بهترین کشور برای پول درآوردن در سال ۲۰۲۳

بهترین کشور برای پول درآوردن در سال ۲۰۲۳

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

یکی از دلایلی که بسیاری از ما را به جستجوی یک شغل جدید در کشوری دیگر سوق می‌دهد، توانایی کسب درآمد بیشتر است. در این مطلب قصد بر این است که بهترین کشور برای پول در آوردن را معرفی کنیم.

بهترین کشور برای پول درآوردن در سال ۲۰۲۳

بهترین کشور برای پول در آوردن کشوری است که بتواند در کمترین زمان ممکن فعالیت شغلی شما را به سود خالص برساند. همچنین مقدار مالیاتی که برای درآمدتان در نظر گرفته می‌شود نیز اهمیت دارد. در بسیاری از کشورها مقدار مالیاتی که برای درآمد اخذ می‌شود ممکن است از مقدار پولی که برای خود شخص باقی می‌ماند بیشتر باشد. اما در برخی از کشورها مانند ایالات متحده عربی، شرایطی خاصی برای ایجاد مشاغل جدید حاکم است. بسیاری از کارشناسان کشور ایالات متحده عربی را بهترین کشور برای پول در آوردن اعلام کرده اند. آیا قصد ندارید به دبی سفر کنید؟

بهترین کشور برای پول در آوردن

کشورهای بسیاری را می‌توان به بهترین کشور برای پول در آوردن مشخص کرد. کشورهایی وجود دارند که در زمینه اشتغال افراد مهاجر سخت‌گیری‌های خاصی نشان نمی‌دهند. حال این شما هستید که باید همت کرده و رویای درآمد میلیاردی را به واقعیت تبدیل کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


از سری کشورهایی که به عنوان بهترین کشور برای پول در آوردن معرفی می‌شوند عبارت اند از: ایالات متحده عربی، سوئیس، عربستان سعودی، هنگ کنگ، کاستاریکا، سنگاپور، تایلند، لوکزامبورگ، ژاپن، چین، دانمارک، پرو و استرالیا. در بین این کشورها کشوری وجود دارد که بهترین گزینه ممکن برای ایرانی‌ها به شمار می‌آید. کشوری که قصد معرفی آن را داریم ایالات متحده عربی است. این کشور از هر نظر بهترین گزینه برای ایرانی‌هایی است قصد دارند پول چاپ کنند!

ایالات متحده عربی مزایای بسیاری دارد. یکی از این مزایا مختص افراد ایرانی است. به عبارتی این مورد نمی‌تواند برای یک فرد ژاپنی صدق کند. این مزیت نزدیک بودن فرهنگ ایرانی‌ها به فرهنگ عربی است. یک ایرانی بهتر می‌تواند با یک کشور عربی ارتباط برقرار کند. این ارتباط نیز به دلیل مشترک بودن دین ایالات متحده عربی و کشور ایران است. البته این موارد جزو جزئی ترین مزایای اشتغال در ایالات متحده عربی است. در ادامه به بررسی موارد تخصصی‌تری می‌پردازیم.

حال به سراغ بررسی مواردی خواهیم رفت که باعث می‌شود ایالات متحده عربی بهترین کشور برای پول در آوردن باشد:

  • درآمد معاف از مالیات
  • خانه‌ها و باغ‌های لوکس
  • مجموعه وسیعی از امکانات رفاهی
  • زندگی شبانه پر جنب و جوش
  • سیستم بهداشت و درمان عالی
  • فرهنگی غنی و متنوع
  • توانایی ایجاد کسب و کار خود بدون مالیات

شروع اشتغال در دبی نه تنها باعث می‌شود شما به یک درآمد عالی دست پیدا کنید، بلکه شرایط لازم برای اخذ اقامت طولانی مدت در آنجا را نیز فراهم می‌کند. ایالات متحده عربی نه تنها در مورد اشتغال و ثبت شرکت در دبی سخت گیری نمی‌‎کند، بلکه در مورد صدور ویزای دائمی نیز بسیار سریع و آسان برخورد می‌کند. شما به عنوان یک ایرانی می‌توانید در دبی به اشتغال بپردازید و درآمد خود را در ایران خرج کنید. نزدیک بودن فاصله دبی و ایران یک مزیت مهم برای ایرانی‌ها به شمار می‌آید.

پس از اخذ ویزای ایالات متحده عربی، بهتر است در فکر خرید یک خانه زیبا در دبی باشید. شاید در نگاه اول دبی بسیار پر زرق و برق به نظر برسد، اما در واقعیت قیمت خانه‌هایی که در دبی به فروش می‌رسد بسیار مقرون به صرفه است. خرید ملک و خانه در دبی از دیگر مواردی است که باعث می‌شود زندگی شما در دبی بسیار پر رنگ‌تر و با انگیزه‌تر از قبل باشد. با درآمدی از طریق ثبت شرکت و یا اشتغال در یک شرکت عربی به دست خواهید آورد، استحقاق یک خانه لاکچری در کنار برج‌های زیبای دبی را خواهید داشت. در مورد شرایط خرید خانه در دبی در مقالات دیگری بحث خواهیم کرد.

بهترین کشور برای پول درآوردن در سال ۲۰۲۳

کار در امارات

مهم‌ترین مزیت اشتغال در کشور امارات بالا بودن میزان درآمد و کم بودن مقدار مالیات دریافتی از سوی دولت است. از دید بسیار از افراد بهترین کشور برای پول در آوردن کشوری است کمترین مقدار مالیات را داشته باشد.

برای مثال کشوری مانند کانادا را فرض کنید. در این کشور نیز شرایط خاصی برای کسب درآمد فراهم شده است. اما توجه داشته باشید که در کانادا مبلغ قابل توجهی به عنوان مالیات از سوی دولت دریافت می‌شود. چنین گزینه‌ای باعث می‌شود تا کانادا بهترین کشور برای پول در آوردن نباشد. افراد ممکن است دلایل دیگری برای مهاجرت به کشوری مانند کانادا داشته باشند، اما بی‌شک دلیل آن پول در آوردن نیست.

در بند بعدی ویزاگرد قصد دارد انواع ویزای شغلی امارات را معرفی و مورد بررسی قرار دهد. ویزای کاری امارات بر سه نوع است. انتخاب هر یک از این گزینه‌ها به خود شخص بستگی دارد. انواع ویزای کاری امارات عبارت است از: ویزای کار استاندارد، ویزای سبز و ویزای طلایی.

ویزای کار استاندارد(Standard Work Visa)

جهت کار در امارات باید در ابتدا در صدد اخذ ویزا باشید. بدون اخذ ویزا امکان اقامت موقت در دبی غیرممکن خواهد بود. یکی از انواع ویزای های شغلی، ویزای استاندارد است. ویزای استاندارد نوعی ویزا است که با حمایت کارفرما صادر میشود. زمانی که کارفرما اجازه صدور ویزای استاندارد صادر میکند، شخص مهاجر میتواند به مدت دو یا سه سال به عنوان کارمند در دبی زندگی کند. پس از گذشت این مدت، کارفرما باید ویزا را تمدید کند. در غیر این صورت شخص مهاجر به کشور خود باز می‌گردد. ویزای کاری استاندارد از رایج ترین گزینه‌ها برای استخدام استعدادها است. برای اخذ چنین ویزایی دریافت مجوز از سوی وزارت منابع انسانی امارات ضروری است.

ویزای سبز(Green Visa)

جهت کار در دبی امکان اخذ ویزای سبز نیز برای برخی وجود دارد. ویزای سبز در اکتبر 2022 توسط ایالات متحده عربی معرفی شود. این ویزای در جهت جذب و حمایت از فریلنسرهای خارجی و افراد خوداشتغال است. مدت زمانی که یک شخص می‌تواند به کمک ویزای سبز در امارات اقامت کند 5 سال است. بر خلاف ویزای کاری استاندارد، ویزای سبز نیازی به حمایت کارفرما ندارد.

اشخاصی که ویزای سبز دارند توانایی صدور ویزای موقت برای بستگان و انتقال آنها به امارات را نیز دارند. این مورد از مهم‌ترین مزایایی است که در زمینه صدور ویزای سبز شناخته می‌شود.

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای سبز بسته به رده کاری متقاضی متفاوت است. با این حال، مدارک حتمی مورد نیاز شامل این موارد است: قرارداد کار معتبر یا مجوز خوداشتغالی از MHRE، مدرک تحصیلی و اثبات درآمد کافی در طول اقامت متقاضی در امارات.

ویزای طلایی (Golden Visa)

ویزای طلایی ایالات متحده عربی در رده ویزاهایی قرار دارد که اجازه اقامت طولانی مدت را فراهم می‌کند. این ویزا متعلق به افراد حرفه‌ای است که در زمینه تخصصی فعالیت دارند. چنین افرادی حق دارند به مدت 10 سال بدون حامی مالی در دبی به تحصیل و زندگی بپردازند. این ویزا غالبا برای هنرمندان، ورزشکاران، دانشمندان و پزشکان صادر می‌شود.

همانطور که ملاحظه شد بهترین نوع ویزا برای اقامت در دبی، ویزای سبز و ویزای طلایی است. ثبت شرکت در دبی در رده ویزای سبز قرار دارد. آیا با شرایط ثبت شرکت در دبی آشنایی دارید؟

ثبت شرکت در امارات

با ثبت شرکت در امارات می‌توانید آینده شغلی خود را به طور کامل تضمین کنید. ثبت شرکت در امارات یعنی شما قدم به قدم در حال نزدیک شدن به اخذ ویزای دائمی در امارات هستید. البته اخذ ویزای دائمی از طریق ثبت شرکت در امارات شرایط خاص خود را دارد. در ادامه به چگونگی ثبت شرکت در امارات می‌پردازیم.

ثبت شرکت در امارات در ابتدا نیازمند یک ایده ناب است. ایده‌ای که کمتر مورد توجه قرار گرفته باشد. حتی استفاده از ایده‌های تکراری نیز می‌تواند خلاقانه باشد. برای مثال ممکن است شما قصد تاسیس شرکت ساختمانی در امارات را داشته باشید. اگر ایده‌های شما برای ثبت شرکت ساختمانی خلاقانه باشد، نیازی به ایده‌های جدید ندارید. البته اجرای ایده‌های خلاقانه نیز نیازمند استخدام افراد خلاق است. پس توصیه می‌کنیم در حین ثبت شرکت در امارات در صدد یافتن افراد خلاق باشید. افراد اخلاق به پیشرفت روز افزون شما کمک خواهند کرد.

مورد بعدی که در مورد ثبت شرکت در دبی بسیار حائز اهمیت است، مقدار سرمایه است. شما باید یک پول اولیه برای ثبت شرکت در امارات داشته باشید. عدم وجود بودجه کافی پروسه ثبت شرکت در امارات را با مشکل مواجه خواهد کرد.

بسیاری ممکن است برای ثبت شرکت در امارات به دنبال یافتن یک شریک محلی باشند. برای مثال ممکن است شما ایده‌ای در سر داشته باشید که تنها با شراکت یک فرد محلی ممکن خواهد بود. در این صورت شما فردی با صلاحیت موجود را به عنوان شریک تجاری خود در امارات انتخاب می‌کنید.

اولین گام اساسی برای ثبت شرکت در دبی سفر کردن به این کشور است. پس از مشورت با تیم ویزاگرد به امارات سفر کنید. در این سفر شما نه تنها برای ثبت شرکت خود اقدام می‌کنید، بلکه با شرایط دبی نیز از نزدیک آشنا می‌شوید. بسیاری ممکن است پس از سفر به دبی فکر ثبت شرکت در دبی را به کلی فراموش کنند. یک سفر واقعی به امارات زمینه ذهنی لازم برای ثبت شرکت را فراهم خواهد آورد. مراحل بعدی مربوط به اخذ مجوز، افتتاح حساب بانکی و اجاره یک مکان مناسب به عنوان دفتر تجاری است. گذر از تمامی این مراحل نیازمند شخصی و یا اشخاصی است که بتواند با راهنمایی های دقیق شما را در رسیدن به هدف اصلی همراهی کند. موسسه مهاجرتی ویزاگرد همان موردی است که شما در چنین شرایطی نیاز دارید. با تیم ویزاگرد تماس بگیرید و شرایط خود بازگو کنید. این تیم بهترین مشاوران خود در اختیار شما قرار خواهد داد.

بهترین کشور برای پول درآوردن در سال ۲۰۲۳

مشاوره اخذ اقامت امارات در ویزاگرد

حال که با بهترین کشور برای پول در آوردن آشنا شدید، این نوبت ویزاگرد است که شما را به آرزویتان برساند. ویزاگرد از سری مجموعه‌هایی است که به طور تخصصی در زمینه اخذ ویزا فعالیت دارد. از سری زمینه‌های تخصصی این مجموعه اخذ ویزا برای کشور امارات است. افراد روش‌های مختلفی را برای اخذ ویزای امارات انتخاب می‌کنند. یکی از این روش‌ها اخذ ویزای شغلی است. تیم ویزاگرد در زمینه اخذ انواع ویزای شغلی نیز فعالیت دارد. تیم ویزاگرد پروسه اخذ ویزای شغلی را به کمک یک تیم متخصص و حرفه‌ای انجام می‌دهد. ویزاگرد بهترین‌ها را گرد خود فراهم آورده است تا هم خود بهترین باشد و هم به شما در بهترین بودن کمک کند.

از آنجایی که زبان کشور مقصد، یعنی امارات، عربی است، کمتر کسی می‌تواند به صورت خودجوش و بدون اطلاعات قبلی موفق به ثبت شرکت در دبی و یا انجام مشاغل دیگر شود. اشتغال و ثبت شرکت در دبی نیازمند اطلاعات دقیق است. اطلاعاتی که بتواند شما را در کمترین زمان ممکن به هدفتان برساند. بدون کسب اطلاعات دقیق پروسه اخذ ویزای کاری نیز به طول خواهد انجامید.

در طی تماس با تیم ویزاگرد اطلاعات مفیدی در باب اخذ ویزای امارات در اختیارتان قرار خواهد. برای مثال ممکن است چنین سوال‌هایی در ذهنتان داشته باشید:

  • بعد از چند سال اقامت در امارات امکان اخذ ویزای دائمی وجود دارد؟
  • دولت امارات با مهاجران ایرانی چگونه برخورد می‌کند؟
  • مقدار سرمایه لازم برای ثبت شرکت در دبی چقدر است؟
  • چرا امارات شرایط آسانی را برای ثبت شرکت و اشتغال فراهم آورده است؟
  • شرایط ازدواج در دبی به چه صورت است؟
  • در چه شرایطی دولت دبی ویزای شغلی را لغو می‌کند؟
  • آیا امکان مهاجرت اعضای خانواده با ثبت شرکت در دبی امکان پذیر است؟
  • پس از چند سال به درآمد دلخواه خود خواهم رسید؟
  • در چه شرایطی امکان بازگشت به ایران وجود ندارد؟

علاوه بر این ها ممکن است هزاران نوع سوال دیگر در ذهن شما شکل بگیرید. بدون شک تیم ویزاگرد برای تمامی سوال‌های شما جواب‌های مشخصی دارد. جهت دریافت مشاوره از تیم ویزاگرد با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. تیم ویزاگرد در کمترین زمان ممکن به تماس شما پاسخ خواهد داد. ویزاگرد در صورت نیاز امکان مشاوره حضوری را نیز فراهم می‌آورد. این در شرایطی است امضای شما برای ارسال مدارک، درخواست مجوز و … نیاز باشد.

دریافت مشاوره از موسسه مهاجرتی ویزاگرد کاملا رایگان است. هزینه‌هایی که توسط این تیم اخذ می‌شود پس از اقدام شما برای اخذ ویزا خواهد بود.



 الی گشت    

                تور کیش