بهترین کافه‌ های کرج ☀️ کافه های روباز و لاکچری

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین کافه‌ های کرج

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بهترین کافه‌ های کرج صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این کافه های دنج در ادامه با ما همراه باشید.

بسیاری از افراد به دنبال جستجوی بهترین کافه های کرج و در منطقه های مختلف آن هستند تا از کیفیت مناسب غذا و نوشیدنی و امکانات دیگر نهایت بهره را ببرند.

در این مقاله از مجله گردشگری تاپ توریست بهترین کافه‌های کرج را همراه با مشخصات معرفی کرده‌ایم تا بتوانید در کمال آرامش به قرارهای دوستانه خود برسید. البته ناگفته نماند که کافه های زیادی متناسب با بودجه و سلیقه شما وجود دارند که می توانید انتخاب کنید.

بهترین کافه‌ های کرج | کافه پدرا کرج
بهترین کافه‌ های کرج | کافه پدرا کرج

بهترین کافه‌های کرج در مهرشهر

باتوجه به موقعیت مکانی کرج می توانیم بهترین و لاکچری ترین کافه های موجود در آن را در ادامه مطلب معرفی کنیم تا بتوانید از فضا و کیفیت بالای محصولات آن ها لذت ببرید. پس با ما همراه باشید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


کافه لامیراژ کرج

یکی از بهترین کافه‌ها به نام کافه لامیراژ در مهرشهر کرج واقع شده و فضای بسیار شیکی دارد. در این کافه به سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای کافه‌ای با بالاترین کیفیت پرداخته می‌شود. لامیراژ برای افرادی که به دنبال یک کافه لاکچری و لوکس می‌گردند بهترین گزینه است. از دو محیط سرپوشیده و روباز تشکیل شده و در فضای باز آلاچیق‌های مجزا قرار دارند.

دیزاین زیبای غذا و نوشیدنی‌ها نشان از وجود سرآشپز حرفه‌ای در این کافه دارد. منوی متنوعی دارد و برای همه سلیقه‌ها غذا وجود دارد. حتی غذاهای دریایی و فرنگی در انواع گوناگون در این کافه ارائه می‌شوند. علاوه بر بالا بودن کیفیت غذا، پرسنل کافه برخورد بسیار خوبی با مشتریان دارند و آرامش را برای آنها به ارمغان می‌آورند. اطلاعات کافه لامیراژ عبارت‌اند از:

  • آدرس کافه: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، نبش خیابان یک صدم شرقی
  • شماره تماس: 2633419041
  • ساعات کاری: 12 الی 24
بهترین کافه‌ های کرج
بهترین کافه‌ های کرج

کافه شهر خودرو کرج

در فهرست بهترین کافه‌های کرج اسم کافه شهر خودرو به چشم می‌خورد. این کافه نیز در مهرشهر واقع شده و فضای دوست‌داشتنی و آرامش بخشی دارد. دارای سرآشپز ماهر است و به طبخ انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی پرداخته می‌شود. انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز در این کافه سرو می‌شوند.

زمان زیادی از تأسیس این کافه نگذشته و در همین زمان کم توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. نسبت به بسیاری از کافه‌ها قیمت بالاتری دارد که به دلیل کیفیت بسیار بالای منو و کادر مجرب کافه است. اطلاعات کافه شهر خودرو عبارت‌اند از:

  • آدرس کافه: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، نبش خیابان 205
  • شماره تماس: 2635990775
  • ساعات کاری: 9 الی 23

کافه کاراکتر کرج

یکی دیگر از بهترین کافه‌های کرج در مهرشهر کافه کاراکتر است. دکوراسیون خاص این کافه توجهات زیای را جلب کرده و به دلیل لوکیشن بسیار خوبی که دارد پاتوق بسیاری از کافه دوستان است. از سه فضای داخل ساختمان، پشت ساختمان و یک فضای آزاد تشکیل شده که امکان استعمال سیگار و استفاده از قلیان در فضای آزاد آن وجود دارد. در حیاط کافه یک آب‌نمای بسیار زیبا دیده می‌شود و مکان مناسبی برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است.

انواع و اقسام غذاهای ایرانی، فرنگی، صبحانه و نوشیدنی‌های سرد و گرم در این کافه با دیزاین و طعم عالی ارائه می‌شوند. از پرطرفدارترین دسرهای آن می‌توان آفوگاتو را نام برد که یک دسر ایتالیایی است و بر پایه قهوه و یک اسکوپ بستنی تهیه می‌شود. از دیگر دسرهای پیشنهادی آن می‌توان به وگن فراپه اشاره کرد که از چند اسکوپ بستنی وانیلی، اسپرسو و یخ تشکیل می‌شود و طعم دلچسبی دارد.

  • آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، چهارراه مسیح پاکدل، جنب مرکز خرید پاتری
بهترین کافه های کرج
بهترین کافه های کرج

بهترین کافه‌های کرج در عظیمیه

پس از معرفی کافه ها در مهرشهر کرج، حال به معرفی بهترین کافه ها در عظیمیه خواهیم پرداخت. پس در این منطقه هستید سری به این کافه های دنج و زیبا بزنید؛

کافه بلانچ کرج

اگر علاقه دارید نوشیدنی خود را در یک کافه فرانسوی میل کنید به کافه بلانچ بروید. نمادی از کافه‌های پاریس و وین است و دکوراسیون بی‌نظیری دارد. منوی غذای متنوع، برخورد مناسب پرسنل و کیفیت عالی غذا از مهم‌ترین ویژگی‌های این کافه هستند.

کافه بلانچ دارای یک فضای باز برای استعمال سیگار و قلیان است. سکنجبین خیار از نوشیدنی‌های پیشنهادی کافه بلانچ به‌خصوص در روزهای گرم سال است. اطلاعات کافه بلانچ عبارت‌اند از:

  • آدرس کافه: کرج، عظیمیه، ضلع جنوب شرقی میدان بهارستان
  • شماره تماس: 2632566400
  • ساعات کاری: 8 الی 24
بهترین کافه‌ های کرج
بهترین کافه‌ های کرج

کافه پدرا کرج

این کافه از محبوب‌ترین و بهترین کافه‌های کرج است که مشتریان زیادی دارد. کافه پدرا دو فضای بزرگ روباز و سرپوشیده دارد که محل مناسبی برای قرارهای دونفره، دوستانه و خانوادگی است. در فضای باز آن امکان استفاده از قلیان و سیگار وجود دارد و از نظر کیفیت و کمیت غذا حرف زیادی برای گفتن دارد.

در این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌شوند. سالاد گاردن و سالاد فتوش در منوی کافه بسیار پرطرفدار هستند. قیمت‌های مناسبی دارد و رفتار پرسنل بسیار حرفه‌ای است.

  • آدرس کافه: کرج، عظیمیه، شمال میدان اسبی، نبش کوی شهید میر زنده دل
  • شماره تماس: 2632555961
  • ساعات کاری: 12 الی 23:15

کافه لانژ کرج

یکی از زیباترین دکوراسیون و لوکیشن‌ها در بین کافه‌های کرج متعلق به کافه لانژ است. این کافه که در عظیمیه واقع شده بر روی یک دریاچه مصنوعی قرار گرفته و از بهترین کافه‌های کرج محسوب می‌شود. از دو فضای سرپوشیده و روباز تشکیل شده و مجهز به آلاچیق‌های شیشه‌ای است که برای سلفی گرفتن انتخاب مناسبی هستند.

امکان برگزاری مراسم‌های گوناگون مانند جشن تولد، ولنتاین، سالگرد ازدواج و… در کافه لانژ وجود دارد و خاطرات به‌یادماندنی به یادگار می‌گذارد. کیفیت غذاها و نوشیدنی‌های کافه نیز بسیار بالا بوده و رضایت مشتریان را در پی داشته است. حتماً صبحانه‌های این کافه را امتحان کنید.

  • آدرس کافه: کرج، عظیمیه، میدان اسبی، ضلع شمالی پارک ایران‌زمین
بهترین کافه‌ های کرج
بهترین کافه‌ های کرج

بهترین کافه‌های کرج در جهانشهر

کافه دارچین کرج

این کافه برخلاف کافه‌های ذکر شده دکوراسیون خاصی ندارد؛ ولی به دلیل کیفیت فوق‌العاده غذا و قیمت مناسب در لیست بهترین کافه‌های کرج قرار می‌گیرد. از سه بخش سرو غذا، سرو نوشیدنی و گالری هنری تشکیل شده است و محیط دوستانه‌ای دارد.

کافه دارچین صبحانه‌های بسیار لذیذ و متنوعی ارائه می‌دهد و برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه گزینه مناسبی در منطقه جهانشهر است.

  • آدرس کافه: کرج، جهانشهر، میدان حلال احمر، خیابان حلال احمر، نبش کوی سنبل
  • شماره تماس: 2634409628
  • ساعات کاری: 8:30 الی 23
بهترین کافه‌ های کرج
بهترین کافه‌ های کرج

کافه رستوران نامبروان کرج

از کافه‌های پرطرفدار در کرج است و همان‌طور که از نام آن مشخص است یکی از بهترین کافه‌های کرج شناخته می‌شود. دکوراسیون کافه به سبک ایتالیایی است و غذاهای ایتالیایی بسیار خوشمزه‌ای نیز در آن سرو می‌شوند. برگزاری جشن تولد، سالگرد ازدواج، ولنتاین، شب یلدا و… در این کافه ممکن است.

کافه رستوران نامبروان دارای یک منوی خاص متشکل از نوتلا، چری ارا پنکیکی و کوپینا تابنی ویژه مشکل‌پسندان است. این کافه پیشنهاد بسیاری از فود بلاگرها و تیسترها است.

  • آدرس کافه: کرج، جهانشهر، خیابان حلال احمر، نبش کوی شهداد
  • شماره تماس: 2634437668
  • ساعات کاری: 8:30 الی 24

کافه چنین کرج

از محبوب‌ترین کافه‌ها در جهانشهر کافه چنین است که دکوراسیون و فضای چشمگیری دارد. دارای منوی متنوع به ویژه برای گیاه‌خواران است و کیفیت مناسبی دارد. پارکینگ و اینترنت رایگان از خدمات این کافه هستند.

علاوه بر آن به پخش موسیقی زنده در کافه پرداخته می‌شود و از محیط گرم و صمیمی برای گذراندن وقت در کنار دوستان و خانواده برخوردار است.

  • آدرس کافه: کرج، جهانشهر، خیابان استانداری، روبروی کوی زهره
  • شماره تماس: 2634217217
  • ساعات کاری: 11:30 الی 23:30

کافه سئول کرج

این کافه برای علاقه‌مندان به غذای سنتی کشور کره بهترین انتخاب است. علاوه بر غذا، دکوراسیون کافه به سبک کره‌ای است و در جای‌جای آن می‌توانید نشانه‌هایی از فرهنگ این کشور را مشاهده کنید.

علاوه بر غذاهای کره‌ای در منوی این کافه می‌توان میلک‌شیک، قهوه دمی، ماکتیل و… را مشاهده کرد. این کافه بهترین مکان برای تجربه های جدید است.

  • آدرس کافه: کرج، جهانشهر، خیابان کسری جنوبی، نبش کوچه آناهیتا، پلاک یک

بهترین کافه‌های کرج در نقاط مختلف آن

کافه باغ ونهان کرج

در لیست بهترین کافه‌های کرج شاهد نام کافه باغ ونهان خواهید بود. از محیط روباز و شیکی برخوردار بوده و بسیار دلباز است. انواع جشن‌ها و مراسم‌ها نیز در این کافه برگزار می‌شوند و لوکیشن جذابی برای عکس‌برداری دارد.

این کافه دارای یک فضای شیشه‌ای است که از مناظر اطراف آن می‌توانید لذت ببرید. انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی با کیفیت و کمیت بی‌نظیر در این کافه سرو می‌شوند.

  • آدرس کافه: کرج، گوهردشت، خیابان داریوش
  • شماره تماس: 2634447769
  • ساعات کاری: 11 الی 24
بهترین کافه‌ های کرج
بهترین کافه‌ های کرج

کافه کاف کافی کرج

از بهترین کافه‌ها در گلشهر کرج کاف کافی را می‌توان نام برد که محیط جوان‌پسندی دارد. در منوی این کافه بیش از 40 ترکیب قهوه وجود دارد و یکی از تخصصی‌ترین کافه‌های کرج به شمار می‌رود. ن

وشیدنی‌های گرم و سرد این کافه طعم بی‌نظیری دارند و در کرج حرف اول را می‌زند. از بهترین تجهیزات و باریستای حرفه‌ای برای سرو انواع نوشیدنی برخوردار است و از تمام نقاط کرج مشتری دارد.

  • آدرس کافه: کرج، گلشهر، بعد از پمپ بنزین گلشهر، لاین کندرو اتوبان

کافه برچی کرج

از دنج‌ترین کافه‌های کرج است که محیط بسیار دوستانه‌ای دارد. این کافه برای جمع دوستانه دانشجویان بسیار مناسب است و فضای آن بسیار جمع‌وجور و خودمانی است. در کنار میز و صندلی‌های آن شاهد مبلمان راحتی هستید و دکوراسیون آن به‌صورت صمیمانه چیدمان شده است.

این کافه به دانشگاه نزدیک بوده و امکان سیگار کشیدن در آن وجود دارد. برای قرارهای دونفره چندان مناسب نیست ولی می‌توانید با دوستان خود به‌ عنوان پاتوق از آن استفاده کنید.

  • آدرس کافه: کرج، بلوار موذن، خیابان دانشگاه، جنب دانشگاه آزاد، نبش خیابان میرغفاری، طبقه بالای کتابفروشی پیام نور
  • شماره تماس: 2634209583
  • ساعات کاری: 12 الی 24

سخن پایانی

در این مقاله با لیستی از بهترین کافه‌های کرج آشنا شدید که مکان مناسبی برای تفریح و وقت‌گذرانی در تعطیلات و آخر هفته هستند. این کافه‌ها از کیفیت بالای غذا، منوی متنوع، فضای دوستانه و آرامش‌بخش، رفتار مؤدبانه پرسنل و انواع خدمات برخوردار هستند. شما نیز می توانید از بین انواع کافه ها به انتخاب کافه مدنظرتان بپردازید و لحظات شاد و مفرحی را برای خودتان به ارمغان بیاورید.

 



 الی گشت    

                تور کیش