آشنایی با بهترین بوتیک هتل های شیراز ☀️

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین بوتیک هتل های شیراز

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین بوتیک هتل های شیراز آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این هتل ها تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

امروزه در صنعت گردشگری به هر نوع هتل خاص و منحصربه‌فرد با فضایی مدرن، آرام، گرم و صمیمی، بوتیک هتل می‌گویند. در ایران به اشتباه، اقامتگاه‌های بومگردی را بوتیک هتل می‌نامند. تاسیس اولین بوتیک هتل در ایران، به سال 1385 بازمی‌گردد. از ویژگی‌های این هتل‌ها نداشتن وسعت زیاد، خدمات ویژه هتل مانند پذیرایی با انواع غذاهای محلی و سرو انواع نوشیدنی‌‌ها و ظاهر متفاوت آن‌هاست.

شهر شیراز یکی از شهرهای زیبا و دیدنی کشورمان، دارای چندین بوتیک هتل به سبک خانه‌های سنتی است که اقامت در این شهر را لذت‌بخش‌ و هیجان‌انگیز می‌کند. انتخاب بسیاری از گردشگران این بوتیک هتل های زیبا و دنج است. در ادامه با چند بوتیک هتل در شیراز آشنا می‌شویم.

بهترین بوتیک هتل های شیراز
بهترین بوتیک هتل های شیراز

بوتیک هتل وکیل شیراز

هتل وکیل که در سال 1397 افتتاح گردیده، یکی از بوتیک هتل‌های سه ستاره شهر شیراز، پایتخت فرهنگی ایران محسوب می‌شود. از آنجایی که این هتل سنتی در بافت تاریخی و توریستی شیراز واقع شده، از موقعیت مکانی ایده‌آلی برخوردار است. بسیاری از نقاط برجسته شیراز مانند حرم مطهر شاهچراغ، مسجد نصیرالملک، نارنجستان قوام و… در نزدیکی این بوتیک هتل قرار دارند. طراحی این هتل برگرفته از معماری سنتی و اصیل ایرانی است. این طراحی جذاب و دلنشین، اقامت را برای مهمانان ایرانی و خارجی به تجربه‌ای خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این هتل 4 طبقه با 32 اتاق، امکانات رفاهی، خدماتی، فضایی دنج و آرامی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. همه اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، کمد لباس، مبلمان، تلقن، فن کوئل و مینی بار هستند. حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی فرنگی نیز در تمامی اتاق‌های این هتل در نظر گرفته شده‌اند. این بوتیک هتل، خدمات روم سرویس و صبحانه را در اتاق‌های خود ارائه می‌دهد تا مهمانان اقامت خوشی را تجربه کنند. از دیگر امکانات جذاب ارائه شده در این هتل می‌توان به اتصال به اینترنت پرسرعت اشاره کرد. شما در تمامی بخش‌های این بوتیک هتل، مانند لابی، اتاق‌ها و رستوران به‌راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شوید و عکس‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

بهترین بوتیک هتل های شیراز
بهترین بوتیک هتل های شیراز

با وجود پارکینگ اختصاصی سرپوشیده در این هتل، دیگر نیازی به پیدا کردن جای پارک نخواهید داشت و با خیالی آسوده می‌توانید اتومبیل خود را در مکان در نظر گرفته شده پارک کنید. برای فراهم کردن آسایش و راحتی مهمانان، برای جابه‌جایی در بین طبقات این هتل، آسانسور تعبیه شده است. رستوران سنتی بوتیک هتل وکیل شیراز واقع در طبقه اول، آماده پذیرایی از گردشگران ایرانی و خارجی، با انواع غذاهای لذیذ و اصیل ایرانی با محیطی دلنشین و خاطره‌انگیز است. این هتل دارای کافی شاپ، در فضایی باز، دنج و آرام بوده که انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوشمزه در آن سرو می‌شوند.

مکان ‌های مهم اطراف هتل وکیل شیراز

با‌توجه به این‌که این بوتیک هتل در مرکز شهر واقع شده است فاصله‌ زیادی با اماکن و جاذبه‌های گردشگری شهر شیراز ندارد. از جمله جاذبه‌های نزدیک این بوتیک هتل می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • فاصله هتل وکیل شیراز تا حافظیه: ۳.۳ کیلومتر
  • فاصله هتل وکیل شیراز تا ارگ کریم خان: ۱.۷ کیلومتر
  • فاصله هتل وکیل شیراز تا آرامگاه سعدی: ۶.۵ کیلومتر
  • فاصله هتل وکیل شیراز تا نارنجستان قوام: ۱.۶ کیلومتر
  • فاصله هتل وکیل شیراز تا حرم مطهر شاهچراغ: ۰.۶ کیلومتر
  • فاصله هتل وکیل شیراز تا راه آهن شیراز: ۲۳ کیلومتر
  • فاصله هتل وکیل شیراز تا باغ ارم: ۴ کیلومتر
  • فاصله هتل وکیل شیراز تا بازار وکیل: ۲ کیلومتر
  • فاصله هتل وکیل شیراز تا فرودگاه شیراز: ۱۲ کیلومتر

آدرس بوتیک هتل وکیل شیراز: خیابان لطفعلی خان زند، مابین چهارراه مشیر و چهارراه پیروزی، کوچه 59

هتل داروش شیراز

یکی از زیباترین بوتیک هتل‌های شهر شیراز که خانه‌ای تاریخی متعلق به زمان قاجار است، هتل داروش نام دارد. این هتل در مرکز شهر و در بافت تاریخی شهر واقع گردیده که این سازه در سال 1399 پس از مرمت و بازسازی به بهره‌برداری رسید. ظرفیت اسکان این بوتیک هتل 25 گردشگر است. اتاق‌های این هتل شامل نام‌های زیبایی مانند شاهنشین، خلوتگاه، سه کنج و گوشواره می‌شوند.

این اقامتگاه، ۸ باب اتاق به‌صورت یک اتاق ۲ تخته توئین، چهار اتاق ۲ تخته دبل و سه اتاق ۳ تخته دارد. این بوتیک هتل که در خیابان نهم کوچه سرباغ واقع شده که دسترسی به اماکن گردشگری مانند بقعه بی بی دختران، حرم شاهچراغ، بازار و حمام وکیل را راحت کرده است.

بهترین بوتیک هتل های شیراز
بهترین بوتیک هتل های شیراز

امکانات بوتیک هتل داروش

از جمله امکانات و خدماتی که بوتیک هتل داروش برای رفاه گردشگران عزیز فراهم کرده تا سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنند می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • یخچال
  • اینترنت
  • رستوران
  • لابی
  • فروشگاه و غرفه
  • سرویس فرنگی و ایرانی
  • تلفن در اتاق
  • کافی شاپ

آدرس بوتیک هتل داروش شیراز: خیابان 9 دی، کوچه سرباغ، پلاک 118

بوتیک هتل درب شازده شیراز

این هتل با تلفیق معماری بی‌نظیر سنتی و مدرنیته شامل اتاق آینه، بالاخانه، گاردن، پهلوی، شازده کوچیک، پنج دری، حوضخانه، ارسی و هفت دری، بسیار زیبا بنا شده است. این بنا به اواخر دوره زندیه و اوایل دوره قاجار بازمی‌گردد؛ از این‌رو مهمانان و گردشگران را با فرهنگ آن دوران آشنا می‌کند و تجربه‌ای جذاب و دلنشینی را برای آن‌ها رقم خواهد زد.

در ابتدای ورودی این بوتیک هتل تازه افتتاح شده، باغ کوچک و سرسبزی به چشم می‌خورد که تماشای آن لذت‌بخش خواهد بود. در کافه این هتل، انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شوند.

بهترین بوتیک هتل های شیراز
بهترین بوتیک هتل های شیراز

از مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری نزدیک این هتل می‌توان به مسجد و بازار وکیل، مجموعه زندیه، ارگ کریمخانی و میدان توپخانه اشاره کرد. وجود حمام سنتی در این بوتیک هتل، گردشگران را با آداب‌ورسوم و فرهنگ مردم شهر شیراز آشنا خواهد کرد.

آدرس بوتیک هتل درب شازده شیراز: خیابان دروازه سعدی، کوچه بازارچه فیل

سخن آخر

اگر علاقه‌مند هستید تا در سفر بعدی خود به شیراز، سفری جذاب و هیجان‌انگیزی را تجربه‌ نمایید و بیشتر با فرهنگ و سنت مردم شیراز و غذاهای محلی و لذیذ آن آشنا شوید، حتما سری به بوتیک هتل‌های این شهر زیبا بزنید و لحظاتی خوش و خاطره‌انگیزی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنید. این بوتیک هتل‌ها امکانات بسیار مناسبی را ارائه می‌دهند که می‌توانند انتظارات شما را به خوبی برآورده کنند.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨