بهترین رستوران های سانفرانسیسکو
بهترین رستوران های سانفرانسیسکو

بهترین رستوران های سانفرانسیسکو | San Francisco

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های سانفرانسیسکو

غذاهای خاص و رستوران های سانفرانسیسکو به اندازه پل گلدن گیت و ترامواهای این شهر توریستی معروف و مشهور هستند. در هر محله سانفرانسیسکو رستوران، کافه و بارهای معروفی وجود دارد که می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی کند. از غذاهای محلی و دریایی گرفته تا بهترین کباب‌های دنده، استیک‌های آب‎دار و البته غذاهای چینی، این شهر را به بهشتی برای شکم گردی تبدیل کرده است. در ادامه همراه تاپ توریست باشید تا با قدیمی‌ترین، مشهورترین و بهترین رستوران های سانفرانسیسکو آشنا شویم.

رستوران Swan Oyster Depot

اهالی سانفرانسیسکو معتقدند اگر تا به حال در رستوران Swan غذا نخورده‌اید نمی‌توانید خورد را سانفراسیسکویی بدانید! به همین دلیل است که همیشه یک صف طولانی در جلوی در این رستوران کوچک غذاهای دریایی وجود دارد. این رستوران که در سال 1912 افتتاح شده، از قدیمی‌ترین رستوران های سانفرانسیسکو نیز به حساب می‌آید. تمام مواد اولیه این رستوران که شامل خرچنگ، صدف، میگیو، لابستر، حلزون‌های دریایی، یونی (خارپشت دریایی) و … است از صید روزانه در خلیج سانفرانسیسکو تأمین می‌شود. همین موضوع سبب شده تا غذاهای رستوران Swan طعم بی نظیر و فوق العاده ای داشته باشند.
منو رستوران علاوه بر انواع غذاهای دریایی و سالادهای خوشمزه شامل غذاهای معمولی مانند جوجه سرخ شده نیز می‌شود. ساعت کار رستوران از 10:30 صبح تا 5:30 عصر است و شب‌ها رستوران تعطیل خواهد بود. در مجموع از نظر مردم محلی و حتی بسیاری از گردشگران رستوران Swan بهترین رستوران سانفرانسیسکو است.
آدرس: سانفرانسیسکو، Lower Nob Hill، خیابان Polkبهترین رستوران های سانفرانسیسکو

رستوران International Smoke

رستوران International Smoke جایی است که در آن می‌توانید یک شام عالی و بی نظیر را تجربه کنید. آیشا کری و مایکل مینا آشپزهای بین المللی و معروفی هستند که این رستوران را اداره می‌کنند. این رستوران در بین افراد سلبریتی و مشهور نیز محبوبیت زیادی دارد و افرادی مانند جان لجند (خواننده آمریکایی) و باراک اوباما به آن سر می‌زنند. کباب دنده، دنده با پنیر و سیب زمینی، بال‌های سوخاری، استیک و انواع کباب‌های خاص در لیست محبوب‌ترین غذاهای این رستوران قرار می‌گیرند. با اینکه کیفیت غذاها شگفت آور است اما قیمت‌ها کاملاً مناسب به نظر می‌رسند هر چند نمی‌شود این رستوران را در دسته رستوران‌های ارزان قیمت قرار داد. ساعت فعالیت رستوران از 12 ظهر تا 8 شب است.
آدرس: سانفرانسیسکو، The East Cut، خیابان Missionبهترین رستوران های سانفرانسیسکو

رستوران Tommy’s Joynt

رستوران Tommy’s Joynt در سال 1947 تأسیس شده و بیش از هر چیزی به دلیل قیمت‌های مناسب و غذاهای با کیفیت خود معروف است. در منوی رستوران گزینه‌های زیادی وجود ندارد و افراد محلی نیز معمولاً برای یک غذای خاص به این رستوران می‌آیند. پیشنهاد ما BBQ brisket platter یا بشقاب گوشت سینه به همراه پوره سیب زمینی، سالاد، نان و کره است که در کمال تعجب تنها 12 دلار قیمت دارد! اگر طرفدار ساندویچ هستید، great big sandwiche های 8 دلاری گزینه‌های فوق العاده‌ای به نظر می‌رسد. برخلاف بسیاری از رستوران‌های دیگر این لیست، رستوران Tommy تا ساعت 2 بامداد سرویس دهی دارد که برای گشت و گذار شبانه در سانفرانسیسکو عالی است.
آدرس: سانفرانسیسکو، western addition، بولوار Gearyبهترین رستوران های سانفرانسیسکو

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


رستوران House of Prime Rib

همانطور که از نام رستوران House of Prime Rib مشخص است، این رستوران به دنده‌های درجه یک (Prime Rib) در سانفرانسیسکو معروف است. این رستوران سنتی ساخته شده به سبک انگلیسی، از سال 1949 تا به امروز از اصلی‌ترین مقاصد شکم گردی و از جمله بهترین رستوران های سانفرانسیسکو برای افراد محلی و گردشگران به حساب می‌آید. در اینجا تنها یک گزینه برای سفارش وجود دارد و آن هم چیزی نیست جز دنده درجه یک! هر پرس غذا به همراه سالاد، پوره سیب زمینی، پودینگ یورکشایر، اسفناج خامه‌ای و سس ترب کوهی تازه سرو می‌شود. نکته جالب اینجاست که اگر بعد از تمام کردن بشقاب هنوز هم جا داشته باشید می‌توانید سفارش خود را به صورت رایگان تجدید کنید!
آدرس: سانفرانسیسکو، Nob Hill، خیابان Van Nessبهترین رستوران های سانفرانسیسکو

رستوران Zuni Café

Zuni Cafe یک رستوران اصیل سانفرانسیسکویی با غذاهای محلی و تازه است که در گذر زمان تقریباً بی تغییر باقی مانده است. این کافه رستوران که در سال 1979 افتتاح شده محلی رمانتیک برای قرارهای دو نفره در فضایی بسیار زیبا و رؤیایی با غذاهای خوشمزه و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد به حساب می‌آید. رستوران دارای معماری دوبلکس با پنچره‎های بزرگ و نورگیرهای طبیعی است. درون رستوران فضای خوبی برای نشستن وجود دارد و معماری آرامش بخش آن می‌تواند برای یک قرار دوستانه و خانوادگی فوق العاده باشد. اما بالکن رستوران از نظر ما بهترین قسمت آن به حساب می‌آید.غذاهای این رستوران به سبک سنتی و با تازه‌ترین مواد اولیه طبخ می‌شوند به همین دلیل طعم اصیل و فوق العاده‎ای دارند.
آدرس: سانفرانسیسکو، Hayes Valley، خیابان Marketبهترین رستوران های سانفرانسیسکو

رستوران Dumpling time

رستوران Dumpling Time این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا در یک مکان غذاهای معروف مهاجران آسیای شرقی را پیدا کنید. کیفیت خوب غذاها، تنوع بالا و استفاده از مواد اولیه درجه یک باعث می‌شود ما این رستوران را در لیست بهترین رستوران های سانفرانسیسکو قرار دهیم. شما می‌توانید در فضای رنگارنگ و آرامش بخش رستوران بنشینید کار آشپزها را از پشت شیشه تماشا کنید و از غذاهای سالم این رستوران لذت ببرید. Dumpling در واقع همان کوفته‌های کوچک چینی هستند که نمونه‌های مختلفی از آن‌ها را می‌توانید در این رستوران پیدا کنید. علاوه بر این کوفته‌های خوشمزه می‌توان از میگوهای سوخاری، سوپ توم یوم، انواع سالادهای چینی، غذاهای معروف کره‌ای و ژاپنی به عنوان گزینه‌های محبوب این رستوران نام برد.
آدرس: سانفرانسیسکو، Design District، خیابان Divisionبهترین رستوران های سانفرانسیسکو

رستوران Foreign Cinema

Foreign Cinema یک کافه رستوران کلاسیک با قدمتی 20 ساله در خیابان معروف Mission است. این رستوران با فضای رمانتیک و تلفیقی از سبک غذاهای کالیفرنیایی و مدیترانه‌ای با کیفیتی که ارائه می‌کند از جمله مشهورترین و بهترین رستوران های سانفرانسیسکو به حساب می‌آید. مردم محلی و گردشگران برای لذت بردن هوای آزاد در فضای باز رستوران، صدف‌های با کیفیت و تارت‎های خانگی علاقه زیادی به این رستوران دارند. اگر طرفدار فیلم هستید می‌توانید در حیاط Foreign Cinema بنشینید و از دیدن فیلم‌های کلاسیک روی دیوار سیاه حیاط لذت ببرید. در منو رستوران لیست کاملی از غذاهای کالیفرنیایی مانند بهترین pork chop ها و غذاهای مدیترانه‌ای مانند ماهی‌های کبابی در پیش روی شما است. قیمت‌های رستوران بالاتر از سطح معمولی قرار می‌گیرند که با توجه به فضای رؤیایی و کیفیت غذاهای آن منطقی به نظر می‌رسد.
آدرس: سانفرانسیسکو، Mission، خیابان Missionبهترین رستوران های سانفرانسیسکو



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)