراسم باشکوه پریدن از آتش که رسم‌ مشترک بین ترکیه و ایران بوده اشاره کرد. همچنین در این ایام معجون و شیرینی‌های خوشمزه در بین افراد پخش می‌شود تا در مقایسه با مابقی روزها متفاوت باشد.

آفرهای خرید استانبول را در تابستان از دست ندهید.

تور استانبول 7 شب و 8روز تابستان را از دست ندهید چرا که بهترین حراجی‌ها را پیدا می‌کنید. در اصل زمانی که هوای استانبول رو به گرما می‌رود این آفرها بیشتر دیده می‌شود. در زمان ۱۱ خرداد (ماه ژوئن) تا تیر ماه (اوایل جولای) بهترين زمان حراج‌های استانبول است. در فصل تابستان حتما با تور استانبول سفر کنید و از آفرهای تابستانه استانبول بی‌نصیب نمانید. ناگفته نماند که بهترین زمان استفاده از آفرهای استانبول تیرماه است. اگر شما در این ماه به استانبول بروید بهترین اجناس و در عین حال بهترین خریدها با قیمت کم را تجربه می‌کنید. اجناس بسیار با کیفیتی در بازارهای استانبول وجود دارند که شما نباید شانس خريد آنها را از دست دهید. در این آفرها کالاهایی با قیمت مناسب و در عین حال رنگ و سایزهای متنوع وجود دارد که شما با هر نوع سلیقه می‌توانید از آنها بهره‌مند گردید. البته ممکن است قیمت تور استانبول در این فصل بالا باشد ولی شما می توانید از خدمات  تور اقساطی استانبول بهره ببرید و اگر دیر اقدام به خرید یا سفر به استانبول کنید ممکن است از آفرها جا بمانید؛ زیرا دوستداران خريد و کالا فصل تابستان را برای سفر به استانبول انتخاب می‌کنند و گرمای هوا را به دلیل خريد کالاهای مورد علاقه فراموش می‌کنند.

تور استانبول؛ یک تور محبوب برای هر چهار فصل

تور استانبول پاییز؛ کم هزینه و اقتصادی

باید بدانید که استانبول یکی از شهرهای جذاب و در عین حال بزرگ کشور ترکیه است. در تور استانبول در فصل پاییز شما با آب‌وهوای بی‌نظیر استانبول مواجه می‌گردید که بی‌شک ارزش سفر دارد. ناگفته نماند در فصل پاییز هزینه تور استانبول به نسبت سایر فصول به جز تابستان قیمت منصفانه دارد و بی‌شک سفر به استانبول در این زمان سفری هیجان‌انگیز برای شما محسوب می‌شود. این روزها به دلیل افزایش نجومی تمامی هزینه‌ها رفتن به سفرهای خارجی یک رویا شده؛ اما در فصل پاییز شما می‌توانید به استانبول سفر کنید و از این شهر خوش آب‌وهوا لذت ببرید. ناگفته نماند آذر ماه بهترین زمان برای استفاده از تور ارزان قیمت استانبول است.

جذابیت‌های رفتن به تور استانبول در زمستان چیست؟

افرادی که در فصل زمستان به استانبول سفر می‌کنند، عقیده دارند که استانبول نسبت به سایر شهرهای ترکیه هوای آنچنان سردی ندارد و سرمای این شهر آنقدرها هم آزاردهنده نیست؛ اما نباید از بادهای بسیار زیاد و تند زمستان‌های استانبول غافل شد. همچنین وجود بارش‌های مکرر در کنار این بادهای سرد گاها سرمای هوا را دوچندان می‌کند. سرمای هوا در برخی روزها به ۳درجه سانتی‌گراد می‌رسد و همیشه یکسان نیست. در برخی سال‌ها استانبول در زمستان هوای گرمی دارد و هیچ‌گونه سرمایی وجود ندارد و هوا به گونه‌ای است که امکان شنا در دریای این شهر برای علاقه‌مندان وجود دارد. البته آب‌وهوای فصل زمستان استانبول هرگز با آب‌وهوای فصل تابستان استانبول قابل مقایسه نیست و هرگز در فصل زمستان شما شاهد آفتاب داغ و گرمی هوا که در تابستان وجود دارد، نخواهید بود. یک موضوع مهم که باعث محبوبیت تور استانبول در زمستان می‌شود وجود قیمت ارزان تور است و شما در زمستان می‌توانید با کمترین هزینه با تور استانبول از زیبایی‌های آن بهره‌مند شوید.

تور استانبول؛ یک تور محبوب برای هر چهار فصل

کلام پایانی

همانطور که بیان شد استانبول یکی از بهترین شهرهای خارجی به حساب می‌آید که شما در تابستان می‌توانید به آنجا سفر کنید. براساس نوع هدف شما از سفر به استانبول زمان‌های مناسبی برای مسافرت وجود دارد. اگر به دنبال خریدهای ارزان قیمت و آفرها هستید فصل تابستان استانبول را از دست ندهید و اگر به دنبال تور ارزان قیمت هستید، فصل پاییز به خصوص آذر ماه برای شما پیشنهاد خوبی به حساب می‌آید. اگر قصد سفر به استانبول را دارید باید از قبل درباره هر یک از فصول تحقیق کنید تا براساس نوع سلیقه خود سفری بی‌نظیر داشته باشید.



 الی گشت    

                تور کیش