آکواریوم سی لایف سیدنی

آکواریوم سی لایف سیدنی ☀️ استرالیا

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

آکواریوم سی لایف سیدنی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با آکواریوم سی لایف سیدنی در استرالیا آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

سیدنی در ساحل شرقی استرالیا واقع شده است و پایتخت ایالت نیو ساوت ولز است. این شهر در اطراف یکی از بهترین بنادر طبیعی جهان ساخته شده است و دارای بیش از 100 ساحل و پارک‌های متعدد و فضای سبز است. سیدنی بزرگترین شهر استرالیا است و به عنوان میزبان بازی‌های المپیک در سال 2000، احتمالاً شناخته شده‌ترین شهر این کشور است.

یکی از دیدنی های جذاب استرالیا سفر به آب های زیرزمینی در آکواریوم سی لایف سیدنی (SEA LIFE Sydney Aquarium) است. این آکواریوم در بندر دارلینگ واقع شده است که برای توریستان خارجی جذابیت خاصی دارد.

آکواریوم سی لایف سیدنی

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تنوع گسترده ای از حدود ۷۰۰ گونه حیوانات آبزی و بیش از ۱۳۰۰۰ نوع ماهی در این آب ها وجود دارند. توریستان با قدم زدن در یک تونل شیشه ای از تماشای موجودات آبزی و منظره شبه اقیانوسی لذت می برند. سی لایف شامل ۱۲ ناحیه می شود که عبارت اند از دریاهای ژوراستیک، دره کوسه، جزیره دوگانگ، دیسکاوری پول ارک، زیستگاه پنگوئن ها و شامپانزه ها. یکی دیگر از بخش های دیدنی این مجموعه آبی عظیم شبیه سازی دیوار بزرگ مرجانی است که توجه بسیاری را به خود جلب می کند.

با حال و هوای استرالیایی حاکم بر آکواریوم سی‌ لایف، بازدیدکنندگان سفری کوتاه را در آبراه‌های قاره اقیانوسیه و اکوسیستم‌های دریایی تجربه می‌کنند.  یکی از هیجان انگیز ترین بخش های این آکواریوم، بخش غذا دادن به پنگوئن ها می باشد که بیشترین مخاطب را دارد و شما در طول بازدیدتان از این آکواریوم، بیشترین زمان را در این قسمت صرف می‌کنید. در انتها و هنگام خروج از آکواریوم سی لایف، یک گیفت شاپ قرار گرفته است که می توانید نماد هایی از موجودات این آکواریوم را خریداری کنید.

آکواریوم سی لایف سیدنی

دسترسی

 اگر با تاکسی به این محل می روید، باید از راننده بخواهید که شما را به خیابان کینگ برساند. البته با یک پیاده روی کوتاه از ایستگاه قطار تاون هال هم به این مکان می رسید. اتوبوس های سریع السیر سیدنی هم در ایستگاه شماره 24 توقف می کنند.

آکواریوم سی لایف سیدنی



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)