اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت ، هزینه مهاجرت با ثبت شرکت در کانادا

اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت ، هزینه مهاجرت با ثبت شرکت در کانادا

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت Owner Operator

متقاضیان اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت در روش Owner Operator می بایست جهت ثبت شرکت در کانادا ، خرید یک کسب و کار فعال و یا قسمتی از سهم یک بیزینس اقدام نمایند . در این روش ابتدا به متقاضیان ویزای کار داده می شود . متقاضی وارد کانادا شده و اقدام به راه اندازی بیزینس می نماید و پس از آن درخواست اقامت می دهد . متقاضیان همچنین می توانند اعضای خانواده خود را نیز همراه داشته باشند . حداقل مقدار دارایی مشخصی جهت هزینه ثبت شرکت و یا سرمایه گذاری در این روش مشخص نشده است و با توجه به عدم نیاز به حداقل دارایی و عدم محدودیت در انتخاب ایالت محل شروع بیزینس ، این روش انتخاب مناسبی ست برای سرمایه دارانی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق ویزای کار و سرمایه گذاری دارند .

متقاضیان مهاجرت به کانادا با ثبت شرکت در این کشور می بایست تجربه مدیریت یک بیزینس و یا مالکیت آن را داشته باشد . ویزای کاری ارائه شده به متقاضی مختص کار در بیزینس مطرح شده می باشد و متقاضی نمی تواند در جای دیگری مشغول به فعالیت گردد

اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت ، هزینه مهاجرت با ثبت شرکت در کانادا

مراحل اقدام جهت مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت

  • تمایل به ثبت شرکت و یا خرید تمام و یا قسمتی از یک بیزینس
  • ارائه بیزینس پلن و دریافت تاییدیه لازم از سازمان ESDC
  • اقدام جهت ویزای کار از طریق سازمام مهاجرت کانادا
  • ورود به کشور کانادا و شروع به راه اندازی کسب و کار مطرح شده
  • درخواست اقامت دائم پس از گذشت مدت زمان مورد نیاز

اقامت کانادا از طریق ثبت شرکت ، هزینه مهاجرت با ثبت شرکت در کانادا

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


یکی دیگر از نکته های مورد توجه در روش مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا Owner Operator ، دریافت ویزای کار توسط همسر متقاضی می باشد ( همسر متقاضی بر خلاف خود متقاضی ، با این ویزای کار می تواند در هر شغلی شروع به فعالیت نماید .) . وهمچنین فرزندان متقاضی می توانند بصورت رایگان در مدارس کانادا ثبت نام نمایند .

متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت می بایست به این نکته توجه فرمایند که این روش به طور مستقیم تبدیل به اقامت نمی گردد بلکه متقاضی باید پس از دریافت ویزای کار اقدام به آغاز فعالیت تجاری خود نماید و پس از گذشت زمان لازم م جهت اخذ اقامت اقدام نماید .



 الی گشت    

                تور کیش