بهترین جاها برای اجاره ویلا کردان

بهترین جاها برای اجاره ویلا کردان

 کردان، منطقه‌ای خوش آب و هوا و توریستی در اطراف تهران است که در سال‌های اخیر از آن به عنوان گنجی پنهان که سر از خاک درآورده و به منطقه‌ای گردشگری و اقامتی تبدیل شده است یاد کرده‌اند. این منطقه، باغ‌ها و درختان سرسبزی دارد و در آن ویلاهای لوکس و لاکچری بنا کرده‌اند که به یک منطقه بسیار مناسب برای گذران تعطیلات تبدیل شده است. در این بخش قصد داریم سری به کردان و مناطق ویلایی آن بزنیم و با بهترین مناطق آن برای اجاره ویلا از سایت علی بابا یا به صورت آنلاین آشنا شویم. با ما همراه باشید.

آشنایی بیشتر با کردان و مناطق آن

کردان منطقه‌ای ییلاقی در نزدیکی تهران و کرج است که شهرک‌های ویلایی زیادی در آن جای گرفته است. هر کدام از مناطق این روستای خوش آب و هوا، جذابیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارد که استفاده از کلمه بهترین مکان برای توصیف آنها چندان مناسب نیست؛ چراکه انتخاب بهترین منطقه در این روستای بکر و زیبا، کار آسانی نیست.

منطقه کردان به دو قسمت کردان شمالی و کردان جنوبی تقسیم می‌شود که بخش شمالی آن به سمت منطقه کوهستانی شمال است و مناطقی مثل: کردان، تالیان،  هرجاب، برغان، اغشت، ، کوهسار،  آجین دوجین، خورین، ولیان،  ورده و کوهسار را دارد و  بخش جنوبی آن که به طرف کرج قرار دارد، مناطقی مثل سهیلیه، تهراندشت و چهارباغ را شامل می‌شود.

 بهترین مناطق کردان برای اجاره ویلا کدام مناطق است؟

آب‌وهوای بکر کردان باعث شده است که این منطقه، به یک استراحتگاه مناسب برای گذران روزهای تعطیل و اوقات فراغت تبدیل شود. در اینجا به معرفی چند منطقه مناسب و خوش اب و هوای کردان برای اجاره ویلا کردان می‌پردازیم از جمله:

بهترین جاها برای اجاره ویلا کردان

  • تهراندشت
  • چهارباغ
  • شهرک زعفرانیه
  • شهرک سهیلیه
  • شهرک طاووسیه
  • شهرک افشاریه
  • منطقه صفاییه کردان

تهراندشت

یکی از شیک‌ترین منطقه در کردان است. در این منطقه، بافت روستایی، هنوز پابرجا است و در کنار آنها ویلاهایی با امکانات بسیار شیک و لاکچری بنا شده است که تمامی امکانات رفاهی برای زندگی را دارند و دسترسی آنها به امکانات و خدمات رفاهی شهری نیز بسیار راحت و آسان است.

 این مطلب را هم بخوانید: چطور هتل قشم را با تخفیف رزرو کردم؟

چهارباغ

منطقه چهارباغ واقع در کردان، فاصله زیادی با کرج ندارد و در تقسیمات شهری و روستایی، یکی از مناطق کرج محسوب شده است. این منطقه، به خاطر امکانات بسیار خوبی که دارد و نیز ویلاهای شیک و لاکچری که در آن تاسیس شده است، به یکی از بزرگترین تفریگاه‌ها برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است.

شهرک زعفرانیه

شهرک زعفرانیه از بهترین و شیک‌ترین و گرانترین مناطق کردان است که در استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ قرار دارد. این منطقه در انتهای جاده سهیلیه قرار گرفته و دسترسی آن به تهران بسیار راحت است. آب‌وهوای  بسیار خوب و دلچسب، ویلاهای شیک و لاکچری و همچنین محیط سرسبز  باعث شده تا این منطقه به یکی از بهترین، شیک‌ترین و پرطرفدارترین مناطق کردان مبدل شود.

بهترین جاها برای اجاره ویلا کردان

شهرک سهیلیه

شهرک سهیلیه یکی دیگر از مناطق خوش آب و هوای کردان است که ویلاهای شیک با امکانات بسیار خوبی دارد و دسترسی آن به امکانات رفاهی و خدمات شهری بسیار راحت و آسان است. در این منطقه می‌توانید بهترین ویلاها را با امکانات مدرن و قیمت مناسب اجاره کنید.

شهرک کوروش یکی از بهترین مناطق این شهرک است که بعد از شهرک زعفرانیه قرار دارد که آب و هوای چهار فصل آن در کنار طبیعت بکر و دنج آن یک سفر مطلوب و رضایت بخش را برای شما رقم می‌زند.

شهرک طاووسیه

این منطقه هم از بسیار لوکس و مدرن است که ویلاهای آن نیز با فاصله‌های استانداردی از یکدیگر ساخته شده‌اند، معماری بسیار زیبایی دارند و در آنها همه امکانات برای زندگی و گذران اوقات فراغت و تعطیلات، فراهم شده است.

شهرک افشاریه

ویلاهایی که شهرک افشاریه بنا شده‌اند، از شیک‌ترین، مدرن‌ترین و مجهزترین ویلاهای منطقه کردان محسوب می‌شوند، امکانات رفاهی کامل آنها در کنار سازه‌های شیک و لاکچری باعث شده است که سالانه افراد زیادی به قصد اجاره ویلا به این منطقه سفر کنند. این منطقه به‌صورت کامل، خیابان کشی و کوچه‌بندی شده است، به همین خاطر ویلاهای آن به‌صورت ردیفی قرار گرفته‌اند و زیبایی منطقه را دوچندان کرده‌اند.

این منطقه، طبیعت سرسبزی دارد و در طول سال  با سفر به این منطقه می‌توانید از مناظر زیبای آن لذت ببرید.

بهترین جاها برای اجاره ویلا کردان

منطقه صفاییه کردان

منطقه صفاییه جزو بهترین مناطق کردان است که آب‌وهوای کوهستانی آن در کنار معماری مدرن ویلاها، جذابیت خاصی به منطقه داده است.

شهرک صفاییه امنیت بالایی دارد؛ چراکه نگهبانی 24 ساعته دارد و به این ترتیب هیچ نگرانی از بابت امنیت خود و وسایل خود نخواهید داشت.

سخن آخر

کردان منطقه‌ای ییلاقی است که آب و هوای نسبتا سردی دارد؛ بنابراین اگر قصد سفر به این منطقه را دارید بهتر است در فصول گرم سال سفر کنید تا بتوانید از هوای دلچسب آن لذت ببرید. ویلاهای کردان بسیار شیک و باامکانات هستند با اجاره ویلا کردان می‌توانید یک تعطیلات به‌یادماندنی سپری کنید. هزینه ویلاها باتوجه به امکاناتی که دارند، متفاوت است. برای اینکه بتوانید مناسب‌ترین ویلا را پیدا کنید، می‌توانید به مقایسه ویلاهای مختلف کردان در سایت علی بابا بپردازید.