کافه رستوران یخی دبی
کافه رستوران یخی دبی

کافه و رستوران یخی چیل اوت ، دبی | Chillout Ice Lounge

کافه رستوران یخی دبی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با کافه رستوران یخی دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

اولین کافی شاپ یخی در خاورمیانه واقع در دبی خیابان شیخ زاید که در سال 2007 افتتاح شد و روزانه حدود 100 نفر از خدمات این کافی شاپ استفاده میکنند. دمای کافی شاپ زیر صفر(منفی 6 درجه) بوده و در هنگام ورود لباس های گرم شامل ژاکت پوست، دستکش پشمی و در صورت لزوم کفش و جوراب مناسب در اختیار مشتریان قرار میگیرد. به افراد پیشنهاد می شود پیش از ورود به سالن اصلی دقایقی را در منطقه حائل (میانی) که درجه حرارت آن 5 درجه سانتیگراد است جهت سازگاری دمای بدن با محیط، بگذرانند.


اخبار گیمینگ

بازی پابجی پول مخصوص خود را دارد UC همان پولی است که در بازی پابجی می‌توان با استفاده از آن وسایل زیادی خرید و موارد زیادی را به دلخواه تغییر داد موسی را می‌توان هم به صورت رایگان به دست آورد و هم با پول واقعی آن را خرید.خرید PUBG UC به صورت معمول باید با پول واقعی از طریق کارت بانکی یا اعتبار گوگل پلی خریداری شود.


کافه رستوران یخی دبی

همه چیز در این کافه از جنس یخ ساخته شده است: میزها و صندلی ها،مجسمه ها، بازی ها و حتی پرده ها نیز از جنس یخ هستند. کافه یخی به خوبی از دمای زیر صفر جهت طراحی معماری داخلی و نورپردازی منحصربفرد بهره برده است.

از نطر معماری سالن کافه چیل اوت ترکیبی از یخ ، شیشه و فولاد است که با نورپردازی زیبایی خاصی را بوجود آورده است . تمامی این عناصر به شکل هوشمندانه ای برای خلق یکی از بهترین سالن های یخی جهان گرد هم آمده اند.کافه رستوران یخی دبی

جاذبه های بصری تنها امکانات این سالن یخی زیبا نیستند ، بلکه خوراکی هایی نظیر سوپ داغ ، ساندویچ ، آبمیوه ، شکلات داغ ، قهوه ، چای ، انواع دسرهای متنوع و … در این سالن سرو می شود تا بازدید کنندگان بنا به سلیقه خود از این خوراکی ها استفاده نمایند و لذت ببرند . جالب است بدانید که کافه سرمای دبی اولین سالن یخی جهان است که غذای داغ سرو می نماید . در سال 2014 میلادی ، یک نوسازی کلی روی کافه چیل اوت که توسط گروه شرف ساخته شده است ، صورت گرفت .

کافه رستوران یخی دبی

امروزه با ایجاد کافی شاپ یخی دبی صرف نوشیدنی برای این افراد در بیرون از هتل نیز بسیار هیجان انگیز و قابل توجه شده است. البته باید بدانیم در حال حاضر که کافی شاپ یخی دبی اولین کافی شاپ یخی جهان نیست و قبل از آن نیز در لندن ساخته شده است. اما امروزه به نقل از صفحات اینترنتی یکی از سرد ترین کافی شاپ های جهان کافی شاپ یخی دبی است که سرمای آن زیر صفر است و تمام امکانات و طراحی داخلی آن از جنس یخ است و حس یخی خاصی را به مشتریان خود می دهد.

این مکان یکی از اماکن تفریحی دبی است که معمولا محلی برای گذراندن اوقات زوجهای جوان وتازه عروس و دامادها است.  ظرفیت رستوران یخی تقریبا 40 نفر است و برای وارد شدن به این رستوران حتما باید ورودی پرداخت کنید که هزینه ورودی برای کودکان، نیم‌بها حساب می‌شود و ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به دلیل دمای زیر صفر و منفی بودن این رستوران یخی به‌هیچ‌عنوان نوزادان و کودکان زیر یک سال را با خود به این محیط نبرید.کافه رستوران یخی دبی

دسترسی

رستوران یخی دبی در طبقه همکف مرکز خرید تایم اسکوئر در کنارپیست اسکی دوبی و در حاشیه بزرگراه شیخ زاید قرار دارد و برای رفتن به این مکان به‌ غیر از استفاده از تاکسی و برای صرفه‌جویی در هزینه رفت ‌و آمد می‌توانید با مترو به ایستگاه NoorBank بروید و ادامه مسیر را با تاکسی تا مرکز خرید بروید؛ این کافه از ساعت 10:00 تا 22:00 باز است و همچنین زمان لازم برای بازید از این کافه بین 1 تا 2 ساعت است.

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)