اخذ پاسپورت دومینیکا

معرفی 2 روش سریع برای اخذ پاسپورت دومینیکا

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اخذ پاسپورت دومینیکا

امروزه کشورهای زیادی وجود دارند که برای پیشرفت بهتر در تمامی زمینه‌ها، اقدام به پذیرش مهاجر کرده‌اند. کشور دومینیکا یکی از این کشورها است که در چند سال اخیر توانسته با فراهم‌کردن شرایط مناسب، مهاجران را برای دریافت پاسپورت این کشور ترغیب کند. کشور مشترک‌المنافع دومینیکا (Commonwealth of Dominica) در قاره آمریکا و شرق دریای کارائیب واقع شده است. این جزیره زیبا حدود 72 هزار نفر جمعیت دارد و به دلیل ارزش بالای پاسپورت آن، افراد زیادی از آن به‌عنوان یک مقصد بسیار عالی برای مهاجرت یاد می‌کنند. اما سؤال اینجاست که چگونه باید پاسپورت دومینیکا را دریافت کرد؟

دریافت پاسپورت دومینیکا شرایط و روش‌های خاص خود را دارد که متقاضیان حتماً باید آگاهی بالایی نسبت به آنها داشته باشند. در این مطلب به طور کامل دو روش سریع مهاجرت به دومینیکا و اخذ پاسپورت این کشور را مورد بررسی قرار خواهیم داد و در نهایت هزینه موردنیاز برای هرکدام از این روش‌ها را بیان خواهیم کرد.

اخذ پاسپورت دومینیکا

سریع‌ترین روش‌های اخذ پاسپورت دومینیکا

اخذ پاسپورت دومینیکا با روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است که متقاضیان مهاجرت به این کشور باید آشنایی کاملی با آنها داشته باشند. در میان روش‌های مختلف مهاجرت به دومینیکا، روش‌های اهدای کمک مالی به دولت (EDF) و روش سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، از جمله سریع‌ترین روش‌های ممکن برای دریافت پاسپورت دومینیکا به شمار می‌آیند. در ادامه هرکدام از این روش‌ها را بیشتر توضیح خواهیم داد تا به طور کامل با آنها آشنا شوید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اخذ پاسپورت دومینیکا با اهدای کمک مالی به دولت (EDF)

صندوق تنوع اقتصادی (EDF) یک صندوق ویژه دولتی در دومینیکا است که برای دریافت کمک‌های مالی برای تأمین مالی پروژه‌های اقتصادی-اجتماعی ویژه با هدف پیشبرد توسعه کشور دومینیکا طراحی شده است.

دولت مشترک‌المنافع دومینیکا با حمایت از سرمایه‌گذاران خارجی در ازای اعطای پاسپورت این کشور و با شرط سرمایه‌گذاری در بخش‌های دولتی و خصوصی در جهت پیشرفت‌های اقتصادی گام برمی‌دارد. این کمک در ساخت و بازسازی مدارس، بیمارستان‌ها، استادیوم‌های ورزشی و ارتقای صنعت دریایی جزیره دومینیکا صرف می‌شود؛ و در بخش خصوصی در بخش‌های فناوری اطلاعات، گردشگری و کشاورزی این کشور متمرکز هستند.

میزان مبلغی که متقاضیان می‌توانند با پرداخت آن به صندوق تنوع اقتصادی، پاسپورت دومینیکا را اخذ کنند؛ بر اساس تعداد افراد تحت تکلف تعیین می‌شود که در ادامه میزان این هزینه‌ها را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

اخذ پاسپورت دومینیکا با سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات

سرمایه‌گذاری در بخش املاک یکی از بهترین و محبوب‌ترین راه‌های مهاجرت به کشورهای خارجی است. بسیاری از کشورها برای اینکه افراد سرمایه‌دار را به‌طرف خود جذب کنند؛ در ازای خرید ملک به آنها پاسپورت ارائه می‌کند. کشور دومینیکا هم از این قاعده مستثنی نیست و به افرادی که قصد خرید ملک در این کشور را دارند؛ پاسپورت دومینیکا ارائه می‌کند.

یکی از ویژگی‌های بسیار عالی کشور دومینیکا این است که بازار ملک ارزانی دارد و افراد می‌توانند با هزینه مناسبی ملک موردنظر خود را خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن پاسپورت دومینیکا را دریافت کنند. خرید ملک در دومینیکا با حداقل 200 هزار دلار آمریکا امکان‌پذیر است. البته افراد خریدار باید حداقل سه سال مالکیت خرید خود را نگه دارند و هنگامی که مدت‌زمان این مالکیت به 5 سال رسید؛ می‌تواند آن را بفروشد.

اخذ پاسپورت دومینیکا

هزینه‌های اخذ پاسپورت دومینیکا

همان‌طور که گفتیم؛ برای مهاجرت سریع به دومینیکا و گرفت پاسپورت آن، دو روش بسیار عالی وجود دارد. اما معمولاً افراد متقاضی با این سؤال مواجه می‌شوند که مهاجرت به دومینیکا با استفاده از این دو روش، چه هزینه‌هایی را به همراه خواهد داشت؟

در جواب این افراد باید گفت که هزینه‌های مهاجرت به دومینیکا تحت‌تأثیر عوامل مختلفی از جمله تعداد اعضای خانواده قرار می‌گیرد؛ اما یک‌سری از هزینه‌های ثابت که از طرف دولت دومینیکا تعیین شده‌اند را باید حتماً پرداخت کرد. در ادامه هزینه‌های هرکدام از روش‌های اخذ پاسپورت را بیان خواهیم کرد.

هزینه‌های اخذ پاسپورت با روش اهدای کمک مالی به دولت

کسانی که می‌خواهند با روش اهدای کمک مالی به دولت پاسپورت دومینیکا را اخذ کنند؛ باید حداقل 100 هزار دلار کمک مالی انجام دهند. این رقم برای زوج به 150 هزار دلار و برای زوج به همراه دو فرزند زیر 16 سال، به 175 هزار دلار خواهد رسید.

البته بهتر است بدانید که به‌غیراز هزینه کمک مالی، باید برای مواردی مانند ارزیابی صلاحیت، کارمزد بررسی پرونده، هزینه دولتی، هزینه پاسپورت و تابعیت اکتسابی هزینه‌های خاصی پرداخت شود که بنا بر شرایط و تعداد خانواده‌ها، مقدار هزینه پرداختی متفاوت است.

اگر بخواهیم به طور تقریبی برآورد هزینه را انجام دهیم؛ فرد متقاضی برای تمام این مراحل باید 234950 دلار بپردازد. این عدد برای زوج‌ها به 250400 دلار و برای زوج‌ها به همراه دو فرزند زیر 16 سال، به 253300 دلار می‌رسد.

هزینه‌های اخذ پاسپورت دومینیکا با روش خرید ملک

برای مهاجرت به دومینیکا به روش خرید ملک، علاوه بر پرداخت 200 هزار دلار برای خرید ملک موردنظر، باید برای موارد دیگری از جمله ارزیابی صلاحیت، کارمزد بررسی پرونده، هزینه دولتی، هزینه پاسپورت و تابعیت اکتسابی هزینه‌های خاصی پرداخت شود.

مقدار هزینه پرداخت شده برای این موارد دقیقاً مانند روش اهدای کمک مالی است و بر اساس تعداد اعضای خانواده مقدار آن مشخص خواهد شد.

بهترین راه برای مهاجرت به دومینیکا

مهاجرت به دومینیکا مراحل و شرایط مختلفی دارد. به همین دلیل پروسه مهاجرت برای افراد سخت و زمان‌بر می‌شود. اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ دردسری پاسپورت دومینیکا را اخذ کنید؛ به مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا مراجعه کنید.

مؤسسه پارسی کانادا با بیش از ده سال سابقه در امر مهاجرت، بهترین و حرفه‌ای‌ترین وکلا را در اختیار متقاضیان قرار خواهد داد تا در کمترین زمان ممکن پروسه مهاجرت را به سرانجام برسانند. این افراد از زمان مراجعه متقاضیان تا زمان سکونت در دومینیکا،  در کنار آنها هستند تا کارهای مربوطه را برایشان انجام دهند.

سخن نهایی

دومینیکا یکی از کشورهای حوزه دریای کارائیب است که در چند سال اخیر به دلیل شرایط خوب و مناسب، توانسته مهاجران زیادی را به طرف خود جذب کند. در این مطلب به طور کامل دو روش سریع برای اخذ پاسپورت دومینیکا را معرفی کردیم تا به کمک آنها زودتر و سریع‌تر فرایند مهاجرت را آغاز کنید.



 الی گشت    

                تور کیش