بهترین شهربازی‌های مشهد
بهترین شهربازی‌های مشهد

بهترین شهربازی‌ های مشهد (شهربازی‌های سرپوشیده و روباز)

بهترین شهربازی‌ های مشهد

در این بخش از معرفی بهترین جاهای تفریحی مشهد در وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بهترین شهربازی‌ های مشهد صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این شهربازی ها در ادامه با ما همراه باشید.

شهر مشهد علاوه بر حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام و بناهای دیدنی، جاذبه‌های تفریحی فراوانی دارد. مشهد شهربازی‌های بسیار گوناگونی دارد که تفریحات هیجان‌انگیز و جذابی برای کودکان و بزرگسالان فراهم می‌کنند. برای آن که سفر زیارتی شیرینی داشته باشید حتماً به شهر بازی‌های مشهد سری بزنید و اندکی تفریح کنید. اگر می‌خواهید بدانید بهترین شهربازی‌های مشهد کدام هستند با ما تا آخر مقاله همراه باشید.

شهربازی‌ های روباز مشهد

شهربازی قهرمانان

از مدرن‌ترین و مجهزترین شهربازی‌های مشهد می‌توان به شهربازی قهرمانان اشاره کرد. این شهربازی بیش از ۱۰ سال است که شروع به فعالیت کرده و سه هکتار مساحت دارد. بازی‌های موجود در این شهربازی در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند که شامل VR کلوپ، بازی‌های هیجانی، بازی‌های خانوادگی و بازی‌های کودک هستند. در بخش VR کلوپ بازی‌های بسیار مهیجی مانند آدم پرنده، پیاده‌روی فضایی، زندان، شبیه‌ساز پرواز، موتور و ماشین مسابقه و سینمای VR وجود دارند که بر اساس واقعیت مجازی ایجاد شده‌اند. بازی‌های هیجانی مجموعه قهرمانان نیز شامل سورتمه‌سواری، پرواز در آسمان، خانه وحشت، گاو وحشی، ترن هوایی، سالتو ۴۰ نفره، ژیروسکوپ و اسکیت یو هستند.

اگر به دنبال هیجان هستید و می‌خواهید آدرنالین خون خود را بالا ببرید حتماً به سراغ این بخش بروید. در بخش بازی‌های خانوادگی نیز آیتم‌های متنوعی وجود دارند که شامل چرخ و فلک، کشتی صبا، قطار خانواده، فوتبال دستی، تاب بزرگسالان، بانجی جامپینگ، اتاق آیینه، سینما ۷ بعدی و آمفی‌تئاتر می‌شوند. این بازی‌ها معمولاً به‌صورت گروهی و خانوادگی انجام می‌شوند و شما می‌توانید با اعضای خانواده خود به رقابتی سالم و سرگرم‌کننده بپردازید. بازی‌های کودک در مجموعه قهرمانان نیز شامل ماشین برقی، ترن هوایی کودک، ترافیک کودک، قطار کودک، کشتی کودک، فانوس مری گرند، ترامپولین، تاب و سفینه کودک، قو گردان، شاتل باس، فیل پرنده و کاترپیلار می‌شوند.

از دیگر قسمت‌های جذاب ویژه کودکان می‌توان به کلوپ کودک اشاره کرد که فضایی مناسب برای کودکان و خانواده است و افراد می‌توانند با خیال راحت از بازی‌های استخر توپ، استخر ماسه، میز بیلیارد و اتاق بازی لذت ببرند. همچنین کلوپ کودک دارای سالن جشن تولد است و با برگزاری تولد کودکان خود در تم‌های جذاب می‌توانید لحظات خاطره‌انگیزی برای او بسازید. شهربازی قهرمانان همچنین امکانات رفاهی مطلوبی در اختیار گردشگران قرار می‌دهند که از جمله آنها می‌توان به رستوران‌های سنتی، سفره‌خانه، فست‌فود، غرفه نوشیدنی، مسجد، اتاق تعویض کودک، سرویس بهداشتی ویژه معلولین و پارکینگ با ظرفیت هزار خودرو اشاره کرد. اطلاعات شهربازی قهرمانان عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، بلوار خیام شمالی، حدفاصل میدان خیام و میدان سپاد
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۵۲۲۲۲۲
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۸ تا ۱ بامداد، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۷ الی ۱ بامداد
بهترین شهربازی‌ های مشهد
بهترین شهربازی‌ های مشهد

شهربازی پارک ملت

بدون شک از بهترین شهربازی‌های مشهد مجموعه پارک ملت را می‌توان نام برد. این شهربازی در سال ۱۳۵۱ در محدوده خیابان‌های وکیل‌آباد، امامت، استقلال و معلم مشهد تاسیس شد و عنوان نخستین شهربازی این شهر را از آن خود کرده است. همچنین از محبوب‌ترین شهربازی‌ها در شمال شرق ایران محسوب می‌شود که همه‌روزه بزرگسالان و کودکان در آن به تفریح و بازی می‌پردازند. شهربازی پارک ملت دارای سه هکتار مساحت بوده و وسایل بسیار گوناگون و مهیجی در آن وجود دارند. از محبوب‌ترین وسایل آن می‌توان چرخ و فلک را نام برد که آن را از سایر شهربازی‌های مشهد متمایز می‌کند. چرخ و فلک پارک ملت که اهالی مشهد به آن فانفار نیز می‌گویند دارای ۸۰ متر ارتفاع است و در خاورمیانه رتبه اول و در دنیا رتبه هجدهمین چرخ و فلک بزرگ دنیا را کسب کرده است.

این مجموعه تفریحی به دو بخش کودکان و بزرگسالان تقسیم می‌شود که معروف‌ترین بازی‌های کودکان آفتاب مهتاب، قطار کودکان و شاتل باس و معروف‌ترین بازی‌های بزرگسالان ترن هوایی، سورتمه، حریم وحشت، صندلی فضایی و آکروجت هستند. از دیگر دستگاه‌های سرگرم‌کننده شهربازی پارک ملت می‌توان به جامپینگ، هلیکوپتر، کشتی صبا، سرسره بادی، ماشین برقی، فریزبی، گردش فضایی، سالتو چهار نفره، تیراندازی، فوتبال، سینما چندبعدی، استخر توپ، گردباد، رالی سیکلت، سازه بادی و… اشاره کرد. شهربازی روباز پارک ملت کامل‌ترین مجموعه‌های بازی را در خود جای داده است، برای همین در لیست بهترین شهربازی‌های مشهد قرار می‌گیرد.

همچنین به‌عنوان پر بازدیدترین شهربازی ایران و اولین دارنده گواهی استاندارد تجهیزات شهربازی در کشور شناخته می‌شود. این شهربازی برای تمام گروه‌های سنی وسایل مهیجی دارد که می‌توان به‌صورت خانوادگی برای سرگرمی و تفریح به آن مراجعه کرد. بوفه، فودکورت، اتاق نگهداری کودک، سرویس بهداشتی و اورژانس از امکانات رفاهی شهربازی پارک ملت هستند. این شهربازی در نزدیکی حرم مطهر واقع شده و برای دسترسی به آن باید از بزرگراه وکیل‌آباد استفاده کنید. همچنین در صورت استفاده از وسایل نقلیه عمومی باید از طریق پایانه اتوبوس آزادی، ایستگاه مترو در ضلع جنوب غربی پارک ملت و ایستگاه تاکسی در خیابان امامت خود را به شهربازی برسانید. اطلاعات شهربازی پارک ملت عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، میدان آزادی، ابتدای بلوار وکیل‌آباد
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۶۰۹۴۹۸۶
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴ الی ۲۳، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۱ الی ۲۳
بهترین شهربازی‌ های مشهد
بهترین شهربازی‌ های مشهد

شهربازی کوهسنگی

بوستان کوهسنگی یکی از زیباترین مکان‌های دیدنی در مشهد است. از جذاب‌ترین قسمت‌های این بوستان می‌توان به شهربازی کوهسنگی اشاره کرد که از بهترین شهربازی‌های مشهد به شمار می‌رود. مجموعه تفریحی کوهسنگی لند دارای ۱۸ هکتار مساحت است و یکی از بزرگترین شهربازی‌های مشهد با هیجان‌انگیزترین بازی‌ها شناخته می‌شود. این مجموعه دارای مکانی خانوادگی است و والدین در کنار کودکان خود می‌توانند به انجام انواع بازی‌های متنوع و جدید مشغول شوند. از پرطرفدارترین تفریحات این مجموعه می‌توان به پاتیناژ و اسکیت سواری اشاره کرد که علاقمندان می‌توانند زیر نظر مربیان مجرب در زمین‌های مخصوص به اسکیت سواری و پاتیناژ مشغول شوند.

شهربازی کوهسنگی در جنوب غربی مشهد واقع شده و از مرکز شهر حدود ۱۲ کیلومتر فاصله دارد. امکان استفاده از انواع وسایل نقلیه عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی برای رفتن به شهربازی کوهسنگی وجود دارد و در هر نقطه‌ای از شهر که هستید می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان خود را به شهربازی برسانید. این پارک بخش‌های مختلفی دارد و برخی از وسایل آن به‌صورت رایگان استفاده می‌شوند. این شهربازی در بخش جنوبی بوستان واقع شده و دارای یک دریاچه با آب و هوای مطبوع و دلچسب است. در این دریاچه می‌توانید از قایق‌های پدالی استفاده کنید و از مشاهده مناظر اطراف لذت ببرید.

از جمله بازی‌ها و دستگاه‌های مهیج این شهربازی می‌توان به زوربال استوانه بزرگسالان، زوربال استوانه کودکان، قایق موتوری، قایق پدالی فولکسی، ترامپولین، استخر توپ، قطار کودک، قایق دستی کودک و بایک ریسینگ اشاره کرد. همچنین برای رفاه بازدیدکنندگان و گردشگران انواع امکانات رفاهی شامل کافه، رستوران، رستوران‌های سنتی، فست‌فود، سالن جشن، نمازخانه، آمفی‌تئاتر روباز، باغ فرهنگی، باغ ورزشی، باغ تفریحی، پارک بانوان و… در کنار این شهربازی فراهم شده‌اند. اطلاعات شهربازی کوهسنگی مشهد عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، خیابان کوهسنگی، بلوار شهید خلیلی، انتهای خیابان رودکی، بوستان کوهسنگی
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۸۴۰۰۲۶۵
  • ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۹ الی ۲ بامداد
بهترین شهربازی‌ های مشهد
بهترین شهربازی‌ های مشهد

شهربازی‌ های سرپوشیده مشهد

هلیوم پارک

از متفاوت‌ترین و بهترین شهربازی‌های مشهد هلیوم پارک را می‌توان نام برد که به‌عنوان اولین پارک پرشی ایران محسوب می‌شود. در این شهربازی سرپوشیده نزدیک به ۲۰ بازی ترامپولین وجود دارد که توسط آن‌ها اوج هیجان و تحرک را تجربه خواهید کرد. بازی‌های این مجموعه بسیار جدید و متنوع هستند و گروه‌های سنی مختلف می‌توانند از آنها استفاده کنند. طراحی بازی‌ها به‌صورت ایمن و استاندارد انجام شده و هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند. هلیوم پارک در طبقه چهارم و پنجم برج مروارید گوهرشاد واقع شده و در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد. هر یک از طبقه‌ها از دو سالن ۱۵۰۰ متری تشکیل شده‌اند که یکی ویژه بانوان و یکی ویژه آقایان است. بخشی از شهربازی نیز ویژه کودکان زیر ۵ سال است که می‌توانند به‌صورت اختصاصی به انجام بازی‌ها و آموزش‌های جذاب بپردازند.

طبقه چهارم یا سالن A هلیوم پارک با تم اقیانوس و به رنگ آبی طراحی شده و فضای آرامبخشی دارد. از جمله بازی‌های این سالن می‌توان به صخره‌نوردی، ژیمناستیک، والیبال ترامپولین، بسکتبال ترامپولین، فری جامپینگ، بازی‌های VR و نینجا کورس اشاره کرد. طبقه پنجم یا سالن B هلیوم پارک نیز با تم جنگلی و به رنگ سبز طراحی شده و برای گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان بازی‌های متنوعی دارد. تفریحات این سالن شامل فوتبال حبابی، دوج بال، فری جامپینگ، فایتینگ، کیک بال، بیلیارد با پا، بسکتبال ترامپولین، ایربگ و بازی‌های VR هستند. بازی‌های دیگری مانند تونل ماجراجویی، نبرد گلادیاتور، سافت پلی و استخر اسفنج در هر دو طبقه وجود دارند. قیمت بلیط برای هر دو سالن یکسان است، همچنین یکی از بهترین بخش‌های هلیوم پارک مدرسه ترامپولین است.

در این بخش می‌توانید به‌صورت حرفه‌ای پرش بر روی ترامپولین را آموزش ببینید و در دوره‌های فیتنس و لاغری روی ترامپولین شرکت کنید. همچنین به آموزش صخره‌نوردی، ژیمناستیک و کلاس‌های ویژه کودکان پرداخته می‌شود. از امکانات هلیوم پارک می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، سالن تولد و فضای نشستن والدین اشاره کرد. برای رفتن به شهربازی می‌توانید از بزرگراه آزادی به سمت میدان استقلال حرکت کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به هلیوم پارک ایستگاه خیام است، پس از آن با تاکسی و اتوبوس‌های خط ۸۸ می‌توانید باقی مسیر را طی کنید. اطلاعات هلیوم پارک مشهد عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، بلوار جانباز، بین جانباز ۵ و ۷، مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۵۸۶۹۶۸۳
  • ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۸ الی ۲۲
بهترین شهربازی‌ های مشهد
بهترین شهربازی‌ های مشهد

شهربازی سرزمین عجایب

سرزمین عجایب معروف‌ترین شهربازی در مشهد است که نه تنها شهروندان بلکه گردشگران بسیاری با آن آشنا هستند. این شهربازی سرپوشیده با نام شهربازی الماس شرق نیز شناخته می‌شود و برای گروه‌های سنی مختلف بازی‌های مهیج و متنوعی دارد. شهربازی سرزمین عجایب در مجتمع تجاری الماس شرق واقع شده و شما می‌توانید پس از گشت و گذار و خرید به استفاده از وسایل شهربازی بپردازید. این مجموعه تفریحی ۲۵۰۰ متر مساحت دارد و از بزرگترین و بهترین شهربازی‌های مشهد به شمار می‌رود. این مجموعه با پیش از ۱۰ دستگاه و صد بازی رایانه‌ای فضای شاد و مفرحی برای بزرگسالان و کودکان فراهم نموده است. تمامی دستگاه‌های شهربازی دارای استاندارد روز اروپا هستند و این مجموعه با بسیاری از شهربازی‌های مدرن کشور در حال رقابت است.

این شهربازی توانسته تاییدیه فنی ایمنی از سازمان خدمات ایمنی شهرداری مشهد و نشان استاندارد از سازمان بررسی کیفیت و استاندارد ایران را دریافت کند. بخشی از امکانات تفریحی مجموعه سرزمین عجایب شامل ماشین کوبنده، موتور کوبنده، چرخ و فلک، آفتاب مهتاب، کاروسل، مینی جت، فوتبال دستی، ایر هاکی، استخر توپ، کیدی راید، بولینگ، بیلیارد، پینت بال، دارت، کشتی صبا، هواپیما ماجراجویان، بازی‌های ویدئویی جنگی مانند ریس زون، ترمیناتور و رزینینگ استور، بازی‌های رومیزی و دستگاه‌های جایزه‌ای هستند. از دیگر امکانات این شهربازی می‌توان به گیم‌نت، سینما شش بعدی، سالن بولینگ، غرفه بستنی، غرفه گریم، فست‌فود و غرفه عکاسی اشاره کرد. این شهربازی خدمات خود را در هر چهار فصل سال ارائه می‌دهد و یکی از شلوغ‌ترین و بهترین شهربازی‌های مشهد شناخته می‌شود.

تمامی دستگاه‌ها به‌خصوص وسایل بازی کودکان به‌صورت روزانه استریلیزاسیون می‌شوند و محیط امن و سالمی برای شما به وجود آورده است. دکوراسیون و طراحی شهربازی منحصربه‌فرد بوده و در هر بخش از رنگ‌های بسیار متنوع و شاد استفاده شده است. مجموعه سرزمین عجایب موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای دارد و به اکثر مراکز خرید معروف مشهد نزدیک است. برای دسترسی به شهربازی با خودروی شخصی از میدان آب به بلوار مجلسی بروید و وارد بزرگراه شهید چراغچی شوید. در ادامه به میدان خیام بروید، در نتیجه مجتمع الماس شرق خواهید رسید. اگر در حرم مطهر هستید می‌توانید در ایستگاه باب الجواد سوار اتوبوس خط ۲۱۰ شوید و در ایستگاه الماس شرق پیاده شوید. اطلاعات شهربازی سرزمین عجایب مشهد عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، طبقه فوقانی مجتمع تجاری الماس شرق
  • شماره تماس: ۰۵۱۳۷۱۱۳۳۲۵
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۲۳، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰ الی ۲۳:۳۰
بهترین شهربازی‌ های مشهد
بهترین شهربازی‌ های مشهد

شهربازی آجری

لگوسیتی یا شهربازی آجری از بهترین شهربازی‌های مشهد است و طرفداران زیادی به‌خصوص در بین کودکان دارد. این شهربازی در یکی از بزرگترین مراکز خرید مشهد به نام مجتمع کیان سنتر 2 قرار دارد. لگوسیتی از جدیدترین شهربازی‌های مشهد محسوب می‌شود که در سال 1394 توسط بهترین متخصصان و طراحان ساخته شد. وسعت این مجموعه تفریحی به 2500 مترمربع می‌رسد و از محبوب‌ترین شهربازی‌های سرپوشیده مشهد محسوب می‌شود. در لگوسیتی آجرهای متنوع و رنگارنگی وجود دارند که می‌توان اشکال زیبا و گوناگونی با آنها ساخت. بازی با لگو برای کودکان مزایای زیادی به دنبال دارد و باعث بروز خلاقیت، افزایش اعتماد به نفس، کاهش استرس، تقویت مهارت‌های ریاضی و اجتماعی آنها می‌شود.

این مجموعه دارای بیش از 80 بازی جذاب و متنوع بوده و تمام رده‌های سنی می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند. از جذاب‌ترین بازی‌های شهربازی آجری می‌توان به بولینگ، بیلیارد، ماشین کوبنده، مری گورانت، اسب گردان، شکلات چرخشی، سورتمه، گردونه فانوس، تکان‌دهنده، ماشین برقی، چرخ و فلک، ایرهاکی، دربی، ماجراجویان و… اشاره کرد. تنوع بالای بازی‌ها باعث شده لگوسیتی از بهترین شهربازی‌های مشهد محسوب شود. بازی‌های رایانه‌ای شهربازی آجری بسیار جذاب هستند و از وسایل آن می‌توان به دستگاه جایزه‌ای، بازی‌های مکانیکی، چرخشی و ویدئو جنگی اشاره کرد.

علاوه بر وسایل مهیج مجموعه دارای امکانات رفاهی متنوعی است که شامل رستوران، کافی‌شاپ، غرفه‌های اسباب‌بازی و بدلیجات، آتلیه عکاسی، سینما 7 بعدی، اتاق تولد، بوفه، سرویس بهداشتی، پارکینگ و… هستند. لگوسیتی فاصله چندانی تا هلیوم پارک ندارد و شما می‌توانید از امکانات هر دو محل بهره‌مند شوید. از مهمترین ویژگی‌های این شهربازی می‌توان به ارائه پکیج‌های تخفیفی ماهانه اشاره کرد که ادارات دولتی و مدارس می‌توانند با دریافت شارژ هدیه از امکانات تفریحی با پایین‌ترین هزینه استفاده کنند. اطلاعات شهربازی آجری مشهد عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، تقاطع بلوار فرامرز عباسی و جانباز، مجتمع کیان سنتر 2، طبقه 11
  • شماره تماس: 05136144403
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17 الی 24، پنجشنبه و جمعه از ساعت 10:30 الی 14 و 17 الی 24
بهترین شهربازی‌ های مشهد
بهترین شهربازی‌ های مشهد

برج برفی مشهد

از محبوب‌ترین مراکز تفریحی مشهد برج برفی را می‌توان نام برد که سرگرمی‌های زیادی برای کودکان و بزرگسالان دارد. این مجموعه توسط هلدینگ برادران جوانمرد در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید. این مجموعه از بخش‌ها و امکانات تفریحی بسیار متنوعی تشکیل شده است. از متفاوت‌ترین تفریحات این شهربازی که حتی در بهترین شهربازی‌های مشهد هم نمی‌توان آن را یافت سرزمین برفی است. این سالن از برف و یخ پوشیده شده و با المان‌های جذاب زمستانی مانند مجسمه‌ها و تصاویر فیلم عصر یخبندان طراحی شده است. در سرزمین برفی تیوب سواری، قدم زدن روی برف، لیز خوردن روی سرسره برفی و اقامت در قلعه برفی را تجربه خواهید کرد. هنگام ورود به سالن به شما لباس مخصوص داده می‌شود که هر گونه امکاناتی مانند تیوب برای سر خوردن و تفریحات هیجانی وجود دارد.

از دیگر تفریحات جذاب برج برفی می‌توان به اتاق فرار اشاره کرد، این اتاق برای جوانان و بزرگسالان مناسب است. سناریوهای وحشتناک در این اتاق برنامه‌ریزی شده‌اند که آدرنالین خونتان را حسابی بالا می‌برد. اتاق فرار از تفریحات مورد علاقه گروهی برای بزرگسالان است و اگر شما به ژانر اکشن ترسناک علاقه‌مند هستید حتماً سری به این بخش بزنید. برج برفی دارای چند میز بیلیارد است که می‌توانید با دوستان خود به رقابت بپردازید. حتی افرادی که از بیلیارد چیزی نمی‌دانند می‌توانند در این مجموعه آموزش ببینند. از دیگر امکانات تفریحی برج برفی پردیس سینمایی را می‌توان نام برد که دلیلی برای قرار گرفتن در لیست بهترین شهربازی‌های مشهد است.

در این پردیس ۶ سالن سینما وجود دارد که فیلم‌های محبوب و روز سینما در آن اکران می‌شوند. این سالن‌ها خدمات خود را به‌صورت عمومی و وی‌آی‌پی ارائه می‌دهند و دارای ظرفیت ۴۰۰ نفر هستند. تمامی سالن‌های سینمایی پردیس برج برفی با فناوری روز ساخته شده‌اند و از کیفیت تصویر و صدای فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. بخش دیگر برج برفی به فودکورت تعلق دارد. بعد از انجام بازی‌های هیجان‌انگیز مانند برف بازی یا اتاق فرار در فودکورت مجموعه می‌توانید با یک نوشیدنی گوارا یا غذای لذیذ از خود پذیرایی کنید. در فودکورت انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، بستنی، تنقلات، فست‌فود و غذاهای ایرانی سرو می‌شوند. اطلاعات برج برفی مشهد عبارتند از:

  • آدرس: مشهد، بلوار جانباز، بین جانباز ۱ و ۳
  • شماره تماس: ۰۹۱۵۲۶۰۸۶۹۴
  • ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۸ الی ۲۳
بهترین شهربازی‌ های مشهد
بهترین شهربازی‌ های مشهد

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بهترین شهربازی‌های مشهد همراه با امکانات و ویژگی‌های هر یک پرداخته شد. اگر می‌خواهید در کنار زیارت حرم مطهر لحظات خوش و هیجان‌انگیزی تجربه کنید حتما از شهربازی‌های مشهد دیدن کنید.