بازار آکسارای استانبول
بازار آکسارای استانبول

بازار آکسارای ، بازار عمده فروشی در استانبول

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بازار آکسارای استانبول

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بازار آکسارای استانبول آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

یک بازار زیرزمینی در آکسارای وجود دارد که همیشه به عنوان یکی از ارزان ترین بازارهای استانبول شناخته می شده است. امروزه این بازار قدیمی تغییر نام پیدا کرده است و حالا با نام مرکز خرید آکسارای یا مرکز خرید اوت لت آکسارای شناخته می شود. به هر حال اگر شما هم به دنبال خرید ارزان هستید و می خواهید لباس ارزان از استانبول خریداری کنید، بهتر است که این مطلب را بخوانید تا با یکی از ارزان ترین مراکز خرید استانبول یعنی مرکز خرید آکسارای استانبول آشنا شوید.بازار آکسارای استانبول

محله آکسارای یکی از تجاری‌ترین مناطق شهر استانبول است که فروشگاه‌ها، بانک‌ها، صرافی‌ها و مراکز خرید زیادی در آن فعالیت می‌کنند. این محله در منطقه فاتح قرار گرفته است و مراکز خرید آن فاصله کوتاهی تا مسجدهای سلطان احمد و ایاصوفیه دارند. تجمع فروشگاه‌های پارچه فروشی آکسارای در محله «شاهزاده باشی» و خیابان «لاله لی» نیز مکان مناسبی برای خرید پوشاک، به‌خصوص برای کودکان است. خیابان منتهی به مسجد سلطان احمد در آکسارای نیز بورس خرید و فروش کیف و کفش در استانبول به شمار می‌رود.

محله آکسارای مراکز خرید زیادی دارد که اکثر آن‌ها اجناس با کیفیت با قیمت های مناسبی دارند. این محله به صورت عمده شناخته شده و به فروش پوشاک، کیف و پارچه بسیار شهرت دارد. محله آکسارای به دلیل رفت و آمد بسیار ایرانیان معروف به پاتوق ایرانیان شده است. بیشتر توریست ها و تجاری که برای خرید به استانبول می‌روند اکثر خریدهای خود را در این مراکز خرید انجام می‌دهند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


از مراکز خرید محله آکسارای که بسیار برای خرید کیف و کفش مناسب می‌باشد، سلطان احمد است. در این بازار مغازه های زیرزمینی بسیاری وجود دارند که لباس های مردانه و زنانه می‌فروشند و برای افرادی که دنبال اجناسی با قیمت پایین هستند مناسب است.

 محله آکسارای نسبت به میدان تقسیم قیمت‌های پایین‌تری دارد و منطقه ارزان‌تری نیز هست. پاساژهای معروفی مانند هیستوریا و الیویوم نیز در این منطقه واقع شده‌اند. از طرف دیگر بزرگ‌ترین بازار زیرزمینی استانبول در منطقه آکسارای قرار گرفته است و مغازه‌های آن در کنار عمده فروشی، فروش تکی نیز دارند. در این بازار بیش از ۱۲۰ مغازه فعالیت می‌کنند که بیشتر آن‌ها مغازه‌های پوشاک، کیف و کفش هستند.

قدمت بازار زیرزمینی استانبول در حدود ۵۰ سال است و در طول سال‌های فعالیت خود تغییرات زیادی نکرده است. بنای این بازار به شهرداری استانبول تعلق دارد و به همین دلیل مغازه‌داران اجازه تغییر دادن مغازه‌ها را ندارند. اگر در سفر به استانبول به‌دنبال خرید لباس‌های با قیمت و کیفیت مناسب هستید حتما به این بازار سری بزنید، اما به خاطر داشته باشید در بازار آکسارای خبری از برندهای معروف نیست.بازار آکسارای استانبول

دسترسی و ساعت کار بازار

آدرس: منطقه فاتح، محله آکسارای، خیابان تسدوت، بازار زیرزمینی آکسارای ، از هشت صبح تا ۱۰ شب

برای اینکه از میدان تکسیم با مترو به آکسارای بروید کافیست در ایستگاه مترو میدان تکسیم سوار خط به سمت ینی کاپی شوید و در این ایستگاه پیاده شوید. اگر بخواهید با تراموا به آکسارای بروید باید تراموا کاباتاش و باغچیلار به سمت باغچیلار را سوار شوید و در ایستگاه آکسارای پیاده شوید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)